توضیحات کاره

امروزه درتبلیغات مدرن، موشن گرافیک در نظر صاحبان کسب و کار از توجه قابل ملاحظه ای برخوردار است و در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین شیوه در تبلیغات جهان یشمار میرود

چرا موشن گرافیک ؟ ببینید در بازاریابی سه مورد عکس و صوت و نوشته مهمترین موارد هستند . موشن گرافیک تمتم این موارد را دارد. مردم مطالب بصری را خیلی راحت تر درک میکنند و برایشان جذاب تر است. موشن گرافیک یکی از بهترین قالب های ویدیویی با طراحی ساده است که موجب درک بهتر میشود و بیننده را مجذوب خودش میکند بنابراین روش موثر در بازاریابی در دهه اخیر شده است.

روند کار و ساخت تیزر برای شما به این صورت است که اگر شما خودتان سناریو و داستانی مد نظرتون هست تیزر دقیقا بر همون خط داستانی ساخته میشود و اگر نکاتی برای بهتر شدن آن نیاز بود حتما به شما اعلام میشود تا کار با استاندارد جهانی ساخته شود اگر هم سناریو نداشتین با در نظر گرفتن شرایط کسب و کارتان و مناسب با مواردی که شما اعلام میکنید ، سناریو نوشته و برایتان ارسال میشود و پس از تایید نهایی شما مراحل تولید کار شروع میشود.

تمامی کاراکتر ها و شخصیت های مورد استفاده در تیزر از صفر طراحی و تولید میشود بنابراین  تماما مختص برند یا کسب و کاد شماست

ضبط صدا در استودیو توسط دو نفر یا آقا و یا خانم به انتخاب شما انجام میشود.

قیمت گذاری تیزر های انیمیشن دو بعدی یا سه بعدی (موشن گرافیک) بر اساس کیفیت کار از جمله : کیفیت طراحی،استفاده از کاراکتر و شخصیت اختصاصی ، داشتن سناریو حرفه ای و استفاده از راوی میباشد که تمام این ویژگی ها با رعایت استاندارد به روز در تیزر هایی که برای شما میسازم وجود دارد و به شما اطمینان میدم که کاره ای با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در اختیارتان قرار میدم.

  قیمت موشن دو بعدی برای هرثانیه 50 هزارتومن 

و همچنین قیمت موشن سه بعدی برای هرثانیه 220 هزار تومان میباشد

از اعتماد شما به بنده سپاسگذارم

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

یک فایل ویدیویی با کیفیت فول اچ دی (Full HD) با حجم 90 مگابایت و هر فرمت و کیفیتی که مورد نیازتان باشد

  • قراردادن موسیقی بک‌گراند: انجام می‌شود
  • قراردادن صدای راوی: انجام می‌شود - ضبط صدا توسط خودم

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های اسماعیل طاوسیان