توضیحات کاره

با پشتوانه سالها اندیشیدن و تعمق درباره ابعاد مختلف فیلم و سینما این توانمندی در من وجود دارد تا از زوایای مختلف درباره فیلمها با مضامین گوناگون اظهارنظر نمایم. مطلب تولید شده توسط من می تواند جهت مقاصد مختلف مانند چاپ در انواع جراید کاغذی تا به عنوان محتوا در وب سایتها یا هرگونه مقاصد دیگر مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به خواسته شما این نقد می تواند عمومی و یا از بعد خاصی مانند فیلمنامه، شخصیت پردازی، سبک و یا فضاسازی و مانند اینها باشد. مطلب تولید شده حداقل ۵۰۰ و حداکثر ۱۰۰۰ کلمه خواهد بود. برای تولید مطلبی خارج از این بازه امکان تعریف پروژه اختصاصی شما وجود دارد. به ازای افزایش هر پانصد کلمه، مبلغ ۴۰۰۰۰ تومان به هزینه افزوده می شود.

نوع آمادگی همکاری تعریف شده در این «کاره» از نوع پایه می باشد. یعنی فیلمی از سوی شما معرفی می شود و ظرف مدت حدودا ۵ روز (یا در صورت درخواست شما زودتر) نقدی به بلندی حداقل دو برگ استاندارد A4 (هر صفحه حدودا ۲۵۰ کلمه) تقدیم شما می شود. در صورت وجود نظر یا هرگونه نکته ویراستاری پس از ارسال مطلب، بدون هیچ هزینه اضافی متن برای یکبار مورد بازبینی قرار خواهد گرفت. 

درباره من:

به عنوان دانش آموخته رشته معماری همواره دغدغه ای حرفه ای نسبت به سینما داشته ام. این دلدادگی به سینما در زمان فارغ التحصیلی به دلیل موضوع پایان نامه ام مرا وارد فاز جدیدی از ارتباط با سینما کرد. ارتباط سینما با معماری دیگر مساله نبود؛ فلسفه، تاریخ، ادبیات، فرهنگ و سایر هنرها به پیچیدگی بازی اضافه شده بودند. عمر کوتاه هنر هفتم نسبت به سایر هنرها مرا واداشت تا متقاعد شوم که می شود داستان را از روز اول آن کامل خواند. ماهها تفحص در کتب تاریخ سینما که به زبان فارسی ترجمه شده بودند مرا به تردید واداشت تا آنجا که متوجه شدم به تعداد تاریخ نویسان سینما، روایت درباره گذشته آن وجود دارد.

القصه، در کلنجار با سینما فرازونشیبهای ذهنی فراوانی را از سر گذراندم. از تنفر از سینمای مهم و تاثیرگذاری مانند هالیوود گرفته تا گریستن از جوانمرگ شدن آندره بازن. حال، با گذشت بیش از یک دهه از آخرین آشوبهای متعصبانه سینمایی و با اعتقاد به اینکه بدون تسط کامل به زبان فرانسه هم می توان از سینما گفت و نوشت، آماده به اشتراک گذاشتن نگاهم به دنیای فیلم هستم.

جهت مشاهده نمونه کار می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.salamcinama.ir/naghd/article/590/%D9%86%D9%82%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%84%D9%88%D8%B3-%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%D8%B3-LA-Confidential-%D8%A8%D9%82%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%82-%D8%A8%D8%B2%DA%A9-%D8%B4%D8%AF%D9%87

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های فرهنگ درنگ