توضیحات کاره

"حتی اگه قصد سفارش نداری، این متن رو با دقت بخون"

در دوره ای زندگی میکنیم که اینترنت، از جایگاه بخصوصی بین مردم برخورداره. چون نسبت به گذشته، دسترسی به اون تا حد چشمگیری افزایش پیدا کرده. امروزه مردم بخاطر هر چیز کوچیکی که ذهنشون رو درگیر میکنه، تلفن همراه خودشون رو از جیبشون در میارن و از اینترنت برای گرفتن جواب سوالات و حل مشکلات روزمره شون استفاده میکنن. اینترنت درواقع ما هستیم! ما وبمستر ها. ما اون افرادی هستیم که روی زندگی صد ها و هزاران انسان تاثیر میذاریم. ما میتونیم سرنوشت آدمها رو تغییر بدیم. ما سخت کار میکنیم و مدام در تلاش هستیم تا خدمات بهتری رو ارائه بدیم. هیچکس تلاش و کوشش ما رو نمیبینه، اما با اینحال ما دست از خدمات رسانی بر نمیداریم. اکثر ما وبمستر ها درآمد خیلی بالایی نداریم، اما به کار خودمون ادامه میدیم چون اولویت اول ما همیشه عشقه...

یکی از مهمترین کار هایی که ما وبمستر ها انجام میدیم، تولید محتواست. ما به شدت روی این کار حساسیت به خرج میدیم چون مردم به ما اعتماد میکنن و در عوض این اعتماد، باید چیزی رو به اونها ارائه بدیم که از هر لحاظ عالی و بی نقص باشه. اما تو دست عزیز! اگه به تازگی به جمع ما وبمستر ها پیوستی، بهت تبریک میگم. از امروز افکار تو، باور های تو، اطلاعات تو، نقش مهمی در زندگی مردم داره. خوشحالم که اینجایی و اومدی تا با کمک هم، محتوایی در شان مردم عزیز کشورمون تولید کنیم. اگه به اندازه ی کافی در این زمینه مهارت نداری، اصلا نگران نباش. من میتونم کمکت کنم چون چندین ساله که دارم این کارو انجام میدم و تجربه کسب کردم. من میتونم برای سایتت محتوای آموزشی در مورد موفقیت، بهبود شخصیت فردی، انگیزشی، قوانین جهان هستی و... تولید کنم و برای تولید هر محتوای 1000 کلمه ای، فقط 70 هزار تومن دستمزد ازت میگیرم. سعی میکنم کاری که انجام میدم همه ی استاندارد های لازم رو داشته باشه و نسبت به محتوا های مشابه دیگه، جذاب تر و جدید تر باشه. واقعیت اینه که مردم از حرف های تکراری خسته شدن، از اطلاعات و تکنیک هایی که همیشه انجام دادن  و نتیجه نگرفتن، خسته شدن. اونها دنبال یه چیز تازه و کاربردی هستن. چیزی که سریعا اونها رو جذب خودشون کنه و به نتیجه برسونه. حالا من اینجام تا همچین چیزی رو بهت بدم!

 

اگه این متن رو با دقت مطالعه کردی، قبل از سفارش، از قسمت پایین همین توضیحات یه پیام برام بفرست...

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از اتمام کار، محتوای مورد نظر رو، هم میتونم در قالب یک فایل ورد تحویل بدم، هم میتونم به صورت پست در سایتت منتشر کنم.

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های مهدی آرزم