توضیحات کاره

امروزه یکی از دغدغه های بسیار مهم مدیران وب سایت ها برای دیده شدن در نتیجه ی گوگل (دیده شدن در صفحه اول گوگل) می باشد.

اکنون تیم وب سایت دکان وردپرس این امکان را فراهم کرده تا با بالا بردن ترافیک وب سایت شما با آی پی های کاملا واقعی این امر را امکان پذیر کند.

با ارسال آی پی های ایرانی و خارجی ( به انتخاب سفارش دهنده) ترافیک وب سایت مورد نظر را افزایش داده و این امر باعث بالا رفتن رتبه در الکسا و هم در نتایج گوگل خواهد شد.

به این روش میتوانید کلمات کلیدی مورد نظر و یا صفحه خاصی از وب سایت خود را انتخاب کرده و با ارسال بازدید کننده به آیتم انتخابی شما ترافیک لینک خواسته شده و یا کلمه کلیدی مورد نظر بالا رفته و مورد توجه وب سایت گوگل قرار بگیرد.

با استفاده از این روش و مقدار درخواستی بازدید شما را به رتبه اول گوگل نزدیک خواهیم کرد.

سوال مهم و یا ترسی که اکثر کاربران در این مورد دارند.

برخی از کاربران با این سوال مبهم که با انجام این کار ممکن هست از طرف وب سایت گوگل جریمه شوند زیاد هست اما باید این مورد رو خدمت این دوستان بیان کنیم که اصلا و به هیچ عنوان اینطور نخواهد بود، چرا که اگر با انجام این کار در معرض جریمه شدن از طرف سایت گوگل قرار میگرفتید، پس با این کار شما میتوانید برای رقبای خود نیز مشکل ساز شوید، یعنی با ارسال بازدید و بالا بردن ترافیک وب سایت رقیب خود آن را در معرض جریمه شدن از طرف گوگل قرار دهید، در صورتی که اصلا همچین موردی وجود ندارد.

پس با خیال راحت میتوانید ترافیک وب سایت خود را بالا ببرید و در نتایج گوگل بهتر دیده شوید.

بالا رفتن ترافیک وب سایت چه مزیتهایی برای شما دارد؟

1-  بهبود رتبه ی سایت در الکسا (در ایران و جهان )

2-  بهبود سئوی سایت که باعث می شود سایت مورد نظر در جستجوی گوگل در صفحات بالاتری قرار بگیرد.

3-  پیشی گرفتن سایت مورد نظر از سایت های رقیب

4- و...

چگونه باید سفارش برای بازدید از وب سایت خود را ثبت کنید؟

تعیین تعداد بازدید و مدت زمان هر بازدید از آیتم انتخابی شما

شما میتوانید تعیین کنید روزانه چه تعداد کاربر (آی پی) از وب سایت شما دیدن کنند، همچنین زمان ماندن هر کاربر در سایت خود را تعیین کنید. ( مدت زمان بازدید میتواند بین 10 ثانیه الی 3 دقیقه باشد)
(هر چه کاربران زمان بیشتری در سایت شما حضور داشته باشند؛ رتبه ی سایت شما بهتر خواهد شد)

تعیین بازدید از زیر صفحه ها

شما میتوانید تعیین کنید هر کاربر از چه تعداد از صفحه های سایت شما بازدید کند. همچنین میتوانید مدت زمان باقی ماندن هر کاربر در زیر صفحه را نیز تعیین کنید.
(هر چه کاربران از صفحات بیشتری از سایت شما دیدن کنند باعث نزدیک شدن بانس ریت سایت شما به صفر و در نتیجه بهبود بسیار زیاد رتبه ی سایت شما خواهد شد)

قیمت های تیم دکان وردپرس برای افزایش بازدید از وب سایت شما

هر 100 ip که 2 دقیقه از سایت بازدید کنند و از 1 زیر صفحه نیز بازدید کنند  1000 تومان میباشد.  ( در صورت نیاز به زمان یا تعداد زیر صفحه بیشتر برای هر دقیقه بیشتر 1000 تومان و هر زیر صفحه (تا 4 زیر صفحه) 500 تومان به قیمت اضافه خواهد شد )

روش بررسی بازدیدهای انجام شده

1- لطفا برای بررسی ورودی ها از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید و یا اینکه از لینک کوتاه سایت هایی همچون bit.ly استفاده کنید تا آمار دقیق بازدید ها را مشاهده کنید.

2-  پس از انجام بازدید ها و تحویل آن تنها راه بررسی صحت بازدید های انجام شده گوگل آنالیتیکس هست لطفا از برقراری ارتباط سایت خود با گوگل آنالیتیکس اطمینان پیدا کنید. و تضمین ما نیز انجام صحیح بازدید ها با توجه به آمار های این سایت گوگل میباشد و به دلیل الگوریتم های گوگل و الکسا که هر روزه در حال تغیر هستند تضمینی برای الکسا و گوگل ارائه نمیشود.

(در صورت درخواست انجام ارتباط وب سایت شما با گوگل انالیز انجام خواهد شد)

 

در صورتی که تعداد ای پی و زمان مورد نظر شما در سفارش قابل انتخاب نیست قبل از ثبت سفارش به ما پیام دهید تا برای شما کار به صورت پروژه اختصاصی تعریف شود.

 

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

روزانه 500 آی پی بازدید کننده یونیک و واحد به سایت شما از طرف وب سایت گوگل در کلمه کلیدی مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

مدت زمان انجام سفارش 1 روز کاری خواهد بود ( یعنی در 24 ساعت 500 بازدید به سایت شما ارسال خواهد شد ) ولی به دلیل تاخیر های احتمالی بین زمان سفارش شما تا شروع بازدید ها، زمان تحویل سفارش شما 1 روز بیشتر در نظر گرفته خواهد شد.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.