توضیحات کاره

تو دوره ای زندگی می کنیم که هر کسب کار کوچک و بزرگی نیاز به یک صفحه مجازی یا سایت داره و وردپرس این فضا رو برای همه فراهم کرده تا نیاز نباشه برای یک کسب و کار کوچک هزینه های گزاف صورت بگیره، هرچند که با وردپرس میشه سایت هایی برای شرکت های بزرگ هم طراحی کرد. افزونه های متنوع و کاربری آسان،‌وردپرس رو به محبوبیت چشمگیری رسانده که هر روز هم به استفاده کنندگانش اضافه میشه. 

من به صورت تجربی وردپرس رو یاد گرفتم و می تونم سایت شما رو بدون برنامه نویسی به هرشکلی که بخواید پیاده سازی کنم. اگر طراح گرافیک دارید می تونید بهش بگید طرح ui (ظاهر سایت) رو براتون طراحی کنه و من پیادش کنم. تگر هم نه خودم براتون این کار رو انجام میدم. من می تونم انواع سایت ها و لندینگ پیج های شرکتی، نمایشگاهی، فروشگاهی و غیره رو براتون طراحی کنم. همچنین می تون سایت وردپرسی که از قبل دارید رو سئو کنم

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

سایت وردپرسی با تمامی امکانات و مشخصات درخواست شده به همراه آموزش ویدیویی استفاده از سایت و بارگزاری مقالات  و محصولات و ویرایش قسمت های مورد نیاز. همچنین یک مته پشتیبانی رایگان و پاسخ به سوالات.

 به عنوان هدیه ای ناقابل بعد از طراحی سایت این موارد تقدیمتون میشه. تمام شبکه های اجتماعی مورد نیاز ساخته میشه و به همراه استراتژی مورد نیاز برای برندینگ سایت شما بهتون تقدیم میشه. آموزش محتوانویسی سئو شده به صورت فیلم آموزشی و اختصاصی برای سایت شما. یک ماه پشتیبانی و تغییرات رایگان بعد از تکمیل سایت.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    نمونه ای از سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    برای هر سایت شرکتی   در 7 روز
    با توجه به زمان آخرین فعالیت فروشنده، پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش به ایشان پیام دهید و از پاسخگویی ایشان مطمئن شوید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.