توضیحات کاره

همه افراد در برهه هایی از زندگی خود با مشکلات و بحران هایی رو به رو می شوند که ناشی از مسائل و استرس های محیطی و یا ناشی از بحران های روانی هستند. هنگام برخورد با مشکلاتی که فشار روانی زیادی به بار می آورند مغز درگیر پردازش هیجانات زیادی خواهد شد. این درگیری مانع از این می شود که فرد بتواند از تمام ظرفیت های مغز خود برای حل مشکلات استفاده کند. در این شرایط است که استفاده از خدمات مشاوره اهمیت پیدا می کنند.

مشاوران می توانند در این موقعیت ها به کمک فرد بیایند. آن ها در ابتدا مدیریت هیجانی را آموزش می دهند، سپس با رویکردهای حل مسئله محور کمک می کنند که مراجع بتواند به ترتیب اولویت با مشکلات خود رو به رو شود و آن ها را حل و فصل کند. اگر این مشکلات بیشتر ناشی از تعارضات درون روانی و شخصیتی باشد درمانگر ارزیابی های روانی خود را آغاز می کند و با رسیدن به تشخیص درست در این باره تلاش خواهد کرد تا در طی جلسات روان درمانی متعدد به ارتقای سلامت روان فرد کمک کند. یکی از دلایل مهم مراجع به کلینیک های مشاوره، اختلافات زوجین هست. زوج هایی که نمی توانند تعارض ها و کشمکش های خود را به شیوه ای مصالحت آمیز حل کنند و کیفیت رابطه زناشویی خود را بهبود بخشند نیاز به زوج درمانی  دارند. مشارکت زوج ها برای روشن شدن منشا اختلافات و شفاف شدن موضوع در موفقیت درمانی حائز اهمیت است. در واقع باید نگاهی واقع بینانه برای درک مشکل داشته باشید نه به قصد پیروز شدن بر طرف مقابل.

صد البته که برقراری رابطه درمانی بصورت مکاتبه ای و از راه دور نمی تواند وجود داشته باشد اما زمینه ای را فراهم می آورد که شخص با افزایش خودآگاهی ، نسبت به عملکرد خود در رابطه بینش صحیحی پیدا می کند و به انعطاف پذیری بیشتری می رسد، اشتباهات خود را نیز می پذیرد و آمادگی این را پیدا می کند که به صورت حضوری به مشاور مراجع کند.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل صوتی حدودا 10 دقیقه ای شامل پاسخ به موارد مطرح شده توسط شما و ارائه راهنمایی و راهکارهای لازم جهت رفع مشکلات 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های مشاور همراه