توضیحات کاره

همان طور که می دانید داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود یک امر نیاز در جامعه امروزی برای معرفی محصولات یا خدمات می باشد ، که به لطف پیشرفت تکنولوژی این بستر فراهم شده است تا بتوان در کمترین زمان ممکن بهترین کارها را ارائه داد.

اگر به دنبال سایتی هستید که کمترین هزینه و راه اندازی سریع و پشتیبانی داشته باشد که به اهداف خود دست پیدا کنید پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.

در مرحله اول خدمات راه اندازی وب سایت رو توضیح خواهیم داد:

1. انتخاب قالب مد نظر برای سایت خود و شخصی سازی آن

2. هاست و دامنه توسط شخص خریدار ارائه می شود

3. جمع بندی هزینه های اولیه برای راه اندازی سایت

4.تحویل سایت و پشتیبانی 1ساله که این پشتیبانی شامل امنیت و بک آپ ماهیانه و همچنین هرگونه سوال و مشاوره برای کار با سایت شما میباشد.

 

سوالات رایج مشتریان

هزینه راه اندازی یک وب سایت چقدر می باشد؟ مبلغ آن بستگی به پروژه اختصاصی شما می باشد که شامل راه اندازی وب سایت+تکمیل صفحه اول سایت یا اینکه فقط سایت راه اندازی شود.

چه مدت طول می کشد تا سایت آماده شود؟ به طور معمول یک هفته کاری به طول می اتجامد.

آیا کار پنل مدیریت سایت آسان است؟ در بخش مدیریت سایت ما همه جانبه کنار شما هستیم تا مسائل را بر طرف کنیم و همچنین آموزش های لازم ها به صورت آنلاین مطرح خواهیم کرد.

من وقت کافی برای مدیریت سایت ندارم؟ در این مورد جای نگرانی وجود ندارد ، همواره ما تلاش نمونده ایم بهترین خدمات را ارائه به مشتریان دهیم و در بخش مدیریت تمامی کارهای فضای مجازی را به دست گرفته و قرار دادی در این زمینه تنظیم خواهیم نمود تا شما با خیال راحت بتوانید کارهای خود را مدیریت کنید.

آیا هزینه های قالب و غیره با خود خریدار خواهد بود؟ بله تمامی هزینه های راه اندازی سایت با خود خریدار خواهد بود و مبلغ دستمزد راه اندازی جداگانه از این هزینه ها صورت خواهد گرفت.

به چه علت برخی از هزینه ها جداگانه است مثل قالب و .....در قالب یک پکیج نیست؟ همواره ما سعی خود را نموده ایم تا انتخاب تمامی فرایند راه اندازی را به انتخاب مشتری بگذاریم تا شخص خریدار همان چیزی را که مد نظر خود دارد اجرا کنیم و بابت این امر هزینه ها متفاوت است و نیاز به بررسی دارد که بتوانیم با حداقل هزینه بهترین سایت را برای شما بارگذاری کنیم.

سوالات زیادی دارم که برطرف نشده است؟ ما وظیفه خود میدانیم که به تمامی سوالات شما پاسخ کامل دهیم تا در طول انجام کار به مسئله ای برخورد نکنید ، شما میتوانید هر زمان که نیاز داشتید سوالات خود را با ما مطرح کنید ، در کمترین زمان پاسخگوی سوالات شما هستیم.

 

فقط با مبلغ 200هزارتومان یک سایت وردپرسی که با امکانات کامل راه اندازی تحویل شما خواهد شد به همراه پشتیبانی 1ساله که در توضیحات درج شده است.

 

اگر سایتی میخواهید که با این موضوعات باشد (فروشگاهی ، شخصی ، شرکتی ، مجله ای ، فیلم ، خبرگذاری ، دانلود ، مشاوره ، بازی ، و غیره) و

همچنین اگر نیاز دارید که بعد از راه اندازی سایت طرحی که مد نظر شما در اول صفحه نمایش باشد و همچنین باقی قسمت های مختلف سایت تکمیل شود

بر روی ثبت پروژ اختصاصی بزنید تا توضیحات تکمیلی را برای شما ارسال کنیم.

 

نمونه کارهای تازه تاسیس شده

سایت شرکتی رعد توان الکترونیک: http://raadtavan.com

سایت فروشگاهی گام لند: http://gamland.net

سایت بین الملی شرکت صادرات و واردات نوین تجارت: http://ntgcompany.com

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  1. بعد از راه اندازی سایت نام کاربری و پسورد صفحه مدیریت تحویل شما داده می شود.
  2. بعد از راه اندازی سایت یک backup کامل از سایت به ایمیل شما ارسال می شود.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های Keyvan Miri