توضیحات کاره

تبلیغات جزو جدایی ناپذیر هر کسب و کاری است.

شما می توانید برای معرفی کسب و کارها ، خدمات و محصولات و شرکت خود از روش های ساخت لوگو متحرک و تیزرهای تبلیغاتی استفاده کنید. تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به به خوبی به مخاطبان خود معرفی و انتقال دهید.

لوگو موشن (متحرک):

لوگو موشن که از آن با نام های لوگو اینترو و آرم استیشن هم یاد می شود تصاویری است که در آن یک آرم یا لوگو به وسیله صدا و نمادهای گرافیکی به صورت متحرک و خلاقانه در می آید که در هویت بخشیدن به نام و نشان تجاری کمک شایانی می نماید.

لوگو موشن یا لوگو اینترو چه کاربردی دارد؟

اهمیت آرم و نشان برای یک شرکت، مانند قلب برای بدن است. هدف اصلی در ساخت لوگو متحرک یا لوگو اینترو (Logo Intro) ، برندسازی نام شرکت به وسیله‌ ی لوگوی متحرک شرکت است. اهمیت آرم و نشان برای یک شرکت، مانند قلب برای بدن است. هرچقدر طراحی و ابزارهای به کار رفته در لوگو موشن حرفه ای تر و جالب تر باشند؛ در ذهن مخاطب ماندگاری بیشتری دارد و اعتماد بیشتری نسبت به آن برند خواهند داشت.

مراحل سفارش لوگو موشن:

  • ارسال لوگو یا آرم خود به همراه توضیحات.
  • مدت زمان لوگو موشن ها بین 25 الی 3 ثانیه می باشند.

تعرفه ساخت لوگو موشن 40 هزار تومان است.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

تیزر تبلیغاتی:

امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای تبدیل به عاملی تأثیر گذار در جذب مشتری و یادآوری مشتریان نسبت به محصولات، برندها و شرکت ها شناخته می شوند. شما به عنوان یک فرد در یک مجموعه باید بدانید که در بازار های امروزه رقابت بسیار شدیدی وجود دارد که در آن تنها برندی موفق خواهد بود که بتواند بهتر از سایر مجموعه ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبین انتقال دهد.

شما می توانید از هر چیزی که قصد تبلیغاتش را دارید از فیلم یا عکس یا صدا تهیه کنید و برای ما ارسال کنید، ما با خلاقیت و تخصص خود این تصاویر و ویدئوها را به همراه توضیحات و نکاتی که شما در اختیار ما می گذارید به صورت حرفه ای و استاندارد با هم تلفیق کرده و یک تیزر تبلیغاتی جذاب و و نو برای شما تولید می کنیم.

مراحل تولید تیزر تبلیغاتی:

  1. ارسال تصاویر یا ویدیو یا صوت همراه با توضیحات.
  2. ویرایش و تولید تیزر توسط ما
  3. تحویل فایل در فرمت دلخواه مشتری
  4. امکان یک بار ویرایش بعد از تحویل فایل
  • مدت زمان تیزر تبلیغاتی را شما مشخص میکنید که بسته به زمان کار هزینه نیز متغیر خواهد بود، البته بدلیل اینکه بیشتر این تیزر ها در شبکه های مجازی و اجتماعی استفاده می شوند مدت زمان یک دقیقه را برای دوستان پیشنهاد می کنیم.
  • در صورت درخواست گویندگی اگر صدای گوینده توسط مشتری ارائه بشود بصورت رایگان روی کار میکس خواهد شد در غیر اینصورت هزینه صدا گویندگی بصورت جداگانه محاسبه شده و بسته به گوینده انتخابی هزینه متفاوت است.

تعرفه تولید تیزر تبلیغاتی 1 دقیقه 120 هزار تومان

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل باکیفیت در فرمت دلخواه مشتری.

  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا برعهده‌ی مشتری

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های jalal.director