توضیحات کاره

ممبر ارزان طلگرام

ممبر طلگرام و یا هاتگرام یکی از موارد کلیدی پیشرفت هر کانالی می باشد، کانالی که از تعداد ممبر های زیادی برخوردار باشد درامد بیشتری نیز خواهد داشت، بنابراین بر همین اساس سعی داریم در این نوشته راهکار هایی را برای تهیه ممبر ارزان طلگرام و یا هاتگرام خدمت شما توضیح دهیم. همانطور که مطلع هستید ممبر ارزان طلگرام و یا هاتگرام به راحتی قابل دریافت است اما اینکه این ممبر ها واقعی هستند یا تقلبی، ایرانی هستند یا خارجی این بستگی به میزان تجربه و مهارت شما در تهیه ممبر ها دارد، چرا که افراد زیادی همزمان با ارائه ممبر های واقعی از ممبر های فیک و غیر واقعی نیز در سرویس های خود استفاده میکنند، زیرا جذب ممبر های واقعی هزینه زیادی را می طلبد و شخص سرویس دهنده برای کاهش هزینه های خود از ممبرهای غیر واقعی نیز استفاده می کند که روش های جلوگیری از این ترفندها و حیله ها در این مقاله تماما توضیح داده خواهد شد، پس با ادامه مقاله همراه باشید.

 

ممبر ارزان طلگرام و یا هاتگرام چیست؟

در واقع همان اعضای معمولی کانال طلگرام و یا هاتگرام هستند که به روش های ارزانی تهیه شده اند، با توجه به اینکه قیمت ارزانی دارند، بنابراین برخی از آنها نیز فیک خواهد بود، اما در این میان سرویس دهنده هایی مانند یاراممبر علیرغم ارائه ممبر های ارزان اما کیفیت کار خود را در سطح بسیار بالایی نگه داشته و ممبر هایی کاملا واقعی ولی با قیمتی ارزان تحویل مشتری می دهد که تحت عنوان ممبر های واقعی ارزان نامیده می شود.

 

چطور می توان ممبر ارزان طلگرام و یا هاتگرام تهیه نمود؟

برخی از مدیران طلگرامی و یا هاتگرامی تازه کار به منظور صرفه جویی در هزینه های خود اقدام به تبادل لینک با سایر کانال ها و گروه ها می کنند و یا در کانال های ارزان قیمت اقدام به تبلیغ می کنند، با این امید که بتوانند اعضای کانال طلگرامی و یا هاتگرامی خود را افزایش دهند، اما غافل از اینکه تنها راه افزایش تعداد اعضای کانال استفاده از روش ها و تکنیک های حرفه ای و اصولی می باشد که یکی از آنها خرید ممبر ارزان می باشد.

ممبر ارزان طلگرام و یا هاتگرام به دو دسته واقعی و غیر واقعی دسته بندی می شوند، ممبر های واقعی در واقع همان کاربران ایرانی و واقعی هستند که به روش های خاص به کانال شما هدایت شده اند و شروع به فعالیت می کنند، با توجه به اینکه تیم یاراممبر در این زمینه بسیار حرفه ای عمل می کند، بنابراین امکان تهیه این ممبر های واقعی با هزینه ای بسیار کم امکان پذیر خواهد بود.

دسته دوم ممبرهای غیر واقعی هستند که نام دیگر آن ممبر فیک می باشد، این ممبر ها توسط شماره های مجازی ساخته شده اند و هیچ گونه فعالیتی در کانال شما نخواهند داشت و صرفا برای جذاب و محبوب نشان دادن کانال می باشد. ممبر های فیک با قیمتی بسیار ارزان نسبت به سایر رقبا در وب سایت یاراممبر قابل تهیه می باشد.

 

ممبر ارزان طلگرام و یا هاتگرام به روش اد اجباری (هر هزار ممبر 35000 تومن)

در این روش ممبر ارزان طلگرام و یا هاتگرام به صورت فوری برای شما آماده خواهد شد، یعنی کاربران سایر گروه ها و کانال ها به صورت اجباری و مخفیانه در کانال شما اد خواهد شد. لازم به ذکر است که در این زمینه تکنیک هایی وجود دارد که مانع از آگاهی ممبر ها از اد شدن در کانال شما خواهد شد، بدین صورت میزان ریزش اعضا و ترک آنها به شدت کاهش خواهد یافت، تیم یاراممبر با استفاده از تکنیک های خاصی این روش را برای شما عملی خواهد ساخت.

 

سرویس دهنده های مطمئن برای خرید ممبر ارزان طلگرام و یا هاتگرام

طبیعی است قبل از اقدام به سفارش افزودن عضو به کانال خود با سرویس دهنده های مختلفی مذاکره کنید و قیمت نهایی را از آنها جویا شوید، اما علاوه بر مذاکره باید از مطمئن و کار درست بودن آنها نیز مطمئن شوید، همانطور که کمی قبل تر توضیح داده شد، سرویس دهنده های تقلب کار در این زمینه بسیار است، بنابراین حصول اطمینان از کیفیت کار آنها لازم و ضروری خواهد بود. در حالت کلی باید موارد زیر را هنگام خرید ممبر ارزان طلگرام و یا هاتگرام مد نظر قرار دهید:

 

1- شخص یا شرکت سرویس دهنده مورد نظر حتما باید شناخته شده باشد و سایت های تازه کار و بدون سابقه برای خرید بسیار خطرناک هستند، بنابراین از وجود نماد اعتماد الکترونیک در سایت مطمئن شوید.

 

2- نماد اعتماد الکترونیک به معنای واقعی بودن و قابل اعتماد بودن سایت مورد نظر است و در سایت اینماد می توانید ادرس دقیق و شماره تلفن شخص یا شرکت ارائه دهنده خدمات افزودن عضو طلگرام و یا هاتگرام را مشاهده نمایید.

 

3- گاهی اوقات شخص ارائه دهنده سرویس پس از مدتی کار خود را نیمه تمام گذاشته و به دلیل مشکلات شخصی یا مالی از ادامه فعالیت منصرف می شود، بنابراین پیشنهاد ما عدم اعتماد به اشخاص تازه کار و غیر قابل اعتماد می باشد. وجود نماد اعتماد در این مورد به کمک شما خواهد آمد و می توانید حق خود را پس بگیرید.

 

پس مطمئن و ارزان خرید کنید

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشاوره رایگان در جهت بهبود کانال شما
افزایش عضو واقعی کانال و یا گروه  شما به همان میزان سفارش + هدیه
اسکرین شات شروع و پایان عملیات ممبرگیری

 

  • افزایش ممبر به: گروه، کانال
  • نوع ممبرها: فیک (غیرواقعی)، واقعی
  • موقعیت جغرافیایی ممبرها: ایرانی
  • فعالیت ممبرها: فعال، غیرفعال

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

برای انجام این کاره از پنل استفاده می شود

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های یاراممبر