توضیحات کاره

سلام، هدف این کاره اینه که:

  • اگر از یه سایت با محتوای تقریبا ثابت به صورت  مداوم استفاده می کنید.
  • و اگر می خواهید در صورت نبود اینترنت هم به آن دسترسی داشته باشید.
  • و یا اینکه می خواهید هزینه اینترنت خود را کاهش دهید.
  • و یا اینکه از نیاز سایت به وی پی ان خسته شده اید (مثل اسناد اندروید گوگل، اوراکل و یا حتی angularJs که با آی پی ایرانی مشکل دارن)

من می تونم برای شما اون رو به صورت کامل دانلود کنم و با حجمی کمتر از حجم واقعی آن برای شما ارسال نمایم.

استفاده از سایت آفلاین نیاز به هیچ گونه نرم افزار اضافی ندارد. پس با مرورگرهای خودتان می توانید در سایت گردش نمایید. یعنی تمام لینک های آن بومی سازی شده است.

سایت به شدت فشرده می شود، تا دانلود آن برای دوستان به سادگی امکان پذیر باشد... میزان فشرده سازی برای سایت های گوناگون متفاوت است. هر چند برای اسناد بسیار خوب می باشد... مثلا اسناد دروپال 8 که تقریبا 2 گیگابایت بود، به کمتر از 60 مگابایت کاهش یافت.

هزینه‌ی انجام کار برای هر مگابایت حجم سایت، 20 هزار تومان است، اگر خودتان بلد نیستید که حجم سایت را محاسبه نمایید، قبل از ثبت سفارش پیام شخصی دهید و سایت مورد نظر را معرفی نمایید تا حجم آن را محاسبه کنم

فقط توجه کنید که:

  1. معمولا این کار برای سایت هایی که محتوای اونا اسناد ثابته (مثل w3schools.com) به کار میاد.
  2. دقت داشته باشید، سایت آفلاین، ظاهر سایت را کاملا به درستی نمایش می دهد، اما بخش های دینامیک سایت (یعنی بخش هایی که وابسته به سرور هستند) به درستی عمل نمی کنند. پس هر سایتی رو نمیشه به درستی آفلاین کرد.
  3. سرعت لود کردن و تبدیل سایت نسبت به دانلود ساده متفاوت می باشد. پس دقت داشته باشید حجم سایتی که شما تقاضای آن را دارید در هزینه نهایی موثر است.
  4. پس قبل از سفارش حتما اسم سایت رو بگید، تا بررسی های لازم انجام شود و امکان ارائه خدمت، در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

بعضی سایت ها نیاز به تایید گرفتن از قبل ندارند. سایت های است دارای اسناد برنامه نویسی رایگان هستند. از جمله: android document, drupal, bootstrap, w3schools.com, tutorialspoint.com, laravel document, wordpress docs, php document, mozila javascript docs, w3 css3 and html5 docs, jquery docs, ruby, R and Go language offical docs, angularJs  و ... .

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های hos.bai-43