توضیحات کاره

اگر بدنبال اطلاعات تجاری بین المللی هستید…

اگر برای کسب و کارتون نیاز دارید مدرن سازی رو پیاده سازی کنید…

اگر بدنبال الگوهای بین المللی برای توسعه شرکتتون هستید…

و اگر به محتوای تخصصی در مورد زمینه ی کاریتون نیاز دارید…

و خلاصه به متخصص با تجربه ای برای تامین تمام نیازهای محتوایی و اطلاعاتی نیاز داشته باشید،در خدمت شما هستم

خروجی کار من میتونه بصورت محتوای متنی کارگردانی شده به زبان انگلیسی(اماده ارسال به مترجم) یا فارسی باشه.یا میتونه مجموعه ای از تصاویر، فایل و ...باشه

*** قیمت برای هر ساعت کار 50 هزار تومان می باشد***

یکم پیچیده شد براتون؟ در ادامه با حوصله براتون توضیح میدم :

یعنی ممکنه پروژه شما مثلا شامل 45 صفحه متن خالص+30 تا تصویر و نمودار مرتبط و 1 فایل کتابچه پی.دی.اف و ... به زبان انگلیسی باشه

یا ممکنه مثلا شما یه سوژه به من بدید و من تمام اطلاعات طبقه بندی شده و کارگردانی شده رو همراه فهرست عناوین و جانمایی و محل قرار گیری تصاویر بصورت یک فایل یکپارچه بهتون بدم که به زبان انگلیسی باشه و شما بتونید با سپردن اون به مترجم و جای گذاری دقیق تصاویر در مورد اون مطلب، صاحب  یک کتابچه جامع/ راهنمای استفاده/ طرح تحقیقاتی/ جزوه تکنیکال و ... بشوید.

برای آشنایی بیشتر چند نمونه از پروژه های جالبم رو براتون شرح میدم که دقیقا متوجه بشید که من چجوری میتونم چه نیازهای اطلاعاتی/محتوایی شما رو جوابگو باشم :

سناریوی اول: میدونید میخواید وارد چه زمینه ای بشید اما برای شروع کار دنبال الگو برداری و مهندسی معکوس از نمونه های موفق خارجی هستید

خدمت من به شما:  پس از بررسی اولیه و قبول انجام سفارشتون، براتون یه سناریوی خوب از صفر تا صد طراحی میکنیم. از قدم اول شروع میکنیم به تحقیقات متمرکز در اون اون حوزه، چه شرکتهای چه راهمکارهای براش دارن ؟ چه محصولاتی تولید شده ؟ چه تجهیزاتی میتونه برای شروع کارتون مورد استفاده قرار بگیره ؟ از کدوم شرکتها و با چه مشخصاتی میتونید اونها رو خریداری کنید ؟ نقشه راهتون برای شروع کار چی باشه بهتره ؟

سناریوی دوم:...  بزارید داستان یه تجربه واقعی رو براتون تعریف کنم که خیلی خوب میتونید با حوزه ی کاری و خدمات من آشنا تر بشید و بتونید زودتر من رو برای انجام خدمات تامین محتوا و اطلاعات تخصصیتون استفاده کنید. راستی من این توضیح رو بدم که هم اکنون چهل سالمه و تو این سالها با مدیرا و کارآفرینهای زیادی تو زمینه های مختلف آشنا بودم و کار کردم. اما داستان از اونجا شروع شد که:

حدود 16-17 سال پیش که مد و فشن تو ایران خیلی شناخت علمی و استانداری ازش وجود نداشت. آقایی( نامشون محفوظ) به من مراجعه کرد که تصمیمی مصمم گرفته بود تا بتونه "اولین شیوه نامه آموزش مدلینگ و یک پکیج اطلاعاتی جامع"  رو بتونه تهیه کنه  بعد و براش مجوز انتشار بگیره و … من براش چه کردم !؟

من بهش یه پروپوزال ارائه دادم و در اون لیست تمام اطلاعات (فیلم، متن، کتابچه،کتاب راهنما، طرح های راهنمای حرکات و…) رو به همراه هزینه و اینکه با چه فازبندی زمانی بهش تحویل میدیم و نحوه تسویه حساب براش تهیه کردم و فرستادم...فکر کنید نقشه و کل متریال لازم رو برای این کسب و کارش در اختیارش قرار دادم...

داستان دومی که بهتون بگیم در مورد تماس عضو هیات موسس یکی از انجمن های کشور بود. خلاصه درخواست اون دوستمون که اتفاقا از اعضای قدیمی هم بود این بود که میخواست فعالیت کارآفرینامه ای رو با تولید یک محصول مصرفی و استراتژیک که فقط وارد میشد نه تولید، استارت بزنه …

ایشون فقط سوژه اصلی رو عنوان کرد.فقط همین... واقعا و نهایتا 10 دقیقه در مورد داستانی که تو ذهنش در مورد این کار داشت با شوق فراوون حرف زد و منم نت برداری میکردممن براش یه بسته اطلاعاتی پیشنهاد کردیم که اگر مو به مو پیگیریش میکرد الان  کشورمون تو همین محصول خودکفا شده بود. بخشی از آیتم های پیشنهادیم این موارد بود:

  • کشورها و شرکتهای تولید کننده غیر تحریمی تجهیزات این محصول مصرفی
  • اطلاعاتی شامل فیلم فنی، تصاویر، دمو و پرزنتیشن در مورد  فرآیندها، روش های تولید محصول مصرفی
  • لیست دستگاهها و تجهیزات لاین تولید به همراه کاتالوگ، اسناد راه اندازی، رفع اشکال و استفاده
  • انواع گرید های تولیدی رایج این محصول و ….

این ها هم چند مثال دیگه ست:

  • تحقیقات تجاری                                                  مثال: لیست مشخصات فروشندگان تجهیزات CNC آلمان ؟

  • تحقیقات الگوبرداری کسب و کار                              مثال: یه دستگاهی هست که فلان عملیات رو انجام بده ؟

  • بازار یابی بین المللی                                         مثال: میخام که برای فرش های ابریشمیم لیست گالری های فرش تو امریکا رو پیدا کنی

  • تحقیقات کسب و کار(بومی سازی)                           مثال: کسب و کارهایی در رابطه با خوراکی های جذاب در کشورهای دیگه !

و در آخر

ممنون از توجه و زمانتون که توضیحات من رو مطالعه کردید تا بیشر با سناریوهای کمک من به شما آشنا بشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

اگر لطف کرده باشید و توضیحات مفصل بالا رو خونده باشید متوجه میشید که بسته به سوژه اطلاعاتی/محتوایی تون ممکنه از یک فرمت محتوایی متنی تا مجموعه ای از فرمت های محتوایی در حجم های مختلف به شما تحویل داده بشه.

موردی بوده که حاصل 3 ساعت خدمت =100 صفحه متن بوده و موردی هم داشتم که 3 ساعت زحمت بی وقفه خروجیش دو صفحه متن انگلیسی بوده( باورتون بشه یا نه در مورد خواص و ارزش غذایی گوشت قورباقه_ سفارش سال 1380)
 

  • روش های تولید محتوا: گردآوری از چند منبع، تولید محتوای اختصاصی

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های infoservice