توضیحات کاره

آزمون تافل یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی است که معمولا داشتن نمره مناسب برای اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی الرامی است و یکی از فاکتورهای مهم در فرایند اپلای و گرفتن پذیرش تحصیلی و همچنین انواع روشهای مهاجرت می باشد. بخش گفتاری ( Speaking) یکی از انواع مهارت های چهارگانه بوده که در این آزمون مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد. به دلیل عدم سروکار داشتن اغلب ایرانیان با زبان انگلیسی در مراودات روزمره، گرفتن نمره مناسب در این بخش همواره برای زبان آموزان ایرانی با چالش های فراوانی روبرو بوده است.

اینجانب بر آن شدم که با توجه به توانایی که در زمینه مهارت گفتاری تافل دارم و در این آزمون در این بخش نمره 27 رو کسب کرده ام به همگی کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند کمک نمایم.

روش ارائه این خدمت بدین گونه است که مشتری فایل صوتی سوال مورد نظر به همراه پاسخ خود را برای من فرستاده و بنده پس از بررسی کامل این فایل صوتی، نظر خودم را در خصوص نحوه بیان مطالب، شیوه گفتاری، تلفظ، استفاده از لغات و نکات گرامری را در قالب یک فایل صوتی برای او ارسال میکنم. در صورت نیاز و درخواست مشتری، من خودم سوال مربوطه را بر اساس توانایی و دانش خودم برای او نیز ارسال میکنم. 

شیوه قیمت گذاری این خدمت بر اساس تعداد فایل های ارسالی بوده و در صورت نیاز به فایل صوتی اضافه هزینه جداگانه مورد محاسبه قرار می گیرد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از خرید مشتری یک فایل صوتی حاوی نکات گرامری، لغت، نحوه بیان مظالب و سایر نکات کلیدی جهت بهتر کردن شیوه پاسخگویی به سوال موردنطر در تسک Speaking دریافت می کند. این فایل صوتی پس از بررسی فایل ارسال شده توسط مشتری تهیه شده و شامل نکات آموزشی می باشد.

در صورت درخواست مشتری برای ارسال فایل تکمیلی (منظور فایل پاسخ به سوال مربوطه توسط خودم می باشد) هزینه بصورت جداگانه محاسبه می گردد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های hoomanasghari