توضیحات کاره

من به مدت 11 سال است که دارم در زمینه پاورپوینت پروژه های مختلفی را انجام دادم و انجام می دهم و تقریبا به تمام نکات و قابلیتهای این نرم افزار آشنایی دارم و می توانم یک پاور پوینت بصورت کاملا خودکار و پیشرفته و اصولی برای شما ایجاد نمایم. (یعنی زمانیکه شما بر روی دکمه اسلایدشو کلیک کردید بصورت کاملا خودکار اسلایدها برای شما اجرا شود بدون آنکه نیاز به زدن دکمه ای باشد.) همچنین می توانم برای تمام متون و عکس و فیلمهایی که در اسلاید قرار داده می شود انیمیشن قرار بدم و آنها را نیز هماهنگ با زمان تعویض اسلایدها قرار دهم.

در ضمن بنده به مدت 5 سال است که مدرس کاربر راینه (ICDL1,2) در آموزشگاههای فنی و حرفه ای نیز می باشم که امر آموزش به من کمک کرده تا جزئیات بیشتری در مورد نرم افزار پاورپوینت را بلد بشم.

به این خاطر شما هر کاری در زمینه پاورپوینت بخواید: از قبیل افکت گذاری روی متن، تصویر، فایل ویدئویی، ایجاد جدول ، نمودار و هر کاری رو که توی ذهنتون باشه برای پاور پوینت بنده قادر به انجام اون کار می باشم.

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بعد ازنجام کار هم فایل پاورپوینت که یک فایل با پسوند pptx می باشد، بهمراه پکیج کامل پروژه که شامل فایلها و فونتهای استفاده شده در پاورپوینت می باشد رو در قالب یک فایل فشرده به مشتری تحویل می دهم.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از پاورپوینت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  هر اسلاید 1 روز 5,000 تومان
    انجام بیش از یک بار اصلاحات (نامحدود) +1 روز +30,000 تومان
    تهیه مطلب و عکس مرتبط با موضوع +1 روز +20,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های hamidkhosravi1987