توضیحات کاره

امروزه کمتر ایرانی را میبینیم که از اپلیکیشن پر طرفدار تلگرام استفاده نکند . ما با داشتن لینک  سوپر گروه ها میتوانیم به صورت رایگان و به نفع خود از این پتانسیل بالا برای  افزایش ممبر کانال یا بازدید از گروه  یا کانال و یا کالا و فروشگاه تلگرامی خود استفاده کنیم …

در حال حاضر روش تبلیغات درسوپرگروه های  تلگرام از ارزانترین روش ها برای تبلیغات است  وبرای  شروع صاحبان کانال یا گروه ها مناسب است .
دراین پکیج که برای شما آماده کرده ایم . ما ملاک را بر واقعی بودن قیمت و انصاف در کار قرار داده ایم . شما میتوانید با دریافت بسته تبلیغاتی که شامل یک خط مجازی به همراه 150 سوپر گروه آماده و خود برنامه تبلیغات انبوه هست برای کانال گروه و یا کالای خود تبلیغات ارزان و به صرفه انجام دهید. 
در صورت نیاز به لیست سوپر گروه های بیشتر برای تبلیغات خود 
میتوانید در سفارش خود قید فرمایید و ما لیست گروه های تبلیغاتی بیشتر را به هر تعدادی که شما نیاز داشته باشید ارائه دهیم . از 100 لینک تا 1000 لینک قیمت هر 500 لینک را 1000 تومن به مبلغ سفارش اضافه میشود.

امکان دریافت برنامه به صورت جداگانه یا شماره مجازی و یا اکانت به همراه گروه ها و حتی امکان سفارش لیست سوپر گروه ها هرکدام بسته به نیاز شما به صورت تفکیک شده قابل سفارش میباشد.

نکته توجه فرمایید برنامه تحت سیستم عامل ویندوز اجرا و استفاده میشود ( نیاز به کامپیوتر دسکتاپ و یا لب تاب می باشد و اینکه برنامه پرتابل ( قابل حمل ) میباشد میتوان بر روی فلش و یا هارد دیسک پرتابل استفاده کرد .

قیمت ویژه و کاملا رقابتی 

شرایط استفاده از برنامه به عهده خریدار می باشد . و ما هیچگونه . استفاده نادرست و نا به جا از این بسته تبلیغاتی را به عهده نمیگیریم .

موفق و سربلند باشید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از خرید و پرداخت -  لینک دانلود ( برنامه به همراه برنامه + لینک گروه ها در صورت درخواست )برای شما ارسال میشود . و میتوانید از بسته خود نیز استفاده کنید.

نوع محتواهای ارسالی: متنی (pdf یا word)،  
حجم کل محتوای ارسالی: 75 کیلوبایت
  • عضویت در سوپرگروه از طریق: ارسال لینک جوین

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های شیرازی