توضیحات کاره

 

 پیشاپیش از توجه شما به قوانین این کاره  ، قبل از ارسال پیام ، بسیار سپاسگزاریم

 

نمونه نرم افزارهای ساخته و توسعه داده شده :

  • نرم افزار مدیریتی - شرکتی برای شرکت های نگین خودرو ، ایده پرداز.نت
  • تمامی نسخه های نرم افزار تخصصی درخت محصول (BOM) گروه تولیدی پارسا، شامل بیش از 10 نسخه
  • نرم افزار مدیریت اسناد برای شرکت جویاب نو
  • ساخت و توسعه نرم افزارهای برنامه نویس بردهای آردوینو (پروگرام کردن آردوینو بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، برای نمونه نرم افزار شبیه ساز رقص نور با موزیک که نمایی از آن در گالری کاره موجود می باشد)
  • نرم افزار حسابداری جامع شرکت نظام مهندسی تعاونی مسکن شهر کرد
  • نرم افزار آمارگیری حرفه ای دپارتمان آموزش زبان مجازی گلدن انگلیش، آزمون های آفلاین زبان انگلیسی و مدیریت آموزشگاه
  • اتوماسیون های پردازشی اعم از ست آپ ها و اتوران های کلاسیک و مدرن، ابزارهای ویرایش متن
  • ابزارهای محاسباتی تخصصی و حرفه ای نرم افزار Office Excel
  • توسعه آپشن های تخصصی گروه نرم افزاری ایده پرداز .نت
    • آپشن DSSR (بک آپ هوشمند)
    • آپشن +access (افزایش سرعت دیتابیس های اکسس)
    • آپشن رمزنگاری تخصصی
  • نرم افزار مولتی مدیا :  کلام امیرالمومنین نسخه 1.0.0 ، رتبه اول جشنواره دانشگاهی نرم افزار ، تهران  مرکزی 1396
  • نرم افزار مولتی مدیا :  تجلی نور نسخه 1.0.0 ، رتبه سوم جشنواره دانشگاهی نرم افزار ، تهران مرکزی 1395
  • سیستم سرچ هوشمند ، کاملا بومی سازی شده با سرعت بسیار بالا و امکان شخصی سازی حرفه ای
  • دیگر پروژه های ثبت شده به صورت شخصی که بنابر رعایت خط مشی کاری خود و  حق کاربران، از اشاره به نرم افزار های ساخته شده معذوریم.

 

برآورد هزینه +  تهیه چک لیست نرم افزار + مشاوره ساخت   رایگان   است

 

لطفا برای وقت و احترام گذاشته شده ارزش بنهید : رها کردن مکالمات بدون اطلاع (یا در انتظار گذاشتن افراد بیشتر از 72 ساعت) به منظور قرار دادن گروه در بلاتکلیفیست و هرگونه همکاری یا پشتیبانی آتی را منتفی خواهد کرد

 

 

انتخاب آزادانه در نوع واسط کاربری :

  •  کلاسیک (ساده : ترکیبی از رنگ های خاکستری، سفید و مشکی)
  • حرفه ای (آیکون دار، انتخاب تم از بیش از 20 پوسته شرکتی شیک)

 

(لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ شرکتی با کیفیت بالا، پیام ارسال نمایید)

 

 

موارد زیر خط مشی کاری سازنده می باشد و مشمول متن پروژه های ایجاد شده است.

(مسئولیت بی توجهی به بند های زیر بر عهده کاربر می باشد. لطفا قبل از ثبت پروژه موارد زیر را کامل مطالعه نمایید)

 

1. سفارشات با اهدف زیر به هیچ عنوان پذیرفته نمی شود :

  • ساخت نرم افزار /بات / ربات :
    • مخرب ، جاسوس (استفاده و دریافت اطلاعات شخصی افراد به هر نحوی بدون اجازه خودشان)
    • لاگینر ها ، کی لاگر ها، مانیتورینگ غیرمجاز
    • کرک کننده ، هک کننده ، تقلب کننده به هر نحوی
    • نرم افزار های ممبر گیری، افزایش بازدید و مدیریت پلتفرم های مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام و...
    • نویسنده و ارسال کننده پست ، کامنت ، محتوای وبلاگ ، محتوای فضای مجازی ، هر گونه محتوای شناخته شده به عنوان اسپم
    • درج کننده آگهی های تبلیغاتی
    • مرتبط  با  نرم افزار یا بازی  های  شرطبندی ، قمار ، پیش بینی کننده
    • تکالیف درسی : پروژه ، امتحان ،  تمارین دانشگاهی یا آموزشی برنامه نویسی
    • مرتبط با بورس و سهام
    • نفوذ / هک  / تغییر و بهره برداری غیرمجاز از سورس های نرم افزاری تجاری
    • از بین بردن محدودیت های پلاگین ها، نرم افزار ها و خدمات تجاری
    • تقلب کننده در بازی های آنلاین

 

2. برآورد هزینه ساخت توسط سازنده بر اساس نوع ، عملکردها ، واسط کاربری ، ویژگی ها و آپشن های نرم افزار درخواست شده و بر اساس مدت زمان ساخت محاسبه می شود. در صورت وجود تخفیفات اطلاع رسانی خواهد شد و هزینه نهایی اعلام می گردد. هزینه نهایی اعلام شده غیرقابل مذاکره می باشد.

3. به صورت کلی سعی می شود  موعد تحویل نرم افزار مطابق با درخواست  کاربر و یا زودتر از موعد تنظیم شود. با این حال  اعلام دقیق زمان تحویل ، توسط سازنده انجام می شود و غیرقابل مذاکره خواهد بود. همچنین پس از تحویل چنانچه نیاز به اصلاحات باشد، زمان مورد نیاز بسته به اصلاحات متغییر می باشد و پیش تر توسط سازنده اعلام می گردد.

4. از آنجا که زمان و هزینه شخصی در ساخت نرم افزارها گذاشته می شود ، چنانچه پس از ثبت و پذیرش پروژه، کاربر به هر دلیلی و در هر زمانی پروژه را لغو کند، نصف هزینه ساخت متعلق به سازنده خواهد بود.

5. نرم افزار ها تا 72 ساعت پس از تحویل (مهلت تست ارائه شده به خریدار توسط وب سایت انجام میدم)  امکان تست توسط کاربر به جهت تنظیم مجدد بخش های نرم افزار ، به طوری که با متن قرارداد پروژه در خلاف نباشد ، وجود دارد. پس از این بازه زمانی امکان تغییرات ساختاری وجود نخواهد داشت. همچنین موارد ظاهری (مانند آیکون ها، واسط کاربری و ...) چنانچه توسط کاربر در متن پروژه مشخص نشده باشد، به صورت سلیقه ای توسط سازنده اعمال شده و کاربر حق ندارد برای این موارد اصلاحات درخواست کند.

6. تمامی نرم افزارهای پایه (اولین نسخه هر پروژه) این سازنده به همراه فایل راهنمای فارسی و رایگان و با فرمت PDF ارائه می شوند ( چنانچه گروه سازنده نیاز بداند تا فیلم آموزشی تهیه شود ، فیلم آموزشی به جای PDF ارائه می شود).  فایل راهنما ممکن است شامل اطلاعاتی از پیش نیاز / هم نیاز های  نرم افزاری / سخت افزاری ، نحوه کار با نرم افزار و خطایابی ، و دیگر مطالب مرتبط با کار با نرم افزار مانند سوالات متداول (FAQ)  باشد. لذا کاربران می بایست فایل راهنما را قبل از نصب وشروع به کار با نرم افزارها کامل مطالعه کرده و سپس اگر سوال یا اشکالی وجود داشت  تماس حاصل نمایند. در غیر این صورت از پاسخ گویی به کاربران معذوریم.

7. تعیین پیش نیاز ها، بستر و شرایط نصب و اجرای نرم افزار ها (اعم از ورژن ، ساختار و مشخصات ویندوزهای سازگار، بستر های سخت افزاری و نرم افزاری ...) کاری تخصصی و نیازمند دانش این رشته است. لطفا هنگام سفارش از درج جملاتی از قبیل : "در تمامی ویندوز ها اجرا شود" ، "با هر کامپیوتری کار کند" ، "نصب نداشته باشد" و ... خودداری نمایید. تمام تلاش و هدف ما این است که نرم افزارها تا جایی که امکان دارد با مشخصات اعلام شده کاربر و ذکر شده در متن پروژه، سازگاری داشته باشد و بستر سخت افزاری خاصی مد نظر نباشد (صدالبته عملکرد و ویژگی های درخواست شده توسط کاربر، تعیین کننده نهایی این موارد است).

8. ویندوزهای XP,VISTA,7  از سال 1399 تحت تست این کاره نخواهد بود، لذا کارایی نرم افزار ها بر روی سیستم عامل های نامبرده  توسط تیم سازنده مورد بررسی و تضمین قرار نگرفته و بر عهده کاربر می باشد (عدم تست نرم افزار توسط سازنده در ویندوز های نامبرده، به معنی الزاما عدم کارکرد نرم افزار نمی باشد)

9. چنانچه لازم باشد ، بسته به نوع و مشخصات پروژه ، حداقل سیستم نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای اجرا نرم افزار، در متن پروژه ذکر می شود. اما سازنده از شرایط سیستم کاربر و همین طور نصب بودن دیگر نرم افزارها که ممکن است اختلال در روند نصب یا اجرا نرم افزار ثبت شده به وجود آورند، بی اطلاع است. لذا اگر شرایط سیستم کاربر به صورت خاص مجب اختلال در روند نصب و کار نرم افزار تحت پروژه باشد، کاربر موظف است موجب اختلالات مذکور را از سیستم خود رفع نماید.

10. کاربران می بایست در درخواست خود نوع کاربری نرم افزار درخواست شده را مشخص بیان نمایند. در کل دو نوع سفارش ساخت زیر وجود دارد. چنانچه کاربری نرم افزار غیر تجاری را به صورت تجاری مورد استفاده قرار دهد متخلف شناخته شده و گروه نرم افزاری حق این را دارد تا با ارائه مدارک و جزئیات پروژه به مراکز قضایی، روند قانونی احقاق حق را در خصوص پروژه و کاربر خاطی، پیگیری کند. لطفا به حقوق سازندگان احترام بگذارید.

  • نرم افزار شخصی (برای استفاده شخصی : یعنی عدم پخش نرم افزار در فضای اینترنت و منابع همگانی، اعم از وب سایت ها، بازار ها، مارکت های دانلود یا سی دی و ...)
  • نرم افزار تجاری ( پخش در بازار های نرم افزار ، ایجاد سیستم های لایسنس و فروش سطوح و ...)

11. نرم افزار های تجاری لزوما می بایست به رمزنگار مجهز شوند. لطفا از ارسال درخواست ساخت نرم افزار تجاری بدون آپشن رمزنگار خودداری نمایید.

12. آپشن "مدیریت اکانت" زمانی نیاز است که الزاما تنظیمات و یا محتوای تولید شده توسط یک کاربر به دیگر کاربران مرتبط نبوده و شخصی باشد. در غیر این صورت از درخواست این آپشن خودداری نمایید.

13. کاربرانی که  درخواست ساخت نرم افزارهایی را دارند  که به هر نحوی نیاز به اتصال به اینترنت جهت ارسال یا دریافت دیتا وجود داشته باشد مانند  سیستم ارسال پیامک ، سیستم فروش لایسنس و سطوح نرم افزار ، اتصال به سرور های مدیا و ... ، می بایست دارای دامنه و هاست ، یا حساب پیامکی (چنانچه سیستم ارسال پیامک مد نظر باشد)  بوده و مشخصات این موارد را در متن درخواست خود ذکر کنند. چنانچه امکان برقراری ارتباط با شرکت های ذکر شده و همچنین امکان کافی بودن  بستر دامنه و هاست اعلام شده،  وجود داشته باشد، اطلاع رسانی خواهد شد.

14. کاربران پس از ثبت سفارش می بایست تا زمان تحویل نرم افزار توسط پروفایل "انجام میدم" خود در دسترس باشند. چنانچه نیاز به هماهنگی و یا کسب اطلاعات بیشتر باشد با شما تماس گرفته خواهد شد. مسئولیت بی توجهی به پیام های ارسالی  سازنده حین ساخت و سپس تحویل نرم افزار، بر عهده کاربر می باشد.

15. پس از نگارش متن پروژه توسط سازنده و ارسال آن به کاربر، کاربر می بایست  با صد درصد دقت خود، قبل از اقدام به ثبت و پرداخت هزینه، متن پروژه را کامل مطالعه نماید. متن پروژه، تنها معیار ساخت برای سازنده است و صدالبته مهمترین بخش همکاری بین طرفین. لازم به ذکر است که پیام های ارسالی ، چه قبل چه بعد از ثبت پروژه، به هیچ عنوان مد نظر ساخت نبوده و اگر قرار است موردی رعایت و لحاظ شود می بایست قبل از ثبت پروژه، در متن پروژه ذکر شده باشد.

16. چنانچه در حین ساخت تشخیص داده شود که در متن پروژه، موارد خواسته شده توسط کاربر با هم در تضاد می باشد و امکان انجام برخی موارد به دلیل تضاد های ممکن وجود ندارد، سازنده حق دارد تا با اطلاع رسانی این موارد به کاربر از انجام بخش های متضاد صرف نظر کند.

17. به دلیل ممکن بودن سوتفاهم در دریافت درخواست های کاربر، کاربر نمی بایست در درخواست های خود، ویژگی ها یا عملکرد نرم افزار های موجود در بازار را مثال بزند و درخواست خود را به دیگر برنامه های ساخته شده تشبیه کند (مانند : نرم افزاری می خواهم مشابه نرم افزار x باشد). هر درخواستی می بایست با توضیحات دقیق و واضح ، بدون تشبیه کردن به موارد موجود در بازار، فقط به صورت کتبی، اعلام شود.

18. در صورتی که کاربر به توضیحات فنی ، امنیتی کارشناسان یا توضیحات فنی و امنیتی سیستم های تجهیز شونده، مانند رمزنگارها، بی توجه باشند ، هر گونه اشکال، عدم عملکرد درست، و ضرر و زیان متوجه کاربر بوده و سازنده عهده دار مسئولیت نمی باشد. در ضمن اگر سازنده اعلام کند که روش ساخت مد نظر کاربر، مورد تایید کارشناسان و استانداردهای مهندسی نبوده، هر گونه اشکال ،  عدم عملکرد درست، و ضرر و زیان متوجه کاربر بوده و سازنده عهده دار مسئولیت نمی باشد.

19. چنانچه نیاز باشد برای رفع ایرادات یا خطایابی احتمالی اقدام شود، سازنده ممکن است به موارد زیر نیاز داشته باشد که در این صورت، کاربر می بایست برای کمک به رفع مشکلات، موارد مذکور را به سازنده برساند. در غیر این صورت سازنده عهده دار مسئولیت نخواهد بود :

  • اطلاعات سخت افزاری سیستم مد نظر
  • اطلاعات نرم افزاری سیستم مد نظر شامل اطلاعات ویندوز نصب شده، مجموعه های آفیس ، وضعیت اتصال به اینترنت و مشخصات درایوی که نرم افزار تحت پروژه در آن نصب شده است.
  • تمامی فایل هایی که در پوشه نرم افزار تحت پروژه، ساخته می شود.
  • تمامی فایل هایی که نرم افزار تحت پروژه، تولید می کند.

 

20. سازنده متعهد می شود که ایده، پیام ها، اطلاعات پروژه های شخصی و موارد ارسالی کاربران را، به افراد سوم شخص یا غیر به اشتراک نگذارد، مگر به دستور عوامل قضایی یا  وب سایت "انجام میدم". قرار دادن تصاویری از محیط نرم افزار های ساخته شده (در صورتی که اطلاعات شخصی افراد مشخص نباشد)، توسط سازنده بلامانع است.

21. لوگو و نام سازنده (با لینک به سایت سازنده) در صفحه اصلی تمامی نرم افزار ها درج خواهد شد (از بهمن ماه 1398).

22. ارائه سورس کد برای هر پروژه نیازمند بررسی بوده و در صورت ارائه، هزینه جداگانه خواهد داشت.

23. لینک های دانلود نرم افزار تا 2 سال معتبر خواهند بود. لازم به ذکر است که فقط آخرین ورژن هر پروژه نرم افزاری برای دانلود در دسترس خواهد بود.

 

هزینه آپدیت نرم افزار های ساخته شده به یک نسخه بالاتر :

هزینه ویژگی های جدید  + هزینه ثابت هر بار آپدیت ( نصف قیمت بروز کاره)

 

- از وقت و توجه شما سپاسگزاریم -

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

۱- فایل فشرده (zip) پسورد گذاری شده شامل :

  1. بسته (های) نصبی نرم افزار (EXE)
  2.  بسته به متن هر پروژه ، چنانچه ارائه راهنما ذکر شده باشد ، یکی از دو مورد زیر : 
  • راهنما نرم افزار (PDF)
  • فیلم آموزشی به صورت MP4 

پسورد فایل زیپ در صفحه سفارش، هنگام تحویل اطلاع رسانی می شود.

 

 

 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  طراحی و ساخت 14 روز 1,400,000 تومان
    واسط کاربری ساده (ترکیبی از رنک های سفید و خاکستری + فاقد آیکون ها)   +0 تومان
    واسط کاربری حرفه ای (انتخاب تم ها از کاتالوگ + آیکون دار) +5 روز +2,200,000 تومان
    رمزنگار امنیتی (حفاظت از اطلاعات ثبتی) +10 روز +4,000,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.