توضیحات کاره

اکثر کاربران اینترنت زمانی که با وب سایتی یا لینکی مواجه می شوند که تعداد بالایی لایک گوگل دارد اعتماد بیشتر و احساس اطمینان بالاتری نسبت به آن خواهند داشت!! سرویس گوگل پلاس وان می‌تواند کمک زیادی به ما کند تا مطالب بهتر و محبوب‌تر را در نتایج جستجو تشخیص دهیم و یا جستجو‌های خود را بر اساس ۱+ انجام دهیم. گوگل با این سرویس می‌خواهد سهمی در بخش داغ لایک‌ها همانند سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشته باشد اما به شیوه‌ای کاملا متفاوت‌تر!

وقتی تعداد زیادی از کاربران یک سایت یا موضوع را +۱ می کنند یعنی سایت لایک شده کارآمد بوده و کاربرپسند است.پس از آن گوگل این موضوع را در نظر رفته و از این الگوریتم برای بهتر کردن نتایج جستجو استفاده می کند.در این میان خود گوگل قویا به این موضوع که این دکمه در الگوریتم امتیاز دادن تاثیر داره تاکید کرده است.

افزایش تعداد لایک های گوگل پلاس وان سبب افزایش محبوبیت و رتبه سایت شما در گوگل می گردد.

مارکت لایک نزدیک به سه سال است که این خدمات را به صدها وب سایت ارائه کرده است اکنون امکان ارائه این مهم به وبمستران عزیز از طریق سایت محبوب "انجام می دم" فراهم شده است.

ویژگی ها:

1-استفاده از اکانت های وریفای شده گوگل

2-ماندگاری بالا

3-بدون استفاده از نرم افزار یا ربات

4-هماهنگ با الگوریتم ها گوگل

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

ابتدا لینک و تعداد لایک های شما بررسی و توسط اسکرین شات اعلام شده و پس از آن تعداد 200 و کمی بیشتر برای شما فراهم خواهد شد و مجددا با ارسال اسکرین شات مطلع خواهید شد. همچنین امکان بررسی تعداد از طریق سایت های بررسی گوگل پلاس وان هم وجود دارد. سایت های محترمی که دکمه گوگل پلاس را در صفحه مورد نظر قرار داده اند به طور مستقیم شاهد افزایش لایک ها خواهند بود.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های Marketlike