توضیحات کاره

کیان سیدین هستم .2سال در زمینه گرافیک بطور حرفه ای فعالیت دارم.مسلط به نرم افزارهای فتوشاپ وایلاستریتور و ایندیزاین هستم.در زمینه طراحی لوگو ،کارت ویزیت،پوستر،طراحی کاراکتر فلت و...اماده انجام پروژ ه های شما هستم.

نکاتی که ممکن است برای شما عزیزان سوال باشد را بطور اجمال توضیح خواهم داد:

-هنگام ثبت و درخواست سفارش مواردی از قبیل فعالیت شما و کسب وکارتان-سال تاسیس و سابقه ی برند-نام رقبای کاری  وحوزه فعالیت شما-و همچنین طرح قبلی که مد نظر شماست و نزدیکترین شباهت با طرح مورد انتظار شما را دارد.

-پس از ثبت سفارش برای شما عزیزان اتود ها و نموه های اولیه را خواهم فرستاد که هرکدام مورد پسند شما بود و انتظارات را براورده میکرد یا اگر اصلاحاتی مورد نظر بود ان ها اعمال شود ،وارد روند طراحی اصلی شود.تایم ارائه ی اتود و تایید نهایی جدای از تایم ثبت شده میباشد 

-هنگام تحویل فایل نهایی فایل ها را در قالبpsd,jpeg,png,tiffمتناسب با کار شما(چاپ یا نمایش بروی صفحه مانیتور)ارائه خواهم داد.همچنین فایل های موکاپ اثر شما برای نمایش هر چه بهتر و حرفه ای تر به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل psdکارشون همراه با موکاپ های زیبا و جذاب از کارشون برای نمایش هرچه بهتر اثرشون.همچنین در سفارش های بالای۱۷۵۰۰۰طراحی و ارائه ی کارت ویزیت بصورت رایگان برای شما عزیزان انجام میشود.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های kian.se.7629