توضیحات کاره

حدود 17 سال است که در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنم و در زمینه بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل تجربه این را به من نشان داده که بهترین و کارآمد ترین روش درج رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر است. در رپورتاژ آگهی شما می توانید بک لینک های خودتان را لابه لای متن تبلیغ خودتان بگنجانید

و در سایت ها درج کنید . 

دلیل اینکه اخیرا" روش رپورتاژ آگهی در بین صاحبان سایت ها بسیار مرسوم و متداول شده این است که برعکس روش قدیمی که لینکها در سایدبار (منوی کناری) سایتها درج می شد، در این روش لینک شما در صفحه ای درج می شود که کاملا مرتبط با سایت شماست. مثلا اگر سایت شما درباره دانلود آهنگ است . ما یک آگهی کاملا درباره دانلود آهنگ نگارش کرده و با کلمات کلیدی ای که شما دوست دارید به سایت شما لینک می دهیم. 

و این یعنی ایده آل !

چون هم عنوان مطلب

هم محتوای مطلب 

و هم انکر تکست (کلمه ای که با آن به سایت شما لینک می دهیم)

کاملا مرتبط با سایت شماست

اتوریتی سایت های ما وضعیت بسیار خوبی دارند و همجنان تلاش می کنیم که باز هم افزایش پیدا کند.

هرچقدر لینک شما در سایت هایی با اتوریتی بالاتر درج شود ارزش آن برای گوگل بیشتر است چون نشان می دهد سایت های معتبر، شما را معتبر دانسته اند.

همه سایت های ما ایرانی (به زبان فارسی) دارای آپدیت منظم و قدمت بالای 8 سال می باشند

 تمامی مطالب به صورت دائمی و لینک ها به صورت فالو درج می شوند 

سن بک لینک یا به عبارت دیگر عمر بک لینک از مهمترین فاکتورهای یک بک لینک خوب است و هر چقدر که زمان می گذرد اثر آن بیشتر می شود – نظر به اینکه  در این سرویس مطلب به صورت دائمی ثبت می شود به همین خاطر از بهترین راهکارهای کسب بک لینک قوی است و بهترین نتیجه را در بالا بردن رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل عاید صاحب سایت می کند.

یکی از دغدغه های مدیران سایت ها این است که خرید بک لینک ممکن است آنها را در معرض خطر اسپم سناخته شدن توسط گوگل قرار دهد و اصطلاحا توسط گوگل پنالتی شوند

در تبلیغ به شیوه رپورتاژ آگهی این ریسک صفر می شود و با خیال آسوده می توان اقدام به درج تبلیغ و بک لینک سازی (لینک بیلدینگ) کرد

چون شما از صفحه هایی لینک می گیرید که عنوان صفحه و محتوای صفحه مرتبط با موضوع سایت شما است و همچنین از صفحه ای لینک می گیرید که کلمات کلیدی سایت شما در آن وجود دارد.

 

هر مطلب حداقل 700 و حداکثر 3000 کلمه باید داشته باشد و می توانید داخل هر مطلب تا 3 لینک قرار دهید. حتما دقت کنید کلمه هایی را لینک کنید که دوست دارید در آن کلمات در صدر نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید.

بهتر است همه لینک ها را به صفحه اصلی ندهید بلکه فقط یک لینک به صفحه اصلی داده

و بقیه را به صفحات فرعی سایتتان که می خواهید در گوگل تقویت شوند لینک بدهید.

مزیت مهم رپورتاژ آگهی این است که علاوه بر افزایش رتبه سایت شما در گوگل ، بازدیدکننده های خوبی از سایت های ما به سایت شما سرازیر می شوند.چون سایت های ما آتوریتی خوبی دارند مطالب شما خیلی زود در گوگل ایندکس می شود.

 و یک ویژگی عالی دیگر : 

 در صورت تمایل می توانید تهیه متن رپورتاژ را به ما بسپارید - ما این کار را رایگان برای شما انجام می دهیم 

 

مفتخریم که همه مشتریان ما تا کنون از ما رضایت کامل داشته اند

امیدوارم بتونیم روز به روز کیفیت کارمون رو بهتر کنیم

اضافه شده در تاریخ : دوم فروردین 1402 :

ما تمام سعیمان را می کنیم تا روند پیشرفت سایت هایمان را با قدرت تمام ادامه دهیم . هرچقدر که سایت های ما بیشتر پیشرفت کنند ارزش لینک های شما و کمکی که این لینک ها به بهبود رتبه شما در گوگل می کند هم بیشتر خواهد شد.

همانطور که در پروفایل من می توانید ببینید از قدیمی ترین کاربران سایت در زمینه درج رپورتاژ آگهی هستم که بیش از 7 سال است در حال خدمت‌رسانی هستم.

بسیار خوشحالم که تا کنون بیش از 460 کاربر این سایت از خدمات بنده استفاده کرده اند و رضایت داشته اند

 

 تمام تلاشمان را می کنیم تا با تقویت سایت هایمان شما را بیشتر خوشحال کنیم.

چون این لینک ها دائمی درج می شوند به همان اندازه ای که سایت های ما قوی تر می شوند ارزش لینکی که از سایت شما در سایت های ما وجود دارد هم بیشتر می شود و این یک سودرسانی مستمر است.

ما تعهد می دهیم که سایت هایمان را به طور منظم و مستمر آپدیت کنیم و در ضمن داخل سایت های خودمان هم به صفحه ای که لینک شما وجود دارد لینکسازی داخلی کنیم که همین کار هم نقش بسیار مهمی در بالا بردن نقش لینک شما در پیشرفت سایت شما و ارتقاء رتبه در نتایج جستجوی گوگل دارد.

 رپورتاژ آگهی سایت شما را در 94 سایت ایرانی منتشر می کنم و لیست لینک ها را برای شما ارسال می کنم. 

با آرزوی موفقیت برای شما

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

درج رپورتاژ ها و ارائه لیست لینک های آنها به خریدار

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    دامین اتوریتی سایت ها حدودا 30 تا 45 و پیچ آتوریتی ها بین 20 تا 30 می باشد

    لطفا توجه داشته باشید که بک لینک ها ممکن است در گذر زمان حذف گردند

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای درج رپورتاژ آگهی در 94 سایت   در 2 روز
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.