توضیحات کاره

اگه بخوام یه کم از خودم بگم:

  • من می تونم ترجمه متون عمومی و تخصصی در حوزه های برق، کامپیوتر، IT، اقتصادی، تکنولوژی، نفت و گاز و پتروشیمی، کارآفرینی، استارت آپ و Digital Marketing را برای شما انجام بدم.
  •  مدرک تافل و GRE دارم و یه تعداد مقاله هم تو انتشارات مختلف از جمله  IEEE (انجمن مهندسی برق و الکترونیک آمریکا) چاپ کردم.

هزینه ترجمه:

  • ترجمه متون عمومی: هر 250 کلمه (1 صفحه استاندارد) 4500 تا 5000 تومان که بسته به سختی متن داره.
  • ترجمه متون تخصصی در حوزه های برق، کامپیوتر، IT، تکنولوژی، کارآفرینی، استارت آپ: هر 250 کلمه (1 صفحه استاندارد) 7000 تا 8000 تومان با توجه به سختی متن.
  • ترجمه متون تخصصی در حوزه های اقتصادی، نفت و گاز و پتروشیمی و Digital Marketing: هر 250 کلمه (1 صفحه استاندارد) 8000 تا 10000 تومان با توجه به سختی متن.

چند تا مورد مهم:

  1. لطفاً فایل اصلی رو برام بفرستید تا بررسی بشه. در موارد ترجمه حتماً نیازه که کار دیده بشه و شرایط اون بررسی بشه. من سفارش شما رو بررسی می کنم و بهتون میگم که آیا می تونم اون رو بپذیرم یا نه. پس تا قبل از توافق ثبت سفارش را انجام ندید که خدای نکرده شرمنده شما نشم.
  2. در مورد زمان تحویل حالت نرمال اینه که برای یک متن 4000 کلمه ای 4 تا 5 روز زمان نیازه تا یک کار مناسب و در شأن شما آماده بشه. ولی اگر شما نیاز دارید که کار سریع تر انجام بشه می تونم زمان رو نصف کنم که در این صورت قیمت 1.8 برابر میشه.
  3. به غیر از caption جداول و شکلها، من معمولاً ترجمه جداول و شکلها و تایپ فرمولهای ریاضی رو انجام نمی دم ( چون پول الکی دادنه و خودتون می تونید به راحتی اونها رو با توجه به کلماتی که درمتن ترجمه شده پیاده سازی کنید). ولی اگر اصرار دارید که من براتون انجام بدم می تونیم روی قیمت اونها با توجه به سختی شکلها و جداول به توافق برسیم.

امیدوارم تجربه خوبی از همکاری با همدیگه داشته باشیم.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل Word یا PDF حاوی ترجمه متن اصلی.
 

  • از زبان: انگلیسی
  • به زبان: فارسی
  • نوع ترجمه: عمومی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از ترجمه ی انجام شده توسط این کاربلد را مشاهده و بررسی نمایید

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های experienced