توضیحات کاره

برخلاف دیگر استراتژی هایی که در تعداد کلمات کلیدی بسیار بالایی به کاربران ارائه میشود، 

این استراتژی متشکل از10 الی 15 کلمه کلیدی پر سرچ و کم رقیب حوزه کاری شما است که پتانسیل بالایی در رتبه گیری دارند و با سرمایه گذاری بر روی آنها میتوانید در سریع ترین زمان ممکن به رتبه ای در صفحه اول گوگل دست پیدا کنید. 

هزینه استراتژی کلمات کلیدی همراه با توضیحات کامل: لینک سازی داخلی | زمان بازگذاری | نحوه بارگذاری و... 800 هزار تومان است. 

به ازای خرید پکیج استراتژی کلمات کلیدی، لیستی از نکات مهم نگارش و بارگذاری محتواهای متنیبه عنوان هدیه در اختیار شما قرار می گیرد. 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

ما در مجموعه هیبو یک استراتژی حرفه ای کلمات کلیدی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که با اجرای آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف حداقل هزینه، در کلمات کلیدی محبوب و پر سرچ حوزه کاری خود رتبه مناسبی را در صفحه اول گوگل کسب نمایید. 

این استراتژی مطابق با آخرین تغییرات الگوریتم ها و ربات های گوگل تدوین و در اختیار شما قرار می گیرد و می تواند سبب افزایش احتمال رتبه گیری سایت در کلمات کلیدی برتر شود.

این استراتژی متشکل از کلمات اصلی، کلمات فرعی، موضوعات پیشنهادی، لینک های داخلی و خارجی، انکر تکست و تقویم محتوایی است که در قالب یک فایل اکسل در اختیار شما قرار می گیرد. 

به جرئت می توانیم بگوییم که مهم ترین عامل موفقیت در سئو، انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. در نتیجه برای رسیدن به نتایج دلخواه خود باید ابتدا از کلمات کلیدی پر سرچ و کم رقیب مطلب شوید و سپس بر اساس آنها فرایند تولید محتوا را شروع کنید. 

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.

    سایر کاره های hibouweb2-87