توضیحات کاره

با سلام خدمت شما دوستان عزیز 

به جهت اینکه بیشتر کسب و کار ها از حالت سنتی در حال خروج هستن و به سمت دنیای دیجیتال سوق داده می شوند ،پس برای داشتن یک وب سایت حرفه ای و کاملا مدرن مشروط به انتخاب صحیح کارگزار وب می باشید ، تیم ما متشکل از طراحان حرفه ای و با سابقه می باشد و با ارائه بهترین خدمات در حوزه طراحی وب سایت در مسیر ورود شما به دنیای دیجیتال همیار و همراه شما خواهند بود.

 

ویژگی های ممتازه این کاره :

خبر خوب برای شما اینکه مابرای شما وب سایتی مدرن و کاربر پسند با توجه به اصول (ui-ux) و الگوریتم های گوگل وب سایتی همه جانبه را در اختیارتان خواهیم گزاشت، ما یک تیم حرفه ای طراحی سایت هستیم و مبلغی که شما برای طراحی پروژه پرداخت می کنید کمتر از سایر کاره ها می باشد اما با بهترین کیفیت، قیمت کم دلیل بر کار غیر حرفه ای نیست ما عاشق کارمون هستیم و با علاقه اونو دنبال می کنیم .

1. سبک طراحی مدرن

امروزه کاربران اینترنت از دیدن وب سایت های بی روح و معمولی خسته شدن و بیشتر جذب و سایت های با افکت های انیمیشنی جذاب و امکانات حرفه ای و رابط کاربری اسان میشوند ما برای شما وب سایتی طراحی خواهیم کرد که کاربران نخواهند از آن خارج شوند.

2. رایگان بودن برخی از خدمات

بعضی از خدمات به عنوان مثال ( - پشتیبانی فنی - نصب پلاگین - نصب قالب و..) کاملا به صورت رایگان می باشد و شما هیچ هزینه ای بابت آن ها پرداخت نمی کنید .

3. پشتیبانی فعال 

تیم ما به پشتیبانی اهمیت فراوانی می دهد زیرا اگر پشتیبانی مناسبی صورت نگیرد هدف نهایی به دست نواهد آمد ، پشتیبانی ما به صورت 24 ساعت شبانه روز در خدمت شما خواهد بود و همچنین مراحل طراحی سایت شما به شما ایمیل می شود ، پس از اتمام پروژ برای این که عملکرد حرفه ای خود را تضمین کرده باشیم شما پشتیبانی یک ساله دریافت خواهید کرد.

4. محتوا گزاری 

پس از اتمام طراحی به در خواست شما عزیزان محتوای اولیه وب سایت شما را قرار می دهیم و اگر وب سایت فروشگاهی داشته باشید تعدادی از محصولات را به رایگان برای شما قرار می دهیم .

5. آموزش

ما برای شما آموزش های لازم جهت مدیریت وب سایت و محصول گزاری در فروشگاه و یک سری از اموزش های مورد نیاز را برای شما عزیزان به صورت رایگان تقدیم می کنیم .

برای آشنایی بیشتر به وب سایت atlanweb.ir مراجعه کنید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

خدماتی که پس از ثبت سفارش دریافت می کنید

 

1. هدف یابی و مشاوره 

2. ایجاد نقشه سایت و قالب سازی کلی 

3. ایجاد محتوا برای صفحات سایت 

4. تکمیل و جایگزاری عناصر بصری 

5. ساخت تیزر و طراحی لوگو 

6. موشن گرافی 

7. طراحی طبق اصول (ui-ux) و استاندارد های جهانی و ایران 

8. پنل مدیریتی فارسی 

9. امنیت وب سایت و دریافت گواهی ( ssl ) و پرتکل ( https )

10. اتصال شبکه های اجتماعی به وب سایت و انجام خودکار سازی افزودن محتوا به این شبکه ها 

11. سرعت بال در لودینگ

12. ایجاد کمپین ایمیل مارکتینگ 

13. ایجاد چت بار و ارسال تیکت 

14. ارائه فیلم های اموزشی جهت کار با پنل مدیریت و محصول گزاری در فروشگاه 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های atlanweb