توضیحات کاره

آیا میخواهید مثل برندهای بزرگ قابلیت لینک به صفحه محصول خود را به اینستاگرامتان اضافه کنید؟

( افزودن قابلیت tag product به اینستاگرام بصورت دائمی، رایگان و بدون نیاز به حساب شاپیفای )

 

(انجام این کاره تضمینی است و در صورت عدم فعالسازی شاپینگ از جانب اینستاگرام هزینه ای از شما دریافت نخواهد شد)

 

وقتی که این قابلیت به اینستاگرام شما اضافه شود، هنگام درج پست یک امکان جدید به قابلیت tag کردن شما اضافه می شود بنام product tag. بنابراین در هر پست می توانید محصولات خود را در آن پست tag کنید و اینستاگرام این قابلیت را به فالوورهای شما می دهد که با لمس آن پست، محصولات تگ شده را به همراه قیمت مشاهده کرده و بصورت مستقیم به صفحه خرید هر محصول هدایت شوند.

 

اگر تاکنون این امکان را مشاهده نکرده اید، کافیست سری به پیج digistylecom بزنید.

 

ما می توانیم این قابلیت را برای پیج شما فعال کنیم. برای انجام این کار به حداکثر 25 روز زمان نیاز است.

 

ما برای فعالسازی شاپینگ (instagram tag product) برای پیج شما به اطلاعات زیر نیاز داریم:

1. اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام کاری شما

2. اطلاعات یک اکانت فیسبوک از شما 

 

 

 

پس از ثبت سفارش شما و ارائه اطلاعات کاربری، بین یک تا سه هفته این امکان بر روی پیج شما فعال خواهد شد و شما امکان شاپینگ را در صفحه اینستاگرام خود خواهید داشت. (دقت کنید که انجام کارهای لازم برای فعالسازی شاپینگ پیج شما نهایتاً 48 ساعت کاری توسط ما انجام می شود، اما فعالسازی آن توسط اینستاگرام زمانبر است)

 

حداکثر تعداد محصولی که ما می توانیم برای شما وارد کنیم، 10 محصول است و روش اضافه کردن سایر محصولات را به صورت ویدیویی به شما آموزش خواهیم داد. در صورتی که بخواهید بقیه محصولاتتان نیز توسط ما اضافه گردد می توانید از قسمت جزئیات سفارش این امکان را به سفارش خود اضافه کنید.

 

 

مزایای افزودن امکان tag product در اینستاگرام شما:

1. حرفه ای جلوه خواهید کرد : این امکان در حال حاضر روی تعداد انگشت شماری از پیج های مطرح ایران فعال است و شما نیز با افزودن این امکان، کسب و کار خود را حرفه ای تر از قبل جلوه خواهید داد.

2. مشتریانتان را به راحتی به وبسایت خود هدایت خواهید کرد: همانطور که میدانید امروزه اکثر مشتریان شما از طریق موبایل به وب گردی می پردازند. بنابراین نیاز است ارتباط بین اپلیکیشن ها و وبسایت شما به نحو احسن برقرار شود تا مشتری کمترین کار را برای ورود به صفحه محصول یا لندینگ پیج شما انجام دهد. tag product در اینستاگرام فاصله مشتری با شما را به اندازه یک لمس کوتاه خواهد کرد.

3. سیستم سازی فروش در اینستاگرام را تجربه خواهید کرد: سیستم سازی در فروش یعنی انجام فرآیند فروش نیاز به حضور فروشنده نداشته باشد. در اینستاگرام سیستم سازی فروش بدون امکان شاپینگ معنا ندارد. چون در هر صورت فروشنده می بایست به صورت دستی به مشتری مشاوره دهد، او را متقاعد کند، شماره کارت بدهد، واریز را کنترل کند و سفارش را نهایی کند. اما بعد از فعال سازی tag product در اینستاگرام شما، پیج شما به عنوان قلابی برای صفحه محصول در سایت شما عمل خواهد کرد و مشتریان را به صفحه محصول در سایت شما می کشاند و مشتری می تواند در صفحه محصول شما توضیحات را بخواند، تصمیم بگیرد، خرید کند و آنلاین نیز پرداخت کند. این یعنی سیستم سازی و فروش در زمانی که شما مشغول کار خود هستید!

 

 

اگر می خواهید در اینستاگرام حرفه ای تر از قبل جلوه کنید و کار فروشتان را نیز بسیار راحتتر از قبل کنید در افزودن امکان شاپینگ یا tag product به اینستاگرام خود تردید نکنید و هر چه زودتر این امکان را برای پیج خود سفارش دهید. ما بارها این کار را برای کسب و کارهای حرفه ای مختلف انجام داده ایم و از نتایج عالی آنان شگفت زده شده ایم.

 

 

 

نکات مهم قبل از سفارش:

 پذیرش فعالسازی قابلیت شاپینگ توسط اینستاگرام و فیسبوک انجام می شود. بنابراین همه پیج ها امکان فعالسازی شاپینگ را نخواهند داشت. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم فقط سفارش از پیج هایی قبول کنیم که شرایط زیر را دارا باشند:

1. پیج شما باید حداقل 3 ماه بصورت روزانه فعالیت داشته باشد (بصورت پست یا استوری)

2. اکانت فیسبوک شما نباید بتازگی ثبت شده باشد و یک اکانت قدیمی شخصی باشد. (هیچ تغییری روی اکانت شخصی فیسبوک ایجاد نخواهد شد)

3. حداقل فالوور اینستاگرام شما میبایست 5000 باشد.

4. در زمان فعالسازی شاپینگ میبایست بصورت روزانه روی پیج اینستاگرام فعالیت انجام گردد.

5. میبایست روی پیجتان کالای فیزیکی به فروش برسانید نه محصول مجازی.

 

لطفا به شرایط بالا توجه بفرمایید. در صورت عدم احراز شرایط بالا مجبور به لغو سفارش شما هستیم.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

اضافه شدن امکان شاپینگ به یک پیج از اینستاگرام سفارش دهنده به همراه اضافه کردن 10 محصول 

 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.

    سایر کاره های FeoDolar