توضیحات کاره

پروفایل بک لینک چیست؟

در تعریف ساده قرار دادن آدرس اینترنتی یا لینک به صفحات اینترنتی در قسمت پروفایل کاربران انجمن ها و نیز سایتهای قابل عضویت  را پروفایل بک لینک گویند. وقتی صحبت از ایجاد تنوع لینک در فرآیند لینک سازی به عنوان بخش مهمی از فرآیند بهینه سازی سایت مطرح است، استفاده پروفایل بک لینک ها روشی کارآمد است. به خصوص اینکه تعداد زیادی از مدیران وب سایت های داخلی بودجه لازم برای ایجاد بک لینک در سایتهای داخلی را در اختیار ندارند.

بعد از چندین سال فعالیت در حوزه وبمستری و لینک بیلدینگ تصمیم گرفته ام تا تجربه لینک سازی به صورت پروفایل بک لینک را در قالب این کاره در سایت وزین انجام میدم به دیگران وبمستران با هزینه ای اندک قرار دهم.

به همین دلیل از میان ده ها سایت خارجی با قابلیت ایجاد پروفایل بک لینک تعداد 20 سایت با دامین اتوریتی و پیج اتوریتی بالا را جهت لینک سازی انتخاب نمودم که در تصویر بالا می توانید این موارد چک نمایید. از دیگر ویژگی این سایتها پایداری بالای لینک های ایجاد شده است.

 

لینک ها به صورت ترکیبی از فالوو و یا نوفالوو خواهند بود که کاملا از منظر الگوریتم های گوگل طبیعی است.

با توجه به تنظیمات هر سایت، لینک ها به صورت متنی یا url خواهد بود. لینک های متنی با استفاده از کلمات کلیدی سفارش دهند ایجاد خواهد شد.

ثبت لینک ها به صورت دستی صورت می گیرد و به هیچ وجه از نرم افزار استفاده نمی شود.

برای هر سفارش یک لینک به همراه سه کلمه کلیدی قابل پذیرش خواهد بود.

 

نکاتی در ارتباط با جزئیات سفارش:

در صورتی که گزینه 150 کامنت بک لینک اتوماتیک در سرویس وبلاگ نویسی میهن بلاگ را انتخاب می نمایید به نکات زیر دقت فرمایید:

لینک های ایجاد شده با توجه به قالب وبلاگ ها می تواند متنی یا غیر متنی و به صورت url باشد

بسته به نوع قالب وبلاگ، لینک ایجاد شده ممکن است فالوو یا نوفالوو باشد

1 آدرس اینترنتی به همراه 3 کلمه کلیدی پذیرفته می شود

هیچکدام از وبلاگ ها متعلق به اینجانب نیست و صرفا وبلاگ هایی است که در میهن بلاگ بروز شده اند. در نتیجه امکان حذف تعداد محدودی وجود دارد اما با توجه به تجربه اینجانب بیش از 90 درصد آنها تا زمان فعالیت وبلاگ باقی خواهند ماند. دقت نمایید که صرفا یک پیام تشکر به همراه لینک شما در قسمت نظرات ارسال خواهد شد  و بسیاری از مدیران وبلاگها از چنین پیام هایی استقبال می کنند.

--------------------------------------------

در صورتی که گزینه ارسال رپورتاژ آگهی به 100 وبلاگ سرویس وبلاگدهی میهن بلاگ را انتخاب می نمایید، لازم است که متن رپورتاژ آگهی خود را که در آن کلمات کلیدی دلخواه به صفحات مورد نظر لینک شده است، در قالب یک فایل word در اختیار اینجانب قرار دهید

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در پایان یک فایل متنی حاوی صفحاتی که لینک سفارش دهنده در آن قابل رویت خواهد بود در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.