توضیحات کاره

علاوه‌بر بدیهیاتی مثل اطلاعات تماس، اصلی‌ترین هدف کارت ویزیت، جذب مخاطبین برای انجام کار دلخواه شماست. درواقع کارت ویزیت صرفا یک تابلوی نمایش مشخصات تماس نیست. بلکه یک ویترین تبلیغاتی و یا به نوعی یک شعبه کوچک از شرکت یا موسسه شما می‌باشد. بنابر این یک کارت ویزیت حرفه‌ای، می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در نتیجه دلخواه شما داشته باشد. این نتیجه می‌تواند افزایش فروش، برقراری ارتباط، یا افزایش ارزش برند شما در ذهن مخاطب باشد...

همچنین طراحی حرفه‌ای کارت ویزیت، فقط نیازمند تسلط روی نرم‌افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ نیست! نرم‌افزار یک ابزار است. نکته عمیق‌تر و مهم‌تر، آشنایی با اصول گرافیکی، اصول مارکتینگ و اصول روان‌شناسی می‌باشد. پس انتخاب هوشمندانه‌تر، این است که طراحی اقلام مهمی مثل کارت ویزیت را به فردی بسپارید که علاوه‌بر نرم‌افزار، روی ۳ اصل مهم گرافیک، مارکتینگ و روانشناسی هم مسلط باشد.

من مدرس فتوشاپ هستم. هرروز با بیشتر از ۲۰ هزار علاقه‌مند به حوزه گرافیک، عکاسی و طراحی، ارتباط دارم ( به‌واسطه صفحه اینستاگرام و وب‌سایتم). بعد از ۳سال فعالیت تخصصی، معتقدم که خیلی از دوستان فعال در این زمینه، دانش کافی برای طراحی و کار با نرم‌افزار تخصصی ندارند... بنابر این هدف اصلی من ارائه کار با استانداردهای جهانی است تا بیشترین اثرگذاری در رسیدن به اهداف کسب‌وکار مانند فروش و جذب بیشتر مخاطب، ایجاد شود. همچنین خیلی از طراحان، فایل استاندارد و مناسب برای هدف شما تحویل نمی‌دهند. فایلی‌هایی که من در اختیارتان می‌گذارم، دقیقا برای هدفی که دارید خروجی گرفته می‌شوند تا بیشترین کیفیت و تاثیر را داشته باشد.

و در نهایت یک توصیه دوستانه: اگر طراحی کارت ویزیت را به من هم نمی‌سپارید، حتما آن را به فردی واگذار کنید که به‌جز نرم‌افزار، روی آن ۳ اصل مهم (گرافیک،مارکتینگ،روانشناسی) مسلط باشد.

پس از انجام پروژه، در صورت لزوم،  فیلم آموزش استفاده از محصول به‌صورت کاملا رایگان در اختیار قرار می‌گیرد.

قیمت پایه بر اساس طراحی هر کارت، «۱۹۹هزار تومان» است. این قیمت مخصوص مخاطبین محترم سایت  anjammidam است. چرا که قیمت اصلی این کار برای مراجعین دیگر، ۳۵۰ تومان می‌باشد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

- فایل نهایی با فرمت‌های گوناگون جهت استفاده در رسانه‌های مختلف، چه چاپی و چه دیجیتال.

- فایل لایه باز (فایل اصلی psd)، تا هر گاه نیاز داشتید، خودتان تغییراتی اعمال کنید.

- یک فیلم آموزشی ۱۰ تا ۲۰ دقیقه‌ای برای استفاده مناسب از فایل‌ها.

- یک هدیه ۲۰۰ هزار تومانی (دوره ویدیویی آموزش فتوشاپ به بیان خود بنده)، به‌صورت دانلودی.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های ehsansharafi