توضیحات کاره

با سلام خدمت دوستان عزیزم

با توجه به اینکه یکی از نیازهای اصلی دانشجویان در مقطع کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و همچنین PHD، نوشتن مقاله های کنفرانس می باشد، بنده میتونم با بالاترین کیفیت پروژه های انجام داده توسط شما رو به مقاله کنفرانس ( به دلیل کمبود وقت مقالات فارسی در اولویت می باشند) تبدیل کنم. از لحاظ پذیرش هم خیالتون راحت باشه و اگر کاری که انجام دادید تا حدی بار علمی داشته باشه، مقاله 100% پذبرش خواهد شد.

با توجه به اینکه فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس از دانشگاه تهران در رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی هستم، پروژه های مرتبط با این بخش رو هم میتونم برای دوستان انجام بدم و مقاله کنفرانس براشون استخراج کنم. 

هزینه مقاله بستگی به موضوع و کنفرانس مد نظر داره. در صورتی که کنفرانس داخلی ای مد نظر ندارید، من براتون این کار رو انجام میدم و کنفرانس مناسب رو براتون پیدا میکنم.

 

  • مقاله فارسی تا 10 صفحه تک پاراگراف به همراه رعایت تمامی الزامات کنفرانس: 150 هزار تومان
  • مقاله به صورت دو پاراگرافی: 30 هزار تومان هزینه اضافه
  • اضافه بر 10 صفحه: هر صفحه 5هزار تومان.

بابت اسوذگی خیالتون عرض میکنم، بنده تاکنون 12 مقاله کنفرانس برای خودم دارم و همچنین 3 مقاله ژورنال اکسپت شده در مجلات معتبر به چاپ رسوندم.

با تشکر

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در نهایت فایل PDF و WORD مقاله رو تقدیم میکنم.

در صورت انجام پروژه هم، تمامی فایل ها و شبیه سازی های مرتبط تقدیم دوستان خواهد شد.

با خرید بسته مقاله فارسی تا 10 صفحه تک پاراگراف به همراه رعایت تمامی الزامات کنفرانس ارائه خواهد شد. درصورتی که نیازمندی های بیشتری دارید حتما از طریق درخواست پروژه اختصاصی اقدام کنید.

 

 

 

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های مرجع علمی