توضیحات کاره

   اگر قصد تبلیغات، معرفی محصول یا خدماتتان را داشته باشی. قطعاً یک بنر خوب می‌تواند؛ بسیار کمک کننده باشد. امّا شاید از خودتان بپرسید؛ یک بنر زیبا و اصولی باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت. یک بنر استاندارد باید در درجۀ اوّل بیان کننده هدف و مقصود شما باشد. مهم است که بنر دقیقاً منظور شما را به مخاطبتان انتقال دهد.

 

   از سوی دیگر طراحی زیبا و چشم نواز می‌تواند به مخاطبان شما حرفه‌ای بودن و ارزش دادن شما به برند شخصیتان را القا نمایید. پس صِرف طراحی یک بنر ساده نمی‌توان انتظار موفّقیّت چشم گیر داشت. چرا که امروزه اینترنت پر شده از وب سایت‌های مختلف و تقریباً در هر زمینه‌ای که فعّالیّت نمایید؛ رقبایی خواهید داشت و به طور قطع برای برتری بر این رقبا تمایز و کیفیّت حرف اول و آخر را خواهد زد. انتخاب با شماست که در این فضا حرفه‌ای‌تر به نظر آیید یا مانند بسیاری دیگر معمولی.

 

   در این راستا تیم‌ های آی دی اقدام به ارائۀ خدمات طراحی بنرهای گرافیکی نموده است. تا مفاهیم ذهنی شما برای برندتان را در قالب گرافیکی زیبا و چشم نواز به مخاطب منتقل نماید. آن چه برای ما مهم است؛ کسب بهترین نتیجه برای شما، دوست عزیزی است که به تیم ما اعتماد نمودید.

 

   به همین خاطر روز به روز در جهت ارتقاء کیفی و سطح مهارت خود تلاش نموده و از آموزش‌های متنوّع استفاده کرده‌ایم تا بتوانیم به روزترین طراحی‌ها را برای شما عزیزان انجام دهیم. ایده‌های ما ساده نیست! اصلا ساده نیست. حاصل فکر است و زمان بر. از هارمونی رنگ‌ها به همراه جدیدترین روش‌های طراحی در کنار هم بهره می‌بریم تا اثری هنرمندانه برای شما خلق نماییم.

 

آن چه در طراحی‌هایمان مراعات می‌کنیم؛ عبارت است از:

 

  • طراحی بر اساس روان‌شناسی رنگ
  • طراحی بر اساس برند و هویت سازمانی
  • استفاده از رنگ‌های سازمانی برند شما
  • استفاده از طرح و نقشۀ ذهنی برای خلق تصویری زیبا و چشم نواز

 

 

 

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک بنر با فرمت JPG

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های تیم های آی دی