توضیحات کاره

یک لوگوی ایده آل فراتر از یک عکس یا نوشته است ، لوگوی خوب داستان کسب و کار شما را بیان میکند و انتقال دهنده ی این است که شما که هستید و چه کاری انجام میدهید ، لوگو در واقع چهره ی برند کاری شماست .

طراحی یک لوگوی مناسب برای کسب و کارشما بسیار حیاتی و مهم است که باید در عین سادگی گویای مفاهیم عمیق کسب و کار شما باشد و به راحتی در ذهن ماندگار شود . به همین دلیل طراحی خوب لوگوجنبه ی استراتژی بازاریابی هر کسب و کار را تشکیل میدهد شما هم اگر به دنبال داشتن یک لوگوی حرفه ای برای معرفی اهداف کسب و کار خود و جذب مشتری بیشتر هستید همین الان سفارش خود را ثبت کنید . زمان را از دست ندهید :)

قیمت لوگوی تصویری از 50 هزارتومان (بستگی به پیچیدگی طرح دارد ) قیمت لوگوی نوشتاری هر کلمه از 60 هزارتومان و قیمت لوگوی ترکیب تصویر و نوشته از 70 هزارتومن .

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در ابتدا فایلی حاوی سوالات برای آشنایی و شناخت دقیق تر کسب و کار برای شما ارسال میشود و پس از پاسخگویی به فرم ارسال شده . 3 اتود اولیه دریافت میکنید و به سلیقه ی خود یکی را انتخاب و در ادامه روی آن کار خواهیم کرد . شما حداکثر یکبار حق ایجاد ویرایش بر روی طرح نهایی را دارید در صورت نیاز میتوانید در قسمت جزِییات درخواست ویرایش را افزایش دهید و یا فایل لایه باز Eps  و  Ai را دریافت کنید .در انتها یک فایل زیپ حاوی لوگوی نهایی با فرمت های PNG , TIFF , JPEG همراه با یک فایل موک آپ بصورت رایگان دریافت خواهید کرد .

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های elio design_ الهام عبدالهی