توضیحات کاره

در تجارت ، اعم از خدماتی ، تولیدی و ... ، بعداز انتخاب نام مناسب ، نوبتی هم که باشد نوبت شعار تبلیغاتی ( slogan ) می شود. عبارت یا جمله ای کوتاه که می تواند بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان و مخاطبان هدف بگذارد. با یک شعار تبلیغاتی خوب ، میتوان بیشتر از چندین تیزر و فیلم تبلیغاتی نتیجه گرفت. پس اگر شما هم به دنبال توسعه کسب و کار خود هستید ، به فکر یک اسلوگان خوب باشید.

اسلوگان می تواند یک عبارت 2 کلمه ای باشد یا یک جمله 5-6 کلمه ای. اما مهمتر از هرچیز مفهوم و عمق اسلوگان است.

اگر به دنبال یک اسلوگان خوب هستید ، در خدمت شما خواهیم بود.

روش کار:

بعد از ثبت سفارش توسط شما ، اطلاعات لازم را از شما درخواست خواهیم کرد.سپس اقدام به بررسی و طراحی اسلوگان خواهیم کرد. در پایان اسلوگان(های) مورد نظر را به شما ارائه خواهیم کرد.در صورت رضایت شما سفارش تمام خواهد شد. در صورتی که پسند نکنید یک اسلوگان دیگر ارائه خواهد شد. اگر مورد دوم نیز مورد پسند نباشد نهایتا مورد سوم ارائه می شود.

از آنجایی که مراحل تحلیل و نهایتا ارائه یک اسلوگان کاری بر اساس اصول برندینگ (branding) ، بسیار سخت و کاملا تخصصی است ، در همه مواردی که مورد پسند واقع نمیشود باید دلیلی منطقی داشته باشید.

ارائه یک مورد اسلوگان از ویژگی های این کاره است. در صورتی که نیاز به اسلوگان های بیشتری داشته باشید می توانید از افزودنی های زیر خرید کنید.

 

 

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

حساب کاربری فروشنده در انتظار تایید است.

سایر کاره های اینجا