توضیحات کاره

(هرگز متن کپی تحویل نخواهیم داد.)

  از زمانی‌که کارمان را به‌عنوان تیم تولیدمحتوا در وب‌سایت انجام میدم شروع کردیم. همیشه یک دغدغه‌ی بزرگ داشتیم؛ که چطور می‌توانیم محتوایی تولید کنیم که نه‌تنها جذّاب و کاربرپسند باشد؛ بلکه به خواننده ارزش اضافه کند و برای صاحب کسب‌وکار، مشتری یا هواداران وفادار ایجاد نماید. نه صرفاً خواننده‌های گُذری. چراکه معتقدیم اگر محتوای ما کیفیّت عالی داشته باشد. می‌تواند صاحبان کسب‌وکار را به درآمد برساند و آن‌ها را خوشحال نگه دارد؛ بنابراین در این مدّتی که افتخار تولیدمحتوا برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی را داشتیم. با تعاملات مداوم تجربه‌های ارزشمندی به‌دست آوردیم. نیازهای آن‌ها را درک کردیم و با مطالعه و تحقیق فراوان به اطلاعات مهمّی درزمینه‌ی تولیدمحتوا دست‌یافتیم. اطلاعاتی که نه‌تنها محتوا را بسیار کاربردی و دل‌نشین می‌کند؛ بلکه برای خوانندگان محتوا، ارزش ایجاد می‌نماید.

 

  امروز رویای ما در تیم‌های آی دی تولیدمحتوا در بالاترین سطح کیفی است. برای رسیدن به این مهم شبانه‌روز در تلاشیم. ما معتقدیم تمام وب‌سایت‌های ایران‌زمین باید از محتوای عالی در حد بهترین‌ها مانند زومیت و دیجی کالا و حتّی بالاتر از آن‌ها برای ایجاد مزیت رقابتی برخوردار باشند؛ بنابراین از تمامی پتانسیل خود در این زمینه بهره خواهیم گرفت تا محتوایی بی نظیر تولید کنیم.

 

   اگرچه دنیای کسب تجربه و ارتقاء کیفیت محدود نیست و شاید محتوای امروز ما در مقایسه با محتوای ۵ سال آینده بسیار ضعیف باشد. چراکه بزرگ‌ترین برندها هم به‌مرور و با کسب تجارب فراوان توانسته‌اند؛ به سطح کیفی امروز دست‌یابند و این سطح کیفیت به‌طورقطع در چند سال آینده، اصلاً موردقبول نخواهد بود. برای جلوگیری از جا ماندن و منجمدشدن ما سعی خواهیم نمود؛ مرتّباً خود را آپدیت نموده و تمام یافته‌هایمان درزمینه‌ی تولیدمحتوا را به کاربندیم تا آن‌جا که محتوایی تولید کنیم؛ که کاربر ایرانی لایق آن است. آرزوی ما در تیم‌های آی دی تولید محتوایی است؛ که بعد از خواندن آن لبخند رضایت بر لبان کاربر جاری شود و از وقتی‌که صرف مطالعه نموده، پشیمان نگردد.

 

  در حال حاضر ما در تیم‌های آی دی دو نوع محتوا برای شما تولید خواهیم نمود. اوّل محتوای فروشگاهی که برای توضیح، معرفی و نقد و بررسی محصول به‌منظور فروش صورت می‌گیرد. هدف این محتوا آشنایی کاربر با جوانب مختلف محصول، شناخت نقاط ضعف و قوّت آن برای انتخاب آسان‌تر است. دومین نوع محتوای تولیدی تیم ما، محتوای وبلاگی است. در این نوع محتوا ما با سه هدف افزایش اطلاعات کاربران در حیطه‌ی فعّالیّت شما، رفع مشکلات آن‌ها و یا ارائه راهکارهای مناسب برای عملکرد بهتر پیش خواهیم رفت. تا محتوا نه‌تنها جذّاب و دل‌نشین باشد؛ بلکه برای کاربران ارزش خلق نماید. تا خواننده راغب باشد؛ مجدداً برای مطالعه به وب‌سایت شما مراجعه نمایید.

 

  محتوای تولیدی ما، صریح، استاندارد و بدون اضافه گویی است. در پشت پرده هر محتوا هدفی وجود دارد. محتوا هرگز تصادفی نوشته نمی‌شود. قواعد نگارشی به‌صورت کامل در محتوا رعایت می‌شود. ویراستاری دقیق صورت می‌گیرد. اصول سئو مطابق با جدیدترین افزونه‌های سئو وردپرس مراعات می‌شود. منابع معتبر در مقاله درج می‌شود تا خیال‌تان بابت اعتبار اطلاعات راحت باشد. محتوا ترجمه صرف نیست. بلکه حاصل تفکر است تا با زبان فارسی بیشترین نزدیکی را داشته، درک آن آسان و تا حد ممکن روان باشد. برای هر ۵۰۰ کلمه تصویر مناسب قرار داده می‌شود. تصاویر محتوا ازنظر سایز استاندارد و کم‌حجم می‌باشد.

______________

محتوا در دو فرمت DOCX و PDF به شما تحویل داده خواهد شد. فرمت پی دی اف به‌منظور دانلود و مطالعه‌ی آفلاین برای کاربران در بسیاری از وب سایت‌ها بارگذاری می‌شود.

______________

 

خدمات تخصصی تیم های­ آی­ دی در این کاره:

________________________________________________________

  • تهیه ابرمحتوا، ویژه به همراه تصایر اختصاصی با بالاترین کیفیت ممکن، مناسب برای سایت‌های مطرح و به نام.
  • تحقیق اصولی کلمات کلیدی محتوا.
  • تهیه تصاویر ادیت شده برای محتوا در فتوشاپ.
  • لینک سازی داخلی محتوا.
  • بارگذاری محتوا در وب سایت و گرفتن چراغ سبز سئو.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

تعهدات ما به شما در صورت سفارش کاره:

  •  محتوای سئوشده و ویراستاری شده که دارای مقدمه، بدنه و جمع‌بندی کلی است.

  • تصاویر محتوا که در سایز استاندارد و باحجم مناسب به شما تحویل داده خواهد شد.

  • فرمت PDF محتوا برای مطالعه آفلاین.

  • شناسنامه‌ی محتوا شامل اطلاعات کلی محتوا.

(قیمت هر کلمه: ۸۰ تومان)

(قیمت ابر محتوا هر کلمه ۲۰۰ تومان)

تخفیفات حجمی ویژه تیم های آی دی:

  • قیمت هر کلمه برای ۱۵ محتوا: ۷۵ تومان
  • قیمت هر کلمه برای ۲۰ محتوا: ۷۰ تومان
  • قیمت هر کلمه برای ۳۰ محتوا: ۶۰ تومان
  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های تیم های آی دی