توضیحات کاره

 

 

نگارش صحیح و تنظیم اصولی و دقیق متن قراردادها برای هر کسب و کاری مقوله ای مهم، ضروری و در مواردی بسیار حیاتیه. 

 

 تنظیم متن یک قرارداد بدون در اختیار داشتن الگوها و نمونه قراردادهای مشابه و مرتبط، نه تنها وقت و انرژی زیادی از شما میگیره که در انتهای کار ممکنه نکات و بندهای بسیار مهمی از قلم افتاده باشه! این  موارد قید نشده و از قلم افتاده در متن قرارداد میتونه خسارات و ضررهای کوچک و بزرگی را برای شما و کسب و کارتان در پی داشته باشه.

 

با در اختیار داشتن مجموعه ای از نمونه قراردادهای مرتبط با موضوع کسب و کارتان می توانید بدون پرداخت هزینه های آنچنانی برای تنظیم قرارداد توسط کارشناس حقوقی، خودتان با صرف کمترین زمان، انرژی و هزینه، متن قرارداد کامل و جامعی برای کسب و کارتان تدوین کنید.

 

پکیجی که با سفارش این کاره تحویل می گیرید مجموعه ای کم نظیر و بسیار کارگشا، شامل حدود 290 نمونه قرارداد حقوقی، تجاری، بازرگانی، اداری و ... است که طیف گسترده ای از کسب و کارها و مشاغل کوچک و بزرگ را پوشش خواهد داد.

 

نمونه قراردادهای این مجموعه همگی در قالب Word و کاملا قابل ویرایش هستند. 

 

**توجه:  برای سفارش نسخه تکمیل و دسته‌بندی شده پکیج نمونه‌قراردادها با قیمت 200 هزار تومن می‌توانید از طریق پروژه اختصاصی اقدام فرمایید.**

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

با سفارش این مجموعه یک فایل فشرده با حجم 17 مگابایت شامل حدود 290 فایل Word (نمونه قرارداد) با پسوند doc تقدیم خواهد شد.
همه فایل ها کاملا قابل ویرایش و بدون محدودیت هستند.



مروری کلی بر عناوین نمونه قراردادهای موجود در این مجموعه :

انواع قراردادهای مربوط به املاک و مستغلات
قراردادهای انجام خدمات گوناگون (فنی، رایانه ای، پژوهشی ، اعزام دانشجو به خارج از کشور ، اسکان و پذیرایی، نظافت، نظارتی، خدمات و نگهداری سخت افزار و نرم افزار، طبخ غذا، کلینیکی و پاراکلینیکی، خدمــات آموزشــی، خدمات گوناگون تاسیساتی و ساختمانی ,...  )
انواع قراردادهای تجاری، بازرگانی و صنعتی
 قراردادهای اعطای عاملیت فروش و توزیع محصولات
قراردادهای اجاره خودرو
انواع قراردادهای خرید و فروش
انواع ضمانتنامه ها و توافقنامه ها و بسیاری موارد دیگر

 

 

برای دریافت لیست کامل عناوین پیش از ثبت سفارش میتوانید از طریق پیام شخصی اقدام نمایید.

توجه: ارزش واقعی این پکیج بسیار بسیار بیشتر از این قیمت است؛  بنابراین قیمت فعلی، هرگز ملاک و معیار مناسب و درستی برای پیش قضاوت در مورد کیفیت و ارزش این مجموعه نیست!!

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  
حجم کل محتوای ارسالی: 17 MB

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش