توضیحات کاره

خلاصه ی فعالیت های من

ابتدا به دلیل اینکه به تازگی وارد انجام میدم شده ام به صورت خلاصه درباره ی فعالیت های خودم باید بگویم که از سال 85 سایت های زیادی را سئو کرده ام . از جمله ی آنها سایت pierrecardintehran.com میباشد که نمایندگی رسمی پیرکاردین در ایران است ( با 4 نمایندگی فیزیکی در سطح شهر تهران ) . از جمله بهترین سایت های دیگری که سئو کرده ام :  

paverzz.com / veggie-snack.com/ nojhanco.ir / webzi.ir

ایا میتوان در زمان کوتاه کلمات کلیدی پر رقابت را بالا آورد ؟

توجه داشته باشید که سئو برای رسیدن به نتایج ماندگار در صفحه ی گوگل به زمان نیاز دارد و در زمان کوتاه تنها میتوان سئو اولیه وبسایت را درست کرد و ایراداتی که طراح سایت در آن کوتاهی کرده است را پوشش داد . اگر وعده ی بالا آوردن کلمات کلیدی پر رقابت در زمان کوتاه به شما داده شده است توجه کنید که این امر غیرممکن است مگر با تکنیک های کلاه سیاه که نهایتا منجر به سقوط رتبه میشود !! اما در زمان کم میتوان کلماتی که رقابت کمتری دارند را در صفحه ی نتایج بالا آورد . ( اگر وبسایت شما کالا یا خدمات برند را ارائه دهد کار راححتتر است برای مثال در طول پروژه ی سئو سایت پیرکاردین به دلیل شناخت مردم از این برند کار به میزانی راحت تر شد ) .  پس توجه کنید که گول وعده های رویایی را نخورید !!

آیا هر سایتی ارزش سئو کردن را دارد ؟

خیر ! توجه داشته باشد که در مواردی برخی وبسایت ها به دلیل فعالیت های غیر مجاز قدیمی ، توسط گوگل نمره های منفی بالایی دریافت کرده اند که به آن ها اسپم اسکور ( spam score ) میگویند . فعالیت های کلاه سیاه و غیر مطابق با الگوریت های گوگل از دلایل این نمره هاست . در این موارد اگر نمره ی اسپم وبسایت از 15 درصد بالاتر رفته باشد معمولا پروژه ی سئو را پرخطر میکند ! زیرا گوگل از آن وبسایت صلب اعتماد کرده است و احتمال پنالتی شدن آن سایت توسط گوگل وجود دارد ( حذف وبسایت از نتایج گوگل ) .

در این موارد چاره ی کار چیست ؟

1. سعی شود تمام فغالیت های اسپمی سایت حذف شوند . برای مثال بک لینک هایی که خریداری شده و اسپمی بوده است را پاک کنیم و به گوگل اعلام کنیم که رویه ی سئو سایت تغییر کرده است .

2 . وبسایت جدیدی طراحی کرده و سئو را بر روی آن انجام دهیم تا حصن نیت و تغییر رویه ی خود را به گوگل اثبات کنیم .

متد انجام پروژه چیست ؟

متد انجام پروؤه کلاه سفید میباشد ( اعمال کلاه سیاه برای گول زدن گوگل قبول نمیشود زیرا نتایج پایدار و ماندگاری به همراه ندارد ) . برای تعیین هزینه ی شما ، ابتدا حوزه ی کاری شما و سایت شما مورد بررسی قرار میگیرد ( شدت رقابت در حوزه ی شما و سئو اولیه سایت شما ( اصطلاحا فونداسیون سایت ) . سپس نوبت به تحلیل رقبا میرسد . از آنجایی که سئو مانند یک مسابقه بین سایت هاست ، با بررسی سریع موارد بالا  زمان و هزینه ی پروژه مشخض میشود .

از چه الگوریتمی پیروی میشود ؟

در طول پزوژه تمرکز بر روی آخرین الگوریتم هوش مصنوعی گوگل ( rank brain ) میباشد . این الگوریتم به میزان زیادی بر روی سایت های فارسی نیز اعمال میشود . پس در کنار آن از شیوه های منحصر به فرد زبان فارسی نیز استفاده میشود . از دید rank brain سه فاکتور بیشترین اهمیت را دارد

1 . محتوای وبلاگ و صفحات اصلی

2 . بک لینک ها

3 . رفتار کاربران

با تمرکز بر این 3 فاکتور ، seo on page و seo off page انجام میشود .

قابلیت سئو چه سایت هایی را دارم ؟

وبسایت های حال حاضر ایران از 3 حالت خارج نیستند : وردپرس ، کدنویسی شده و cms اختصاصی ( سایت ساز ها ، جوملا و .... ) .

1 . وردپرس : همانطور که احتمالا میدانید قالب هایی که برای طراحی سایت وردپرسی استفاده میشوند ، اکثرشان قالب های ارجینال و کامل نیستند و ایرادات زیادی در زمینه ی سئو اولیه دارند مانند : سرعت بالا آمدن سایت ، تداخل افزونه ها ، صفحات 404 زیاد ، لینک های شکسته ی فراوان ، عدم وجود سایت مپ درست ، url یا همان آدرس های غیرمنطبق با اصول سئو ، فونت ها و استایل های محتوای صفحات برای کاربران  و ....

در این موارد با برطرف کردن این مشکلات گام بلندی به سوی سئوی ماندگار سایت برداشته میشود ! با تولید محتوای سئو شده در همین زمان میتوان تعدادی کلمه را در صفحه ی نتایج بالا آورد .قابل ذکر است که در سئوی وردپرس تسلط به زبان های css و html اهمیت بالایی دارد  زیرا با استفاده از این 2 زبان در بسیاری از صفحات تغییرات لازمه ی ui  و ux انجام میگیرد ( ظاهر المان های سایت و چینش المان ها ) که بسیار امری ضروری میباشد .

2 . کدنویسی شده :

در این حالت گاها تغییر برخی از رویه ها و اشکالات معمول ( مانند اشکالات ذکر شده در بخش وردپرس )  سخت تر میباشد زیرا با توجه به زبان برنامه نویسی شده نیاز به دانش آن زبان میباشد ( یا باید از فرد دیگری که آن زبان را میداند کمک گرفت ) اما در قسمت off page که مربوط به خارج سایت میاشد ( مانند بک لینک ها ، تبلیغات کلیکی و تحلیل رفتار کاربران و ... ) سختی کار تفاوتی با وردپرس یا cms  های دیگر ندارد .

3 . cms  های دیگر ( سایت ساز ، جوملا و ... )

در رابطه با سایت ساز ها معمولا مشکلات بنیادی سایت را میتوان بدون دردسر بالا برطرف نمود ( بستگی به شرکت تولیدکننده ی آن دارد ) . اما متاسفانه جوملا از پنل های خیلی قدیمی است که مشکلات فراوانی ( حتی بیشتر از قالب های تقلبی وردپرس ) ایجاد میکند . به همین دلیل توصیه میشود برای سئو سایت جوملا یا پنل های ضعیف مشابه ، ابتدا سایت خود را دوباره با پنلی دیگر طراحی کرده و سپس اقدام به سئو نمایید .

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

با قیمت 200000 تومان خدمات زیر : بهینه سازی حجم و ابعاد تصاویر سایت ( برای سرعت سایت ) / اصلاح ساختار لینک سایت ( در صورت مبتدی بودن سایت ) / خروجی از خطاهای صفحات 404 / رفع خطاهای crawl ( robot-server-dns) / قرار دادن فیو آیکن / رفع لینک های شکسته و ریدایرکت آنها به صفحات مرتبط / اتصال به آنالیتیکس و سرچ کنسول / فعالسازی cdn با اتصال به کلودفلر / اضافه کردن صحیح کلمات کلیدی و lsi ها به محتوای صفحات اصلی منو سایت / اصلاح تایتل سایت و تگ های صفحات اصلی منو ( h ها ) با توجه به کلمات کلیدی / متن جایگزین برای عکس های صفحات اصلی منو / بررسی و اصلاح پاراگراف های اول محتواها / دادن لینک های خارجی از صفحات اصلی منو / اصلاح متا دسکریپشن های صفحات اصلی که بالا است / در صورت لزوم اصلاح یا ایجاد گوگل مپ .

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های kamran-38