توضیحات کاره

شما با استفاده از اسکریپت نیازمندیها می توانید پیشرفته ترین سایت نیازمندی ها را با کمترین قیمت برای خود راه اندازی نمایید و با استفاده از پلان های ویژه و درگاه پرداخت آنلاین تعبیه شده در آن ، از سایت خود کسب درآمد کنید.
از ویژگی های سایت آماده نیازمندی ها (اسکریپت) می توان به امکان ثبت آگهی های رایگان و غیر رایگان (ویژه) توسط کاربران سایت اشاره نمود . این اسکریپت به گونه ای طراحی شده است که تمامی افراد می توانند آگهی های خود را دسته بندی های گونگون سایت ( که این دسته ها و زیر دسته ها توسط شما در قسمت مدیریت تعیین می شوند ) ثبت نمایند و در معرض دید همگان قرار دهند . در صورتی که کاربران بخواهند آگهی خود را به صورت ویژه و بالاتر از سایر آگهی ها در سایت شما نمایش دهند می توانند یکی از 9 پلان ویژه ای که برای سایت شما در نظر گرفته شده را انتخاب نموده و مبلغ آن را (که توسط شما از قسمت مدیریت تعیین می شود) را به صورت آنی با درگاه پرداخت آنلاین و یا با استفاده از فیش بانکی (و یا به صورت کارت به کارت) پرداخت نمایند.

ویژه گی ها

کسب درآمد

تعداد 9 پلان ویژه برای کسب درآمد شما از آگهی های ثبت شده توسط کاربران در سایت گنجانده شده است. شما می توانید تمامی خصوصیات این پلان های ویژه از قبیل قیمت ، تعداد روزها و ... را به دلخواه خود تغییر دهید .

درگاه پرداخت آنلاین

درگاه پرداخت اینترنتی قرار داده شده در اسکریپت نیازمندی ها ، پرداختی آسان و ایمن را برای کاربران سایت فراهم ساخته و اعتماد کاربران به سایت شما را افزایش می دهد. مدیریت آسان مبالغ پرداختی از دیگر ویژگی های این درگاه پرداخت است.

بخش مدیریت حرفه ای

قسمت مدیریت طراحی شده برای سایت ، امکان مدیریت بر روی تمامی قسمت های سایت مانند ویژگی های ظاهری ، نام و لوگوی سایت ، آگهی های ثبت شده ، مشخصات پلان های ویژه ، پرداخت ها ، دسته ها و زیردسته ها ، بنرهای تبلیغاتی ، منطقه ها و شهرها ، فیش های بانکی پرداختی ، آمارها و .... را به شما ارائه می کند.

پنل کاربری منحصر به فرد

کاربرانی که در سایت شما ثبت نام کنند امکاناتی از قبیل ثبت آگهی ، مدیریت و ویرایش آگهی های ثبت شده خودشان ، پرداخت مبلغ برای استفاده از پلان های ویژه سایت و ... را خواهند داشت.

بهینه شده برای موتورهای جستجو

کدنویسی این اسکریپت به صورتی انجام شده که تمامی اصول بنیادین سئو (بهینه سازی سایت) را در بگیرد. همچنین امکان ساخت و به روز رسانی خودکار نقشه سایت در قسمت مدیریت تعبیه شده است تا همواره به روزترین نسخه سایت توسط موتورهای جستجوی خارجی شناسایی شوند.

نمونه آنلاین :  newagahi.ir | ssakhteman.ir

جهت مشاهده بخش مدیریت و درخواست راهنمائی از قسمت سوال از فروشنده استفاده نمائید.

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های filesel44