توضیحات کاره

سلام خدمت دوستان عزیز.به نظر من فقط داشتن دانش تولید محتوای اصولی و سئو شده برای کسب و کارها مخصوصا وب سایت ها کافی نیست.بلکه باید اون نویسنده علاوه بر دارا بودن دانش کافی در زمینه ی نویسندگی ، تخصصی هم در زمینه ی موضوعی که می نویسد داشته باشد:)

 

میخوام براتون یه مثالی بزنم و ازتون بخوام خودتون مقایسه کنید.فرض کنید شما یک محتوا در زمینه ی اسباب بازی میخواهید.به کدام یک از افراد زیر اعتماد بیشتری میکند؟

1-یک نویسنده ای که فرضا درس مهندسی عمران خونده و 5 ساله تو اینکاره و میخواد برای سایت کودکانه و اسباب بازی شما تولید محتوا کنه

2-فردی که نویسنده است و چندین ساله در زمینه ی فروش،مشاوره،تولید محتوای کودکان فعالیت دارد.

 

قطعا فرد دوم بیشتر میتونه بهتون کمک کنه.چرا که اون علاوه بر نویسندگی تخصص خوبی هم در این زمینه دارد.

 

تا اینجا متوجه شدیم که بهتره تولید محتوا رو به شخصی بسپاریم که علاوه بر تجربه ی تولید محتوا ، در اون زمینه هم اطلاعات خوبی داشته باشد چرا که اون میدونه مردم دنبال چی هستن و چیزایی رو مینویسه که مردم دنبالشن...

 

خب حالا بیاید با من یکم آشنا بشید.من ملیکا هستم بیش از 5 ساله در زمینه ی کودکان،سرگرمی و مخصوصا اسباب بازی فعالیت دارم.چه در زمینه ی تولید محتوا ، چه فروش و چه مشاوره!

 

در ضمن اینکه تولید محتوای کاملا اصولی و سئو شده که 4 تا از سایت های اسباب بازی بزرگ ایران هم در حال حاضر با من کار میکنند رو انجام میدم.

 

من در اینکاره فقط و فقط ( توجه کنید ) فقط تولید محتوای اصولی و سئو شده در زمینه ی اسباب بازی،سرگرمی و کودکان رو انجام میدم و به ازای هر 1200 کلمه ی کاملا اختصاصی ( نه کپی و غیره ) 50 هزار تومن دریافت میکنم.البته توجه کنید،این هزینه برای یک عدد محتوا بوده و اگر بیش از یک محتوا بخواهید قطعا این مقدار بسیار پایین تر خواهد آمد.

 

برای اینکه با نوع نوشتن من بیشتر آشنا شوید میتونید لینک زیر رو کلیک کنید که یکی از نمونه محتواهای بنده در زمینه ی اسباب بازی است:

https://payamkala.ir/lego-price-list/

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد از ثبت سفارش یک فایل word و یا pdf خدمتتون تحویل داده خواهد شد.

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های melika75