توضیحات کاره

من به عنوان کسی که از صفر برای پیدا کردن مسیر مناسب در یادگیری کدنویسی تلاش کردم می تونم به شما هم کمک کنم که متوجه بشید در وهله اول آیا اصلا کدنویسی برای شما شغل مناسبی هست؟ دوم این که چطور زبان کدنویسی مناسب خودتون رو پیدا کنید؟ و در نهایت هم این که چطور این زبان رو بیاموزید وبه درآمد برسید. تقرببا از سوم دبیرستان به کدنویسی علاقمند شدم و متوجه شدم که از این کار لذت می برم. برای همین از صفر شروع کردم به مطالعه مطالب وب سایت های مختلف برای این که بفهمم چطوری میشه کدنویسی رو یاد گرفت و به درآمد رسید. مطالب مختلفی رو خوندم و با زبان های مختلفی در کدنویسی آشنا شدم که هر کدوم مزایای خودشون رو داشتند. از اپلیکیشن solo learn استفاده کردم، آزمون وخطا کردم، از دوره های آموزشی ویدیویی استفاده کردم و بالاخره راه خودم رو در دنیای بزرگ کدنویسی پیدا کردم که الان در حال حرکت در اون مسیر هستم. من الان هنوز یک توسعه دهنده حرفه ای نیستم اما میدونم که می خوام به چه سمتی حرکت کنم و چه چیزی می خوام به دست بیارم. ‌‌. شما بعد از سفارش یک فایل ورد حاوی نهایتا سی سوال در رابطه با برنامه نویسی برای بنده ارسال می کنید ومن در یک فایل صوتی حداقل ۱۵ دقیقه ای پاسخ سوالات شما رو میدم. گفتگوی ما تا زمانی که پاسخ سوالات برای شما مشتری عزیز روشن بشه ادامه خواهد داشت. نمونه سوالاتی که می تونید بپرسید:

- چطور میشه از کدنویسی به درآمد رسید؟

- فضای درآمد و رقابت در برنامه نویسی چطور هست؟

- زبان برنامه‌نویسی مناسب خودم رو چطور پیدا می کنم؟

- برنامه نویسی فرانت اند (سمت کاربر) بهتر هست یا بک اند(سمت سرور)؟

- تفاوت framework با زبان برنامه نویسی چیه؟

- مستقیم کدنویسی انجام بدم یا از framework ها استفاده کنم؟

- وردپرس برای طراحی سایت بهتر هست یا یادگیری زبان php ؟

پاسخ این سوال هارو با جستجو داخل اینترنت هم می تونید پیدا کنید ولی تجربه من این بوده که با مطالعه یک یا دو مطلب نمیشه به پاسخ مناسب رسید و باید برای جستجو وقت نسبتا زیادی بذارید. من می تونم پاسخ همه سوالاتتون رو در طول نهایتا یک هفته بدم درحالی که اگر خودتون بخواید تحقیق کنید شاید تا یک ماه هم درگیر باشید. علاوه بر اون من بعضی از مطالب تئوری رو واقعا خودم تجربه کردم که بازخوردهای خودم رو هم در اختیارتون میذارم.

من هم زمانی بوده که بین زبان های مختلف برنامه نویسی سردرگم بودم و نمی دونستم که از کدوم یکی و چطور باید شروع کنم؛ اما الان با کمک خدا راه خودم رو پیدا کردم و با آرامش خاطر مشغول پیمودن اون هستم. دوست دارم به شما هم کمک کنم که از سردرگمی خارج بشید با یک نگاه واقعی به دنیای برنامه نویسی مسیر خودتون برای یادگیری این حرفه پیدا کنید.

یه درخواست هم ازتون دارم، اگر براتون مقدوره در فایل ورد سوالاتتون پاسخ این دو سوال رو هم برای بنده بفرستید؛

- هدفتون از یادگیری کدنویسی چیه و چه چیزی می خواهید به دست بیاورید؟

- تا الان چه کارهایی برای یادگیری کدنویسی انجام دادید؟

لطفا صادقانه پاسخ بدید تا من هم بتونم به درستی راهنماییتون کنم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل صوتی حداقل ۱۵ دقیقه ای حاوی پاسخ سی سوالی که برای من ارسال کردید.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از مشاوره و پاسخ ارائه شده توسط این کاربلد را از اینجا دانلود و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Masoud_79