توضیحات کاره

رپورتاژ آگهی قطعا یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل است. روشی که گوگل آن را خطا نمی‌داند و معمولاً به دلیل طولانی بودن زمان وجود لینکها در رپورتاژ آگهی، تأثیرات پایداری بر نتایج جستجوی گوگل خواهد داشت.

ما می‌توانیم برای کسب و کار شما، متن رپورتاژ آگهی بنویسیم و این متن را در سایت «کارنویس :: karnevis.ir» منتشر کنیم. در متن رپورتاژ آگهی می‌توانید 2 لینک فالو نیز درج کنید. ضمن اینکه یک لینک هم علاوه بر این دو لینک به آدرس سایت شما در مشخصات آگهی درج خواهد شد. یعنی در مجموع شما 3 لینک به سایت خود خواهید داشت.

متن آگهی

متن آگهی شما نباید از 400 تا 500 واژه بیشتر باشد. این متن در صورت صلاحدید مدیر سایت ممکن است ویرایش شود. یک تصویر در داخل متن شما و 3 تصویر به عنوان هدر آگهی می‌توانید انتخاب کنید.

در صورت تمایل می‌توانید نگارش این متن را نیز بر عهده تیم متخصص «کارنویس» بگذارید. از ویژگی‌های متونی که توسط گروه متخصص «کارنویس» نوشته می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تناسب محتوا با کلیدواژه های اصلی کسب و کار شما
  2. جذابیت محتوا برای مخاطبین و در نتیجه، کاهش نرخ پرش
  3. مطابقت محتوای تولید شده با اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  4. رعایت اصول نگارشی در تولید محتوا

مدت زمان باقی ماندن آگهی در سایت

آگهی مندرج در سایت تاریخ انقضاء ندارد و مادامی که کسب و کار شما فعال باشد دلیلی برای حذف آگهی شما وجود ندارد، اما از آن جهت که هیچ خدماتی را بدون تاریخ انقضاء ارائه نمی‌کنند، مدیریت سایت زمانی را برای پایان این قرارداد تعیین نمی‌کند. ممکن است آگهی شما سالهای سال بر روی سایت باقی بماند یا ممکن است پس از مدتی به دلایلی نظیر عدم ادامه فعالیت سایت، تغییر مسیر محتوای سایت، صلاحدید مدیریت سایت و ... حذف گردد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

لینک آگهی منتشرشده در سایت «کارنویس»

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های KarNevis