توضیحات کاره

  1. در طراحی لوگو خلاقیت عنصر اصلی است در کنار استفاده از مفاهیم بصری در طراحی که مستلزم وقت کافی است تا بهترین خروجی را داشته باشد.
  2. برای طراحی لوگو از نرم افزار حرفه ای ایلاسترتور استفاده میشود.البته  بنا بر علاقه و رشته ای که در آن تمرکز دارم به نرم افزار هایی  Ai&Psd&Id&3D Max&V-ray  مسلط هستم و در صورت نیاز در طراحی از آنها بهره می برم.
  3. قیمت هر طراحی به نسبت خواست و سفارش کارفرما متفاوت خواهد بود.بیس قیمت طراحی 50.000 تومان است که شامل یک لوگو وتایپوگرافی ساده (فارسی و لاتین)است به همراه یک بار ویرایش رایگان در طراحی است. جهت هر ویرایش10.000 تومان به قیمت اولیه اضافه خواهد شد. در کنار آن با توجه به ذوق و علاقه کارفرما برای داشتن لوگو خاص(لوگو و تایپوگرافی فارسی و لاتین) و برند سازی که شامل گذاشتن وقت  و اتود زدن  متفاوت است بین 3 تا 6 طرح زده خواهد شد که با توجه شرایط متفاوت خواهد بود.قیمت بیس آن 200.000تومان است به همراه 5 بار ویرایش  رایگان در طراحی(لوگو تایپ،نماد،تغییر رنگ و...)است. در صورت هر ویرایش اضافه غیر  از 5 بار ذکر شده در طراحی 10.000تومان به مبلغ اولیه اضافه خواهد شد. درنهایت لوگو نهایی با تایید کارفرما تقدیم خواهدشد.
  4. در طراحی لوگو کارفرما: فایل JPG با بک گراند سفید/ فایل لایه باز Ai/فایل بدون بک گراند بدون بکگراندPNG با کیفیت 300 رزولوشن دریافت خواهد کرد.
  5. طراحی کارت ویزیت 3 طرح تنها مبلغ 30.000 تومان است به همراه یک بار ویرایش رایگان می باشد. برای طراحی کارت ویزیت لازم است کارفرما لوگو،لوگو تایپ،حوزه فعالیت و رنگ برند مد نظر، آدرس،تلفن،ایمیل،فکس و دیگر مواردرا ارائه دهد.
  6. در طراحی کارت ویزیت کارفرما:فایل JPG/ فایل لایه باز Ai یا PSD/ فایل TIF با کیفیت 300 رزولوشن دریافت خواهد کرد.
  7. طراحی یک صفحه کاتالوگ ،پوستر،جلد کتاب 3 طرح تنها با مبلغ30.000-50.000تومان انجام می شود به همراه یک بار ویرایش رایگان،لازم به ذکر است که تمامی موارد تصویر سازی و برندیگ انجام می شود. لازم به ذکر است برای کاتالوگ عکس محصول مد نظر با کیفیت مناسب برای چاپ به عهده کارفرما خواهد بود و برای ادیت هر عکس مبلغ 5000تومان به مبلغ فوق اضافه می شود.
  8. در نهایت برای چاپ بر حسب تعداد رنگ فابل استفاده در کار(4 رنگ یا 5 رنگ) و نوع کاغذ و چاپ مورد استفاده(گلاسه،لمینیت و..) هزینه متفاوت است. در صورت در خواست هزینه با قیمت روز ارائه خواهدشد.
  9. کارفرما بعد از تایید طرح نهایی فایل JPG/فایل Ai یا PSD/ فایل PNG/فایل TIF با کیفیت 300 رزولوشن دریافت خواهد کرد.
  10. بنابراین پیشنهاد می کنم، قبل از ثبت سفارش، از طریق دکمه ی "سوال از فروشنده" با من هماهنگ کنید تا متناسب با نیاز شما، پروژه ی اختصاصی برایتان ایجاد کنم.
  11. لازم به ذکر است برای شروع طراحی کارفرما قرارداد که در اختیار وی گذاشته می شود را در کنار کارت ملی کپی کرده و عکس آن را اسکن نماید .در هنگام پرزنت کردن لوگو ،کارت ویزیت،کاتالوگ،جلد کتاب و پوستر به کارفرما از واتر مارک استفاده خواهد شد که شامل اسم اکانت من( fafapan) است.
  12. زمان تحویل کار بین 3 تا 5 روز کاری متغیراست در کنار طراحی لوگو دیگر خدماتی چون طراحی طراحی تم (بک گراند با کارایی در زمینه برند و پکیجینگ رستوران و دیگر محصولات،ست اداری،کاتالوگ،جلد کتاب،بسته بندی با تیغ برش روتین و خاص،طراحی تابلو سر در مغازه،بیلبورد،هدرسایت،و....) با توجه به نیاز و شرایط کارفرماانجام می دهم.
  13. اگر طراحی نیاز به عکس داردبه عنوان نمونه کاتالوگ محصول یا بسته بندی عکس محصول خاص بایستی ارائه شود با کیفیت مناسب (300رزولوشن)برای چاپ!همچنین در طراحی و اجرا غرفه نمایشگاهی،آشپزخانه وداخلی نیز فعالیت دارم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 
  1. فایل  فرمت jpg  (بک گراند سفید)
  2. فایل  فرمتpng ( بدون زمینه مناسب برای چاپ و جا گذاری هدر سایت و کاتالوگ و...)
  3.  فایل لایه باز PSD یاAi (مناسب برای چاپ)
  4. فایل TIF(مناسب برای چاپ)
  5. به علاوه شماره رنگ تایید شده توسط کارفرما از روی کاتالوگ اطلس رنگ پنتون به رزولوشن 300 dpi

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های fafapan