توضیحات کاره

استخدام نویسنده یا کارشناس تولید محتوا یکی از مشکلات اصلی مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی هست؛ احتمالاً بارها تجربه کردید که نویسندگانی را در جهت تولید محتوا توضیحات محصول یا مقالات آموزشی استخدام کردید ولی به دلیل بی‌تجربه‌ بودن آن‌ها بازخورد خوبی را از مقالاتی که به شما تحویل دادند، دریافت نکرده باشید.

متأسفانه در کشور ما هرکسی خودش را نویسنده یا کارشناس تولید محتوا می‌داند و مانند افرادی هستند که بدون هیچ استعداد، تمرین یا آموزشی شروع به خوانندگی می‌کنند (به‌قول‌معروف هرکسی با خانوادش قهر میکنه خواننده میشه) این موضوع دقیقاً در زمینهٔ تولید محتوا هم مشاهده شده و اکثراً فکر می‌کنند به دلیل این‌ که نمره خوبی در درس انشاء دوران ابتدایی گرفتند می‌توانند تولید محتوا یک مقاله آموزشی یا توضیحات محصول را هم انجام دهند.

تولید کننده محتوا خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

نویسنده‌ای خوب است که بتواند در قدم اول یک محتوای کاملاً اختصاصی و تألیفی را برای کارفرمای خودش تولید کند و در مرحله بعدی قیمتی که برای کارش ارائه می‌دهد صرفه مادی برای کارفرما داشته باشد، اصولاً یک محتوای خوب کلمه‌ای بین 35 الی 200 تومان محاسبه می‌شود و پایین‌تر از آن صرفه مادی و زمانی برای نویسنده نداشته و احتمالاً یک محتوای بازنویسی شده را به شما تحویل خواهد داد.

مسلط بودن به اصول لینک سازی داخلی و سئو نیز از دیگر ویژگی‌های یک نویسنده خوب در فضای اینترنت است؛ یک محتوا هرچه قدر که روان و زیبا نوشته شود نیاز است تا برای موتورهای جستجو نیز بهینه‌ شود تا بازدید‌کننده جذب کند. پیدا کردن کلیدواژه‌های اصلی و فرعی مناسب برای مقاله نیز از تخصص‌های دیگر یک کارشناس تولید محتوا است که باید درک خوبی از آن داشته باشد.

مشکلات استخدام تولید کننده محتوا را حل کنید

پر کردن جیب نویسندگانی که تنها از تولید محتوا سئو شده، تکرار کلمات کلیدی را یاد گرفتند کنار بگذارید! احتمالاً بارها سفارش تولید محتوا دادید ولی مقاله‌هایی که به شما تحویل داده شدند نه‌تنها هیچ فروشی برای شما ایجاد نکردند بلکه حتی در سئو سایتتان نیز تأثیری نداشته است.

آیا می‌دانستید قبل از شروع تولید محتوا، نویسنده موظف است که مشاوره‌ای در خصوص موفقیت در تولید محتوا وب‌سایتتان به شما ارائه دهد؟

بیاید این موضوع را برای همیشه برطرف کنیم، محتوا نویسی تجربه، خلاقیت، تخصص، آموزش و علاقه نیاز دارد؛ یا باید خودتان این ویژگی‌ها را داشته باشید یا به شخصی پروژه دهید که تمامی این موارد را درون خود داشته باشد.

اگر نیازمند برون‌سپاری پروژه محتوایی خود هستید من اینجا هستم که به شما تضمین دهم تمامی پروژه‌های تولید محتوا شما را دقیقاً طبق نیازی که دارید و با رعایت استانداردهای تبلیغ نویسی و استراتژی‌های تولید محتوا انجام می‌دهم؛ من 4 سال به‌صورت مداوم در حال تولید محتوا، کسب تجربه و آموزش دیدن هستم و می‌توانم نیاز شما را در رابطه با فروش محصولات از طریق بازاریابی محتوایی رفع کنم و کاری کنم که دیگر به مشکلات گذشته‌ای که با دیگر نویسندگان داشتید برنخورید.

من نه‌تنها یک محتوای سئو شده به شما تحویل خواهم داد بلکه سعی می‌کنم تا در صورت نیاز از آن پشتیبانی کرده و نسبت به آپدیت و درج آن در سایتتان اقدام کنم (به‌صورت رایگان)؛ همچنین تمامی کلیدواژه‌های اصلی و فرعی موردنیاز را نیز در مقاله سفارشی شما استفاده می‌کنم و حتی یک لیست از بهترین کلمات را نیز به شما ارائه خواهم داد.

چرا باید به من پروژه تولید محتوا دهید؟ فرق من با دیگر رقبا چیست؟

در وب فارسی تولیدکنندگان محتوای بسیار خوبی داریم که حتی کارشان هم از من بهتر هست؛ شاید اگر آن‌ها را پیدا کنید سود بیشتری نیز با محتواهایشان به شما برسانند ولی شما نه‌تنها از من یک محتوا اصولی و سئو شده دریافت می‌کنید بلکه در صورت نیاز به شما راهنمایی‌ و مشاوره‌های خوبی نیز در رابطه با فروش محصولاتتان از طریق سایت و اینستاگرام خواهم داد.

همچنین سعی می‌کنم تا با استفاده از تجربیاتم مانند یک دوست ارتباط خودم را با شما داشته باشم تا شاهد موفقیتتان باشم یا می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید با من ارتباط برقرار کنید تا به‌صورت رایگان و به‌اندازه‌ای که اطلاعات دارم از راهنمایی‌های من استفاده کنید.

در ضمن من سعی می‌کنم تا 3 ماه محتواهای شما را در صورت نیازتان بر اساس اطلاعات جدیدی که طبق حوزه کاری شما منتشر شده به‌روزرسانی کنم تا محتوایی کاملاً بروز و گوگل پسند از من دریافت کرده باشید.

اگر پروژه تولید محتوایتان را به من نسپارید چه اتفاقی میفتد؟

اتفاق خاصی پیش نمی‌آید و شما آزاد هستید که پروژه خود را به شخص دیگری بسپارید ولی یک فرصت ویژه را از دست خواهید داد!

کمتر نویسنده‌ای پیدا می‌شود که به‌صورت رایگان تا 3 ماه از محتوایی که تولید کرده پشتیبانی داشته باشه و بر اساس اطلاعات جدیدی که در حوزه کاریتان ارائه می‌شود محتوا را به‌روزرسانی کند؛ من نه‌تنها این کار را انجام می‌دهم بلکه طبق تحقیقاتم سعی می‌کنم تا چند عنوان پیشنهادی نیز برای محتواهای آیندتان به شما ارائه دهم.

چرا من برای شما تولید محتوا می‌کنم و مزایای بیشتری به شما می‌دهم؟

قطعاً اولین هدف من کسب درآمد از رشته تخصصی و علاقه‌ای است که دارم و سعی می‌کنم تا با ارائه بهترین کیفیت شما را نیز راضی نگه‌دارم؛ ولی چرا از محتواهایی که می‌نویسم پشتیبانی انجام می‌دهم و سعی می‌کنم تا راهنمایی‌هایی نیز برای فروش بیشتر به شما ارائه دهم؟

گوگل دوست دارد تا محتوای بروزی را از سایت شما ببیند و قطعاً به‌روزرسانی محتوا می‌تواند بر روی سئو سایت و مقاله‌ای که درج کردید تأثیرگذار باشد؛ یکی از مشکلاتی که تولیدکنندگان محتوا دارند ارائه ندادن خدمات پشتیبانی برای محتواهایشان است که متأسفانه ضعف بزرگی در این حوزه به‌حساب می‌آید. من سعی می‌کنم تا مسئولیت محتوایی که برای شما تولید کردم را نیز تا 3 ماه بر عهده داشته باشم و نسبت به به‌روزرسانی آن اقدام کنم.

همچنین علاقه‌مند هستم تا ارتباطم را با کارفرماهای خوش‌اخلاقم حفظ کنم و درزمینهٔ حوزه کاری آن‌ها اطلاعاتی به دست بیاورم و درنتیجه از طریق راهنمایی و مشاوره‌های رایگان این کار را انجام خواهم داد.

محتواهای من برای چه افرادی مناسب است؟

  • مدیران فروشگاه‌های اینترنتی
  • مدیران سایت‌های مجله‌ای
  • افرادی که به‌تازگی کسب‌وکار خود را اینترنتی کردند
  • کارفرماهایی که نیازمند محتوا و کپشن‌نویسی برای اینستاگرام هستند
  • کارفرماهای خوش‌اخلاق

برای چه کسانی تولید محتوا نمی‌کنم؟

  • کسانی که فکر می‌کنند تولید محتوا هیچ ارزش و زحمت خاصی ندارد
  • کارفرماهایی که بدون هیچ‌دانشی، خودشان را متخصص درزمینهٔ تولید محتوا می‌دانند
  • کارفرماهایی که به دنبال کپی کاری هستند

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل زیپ شامل موارد ذیل:

  1. فایل Word شامل محتوا سئو شده به‌همراه عکس‌های مناسب برای متن محتوا
  2. لیست کلمات کلیدی فرعی و اصلی (حتی کلماتی که در محتوا درج نشدند)
  3. لیست محتواهای پیشنهادی که می‌توانید برای رشد بیشتر آن‌ها را در آینده تولید کنید
  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های مسعود اکبری