توضیحات کاره

بسم الله الرحمن الرحیم

این کاره تا رفع مشکلات نرم افزاری انجام نمی شود، از صبر و شکیبایی شما متشکریم

جذب فالوور هدفمند و تدریجی بر اساس جدیدترین الگوریتم های اینستاگرام
فالوورهایی که تا حد زیادی افراد نیازمند یا علاقه مند به کسب و کار شما بوده و یک گام تا خرید محصولات/خدمات شما فاصله دارند.

 

هشدار مهم: به هیچ عنوان از روش تزریق فالوورهای فله‌ای و فیک که بقیه افراد ارائه می دهند و در زمان کوتاهی مثل قارچ سر در میاورند، استفاده نکنید، این دست فالوورها عملا چهره پیج شما را خراب کرده و اعتماد کاربران واقعی شما را نیز از بین می برند که باعث ریزش کاربران واقعی شما نیز می شود. امکان پیدا کردن و حذف آنها دشوار است. با این دست فالوورها عملا قدرت هدف‌گذاری و داشتن آمار صحیح برای پیشرفت کار خود را نیز از دست می دهید.

و اما نکته اصلی

الگوریتم‌های جدید اینستاگرام (2019) چی میگن؟ دیگه کمیت فالوورها اهمیتی نداره و کیفیت هست که حکمرانی میکنه !!!
برای مثال پیجی که Engagment Rate پایینی داره (یعنی تعداد لایک و کامنت برای هر پست نسبت به تعداد فالوورهاش پایینه) و فالوور فله ای خریده، زحمت برای تولید محتوای با کیفیت توی همچین پیجی به هدر میره. یعنی چی؟ اینستاگرام پستی رو که شما انتشار میدید اول اونو به تعداد محدودی از فالوورهاتون به صورت رندوم نشون میده و اگر نرخ بازدهی خوب باشه (فالوور فله ای نخریده باشید و فالوورهاتون واکنش طبیعی به اون پست ها نشون بدن) به بقیه هم نشونش میده وگرنه فکر میکنه اون پست ارزشی نداره و بدرد کسی نمیخوره که نسبت بهش واکنش نشون نمیدن و اونو Skip میکنه و زحمات شما رو به همین راحتی از بین میبره. همچنین مشاهده میکنید آمار لایکهاتون به دلیل همین الگوریتم بعد از خرید فالوور بجای اینکه بالاتر بره پایین تر هم میاد.

 

باعث افتخار است تمام مشتریانمان چه آنهایی که در این وبسایت سفارش ثبت کرده اند و چه آنهایی که از بیرون از اینجا به ما سفارش میدهند، رضایت بالایی از کار داشته و عدم رضایتی تاکنون ابراز نشده است. برخی از نمونه پیج هایی که به ما سفارش داده اند:

پیج یک فروشگاه بسیار معروف ساعت
https://www.instagram.com/timeland_ir/​
پیج یک هتل بسیار معروف در اصفهان
https://www.instagram.com/keryas_hotel_/​
​پیج یک تلویزیون اینترنتی مطرح
https://www.instagram.com/yook_tv/​
پیج یکی از بزرگترین فروشندگان تجهیزات پزشکی در کشور
https://www.instagram.com/sedanmed/
پیج مربوط به تولید کننده کابینت و کمد دیواری

پیج یکی از بزگترین وب‌سایت های فیلم و سریال
پیج یکی از بزگترین فروشندگان دستگاه های تهویه ساختمان
پیج درمان بیماری ها به روش طب سنتی
پیج های مربوط به سالن زیبایی
پیج فروش زیورآلات
پیج آموزش زبان

و . . .

 

برای شروع به چه چیزهایی نیاز داریم:

پسورد پیج شما برای دسترسی به پیج برای امکان اجرای الگوریتم های جذب فالوور (تمام فرآیند لوپ فالو-آنفالو باید مستقیم از پیج شما انجام شود و از این رو دسترسی به پیج شما ضروری هست. توجه شود که هیچ گونه نگرانی وجود نداشته و هیچ فعالیتی خارج از چارچوب تعیین شده یعنی فالو، آنفالو، لایک کردن اهداف تعیین شده توسط ما انجام نخواهد شد و تمام این مراحل اتوماتیک و بدون دخالت مستقیم ما خواهد بود. برای اطلاع بیشتر دوستانی که میخواهند کاملا مطمئن شوند، سایت انجام میدم از معتبرترین و پربازدیدترین سایت های کشور با رتبه الکسای 500 می باشد و برای تراکنش های مالی تمام اطلاعات اصلی بنده از جمله اسکن کارت ملی را از من دریافت کرده اند. و هم اینکه بنده هیچ گاه حاضر نیستم اعتباری که در این سایت بدست آورده ام و شغل اصلی من در همین مسیر هست را خدشه دار کنم)

اطلاعات کامل درباره کسب و کارتان و رقیبان اصلی شما (برای شروع، این اطلاعات بشدت مهم و حیاتی هستند و اصلا بدون آنها نمی توان فالوور هدفمند جذب کرد. از این رو تحقیقات و آنالیز کامل کسب و کار و رقیبان شما توسط ما بصورت کاملا رایگان انجام خواهد شد)

 

توجه شود که هزینه جمع آوری اطلاعات، تنظیم پایگاه داده مجزا و تحقیقات و آنالیز کسب و کار شما و رقبایتان و در نهایت پیکربندی دقیق الگوریتم های موردنیاز شما کاملا رایگان درنظر گرفته شده تا هزینه سفارش زیاد نشود، به این امید که هرچه بیشتر رضایت دوستان عزیز را جلب کنیم. حتما برای یک بار هم که شده سرویس ما را امتحان کنید و نتیجه شگفت انگیز آن را خودتان از نزدیک ببینید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

1- جذب فالوور روزانه بصورت هدفمند  و کاملا قابل رصد + افزایش لایک و میزان reach پست های شما توسط همین فالوورهای هدفمند جذب شده

2- افزایش فروش محصولات / خدمات شما

3-آمار میزان کار انجام شده

  • نوع فالوورها: واقعی
  • موقعیت جغرافیایی فالوورها: ایرانی، بین المللی
  • فعالیت ممبرها: فعال

مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.
ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

سایر کاره های T E N E T E M