توضیحات کاره

متن 300 کلمه ای: 11,000 تومان
متن 500 کلمه ای: 15,000 تومان
متن 1000 کلمه ای: 22,000 تومان
متن 2000 کلمه ای: 37,000 تومان

مزیت محتوای تولید شده با کیفیت چیست؟
امروزه محیط وب پر شده از محتوای کپی، تکراری و خسته کننده، وقتی شما موضوعی را جستجو می کنید ده ها نتیجه تکراری را مشاهده می کنید. مشاهده محتوای تکراری و بی کیفیت باعث می شود از آن سایت دلزده شده و سریعا آن را ترک کنید در صورتی که وقتی به سایتی وارد می شوید که مطالب باکیفیت، جذاب و غیر تکراری منتشر کرده، نه تنها راغب می شوید که به مطالب و صفحات دیگر آن نیز نگاهی بیندازید بلکه احتمال اینکه نام سایت در ذهن شما بماند و دوباره به آن مراجعه کنید یا آن را به دیگران معرفی کنید زیاد است.
محتوای تولید شده و جذاب می تواند مخاطب بالقوه را به یک مشتری بالفعل تبدیل کند.
علاوه بر این الگوریتم موتورهای جستجو به مطالب کپی و تکراری حساس است و به آن رتبه منفی می دهد. با توجه به اینکه گوگل به محتوای تولید شده اهمیت بیشتری می دهد، کارشناسان سئو توصیه می کنند برای بالابردن رتبه خود در گوگل از محتوای غیر تکراری استفاده کنید.
بنابراین تولید محتوای غیر کپی نه تنها باعث بهبود کیفیت محتوای سایت یا شبکه های اجتماعی می شود بلکه در افزایش رتبه آنها در موتورهای جستجو موثر است.
من میتونم روزانه برای سایت یا شبکه های اجتماعی شما با تحقیق و کمک گرفتن از منابع فارسی مطالب غیر تکراری بنویسم تا هم برای مخاطب جذاب باشد هم برای موتورهای جستجو.
 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل ورد محتوای تولید شده و در صورت نیاز تصویر مرتبط با آن
 

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه هایی از محتوای تهیه شده توسط این کاربلد را مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های hamedmot