توضیحات کاره

از آغاز کار تا ادامه راه همراهتان خواهیم بود.

ما آنچه ایده شماست را دقیقاً اجرا خواهیم کرد و وبسایتی با جزییات مورد نظرتان را به شما تقدیم می کنیم.

این کاره تنها مربوط به بلاگ ( مجله خبری، وبسایت مقالات و محتوا ) میشه و انواع مختلف دیگر وبسایت، در کاره های دیگه قرار خواهد گرفت.

اگر طرحی از خودتون دارید، در مورد اون صحبت خواهیم کرد و با دریافت نظرات شما و جزییات طرح، آماده انجام پروژه شما به صورت تخصصی و ریز به ریز خواهیم شد. در حین کار، اگر جایی هم احساس کنیم نیاز به تغییر باشه، بهتون اطلاع خواهیم داد و نظر خودمون رو به شما خواهیم گفت تا یک وبسایت درجه یک رو اونطوری که شما دوست دارید، به شما ارائه بدیم.

اگر طرح خاصی هم مد نظر شما نباشه، ما میتونیم با توجه به حوزه ی فعالیت وبسایت مورد نظرتون، طرح هایی رو پیشنهاد بدیم یا اینکه با تایید شما از ابتدا طرحی رو ایجاد کنیم و بعداً کدنویسی رو انجام بدیم.

طرح

  •  نمونه وبسایت مورد نظر شما که قراره کار شما بر اساس اون انجام بشه
  • فایل گرافیک وبسایت شما در قالب های متنوع ( photoshop , image , … ) که خودتون در اختیار ما قرار میدید
  • مشورت با ما و رسیدن به گرافیک مورد تایید شما

جزییات طرح

تمام ریز به ریز رنگ ها، فاصله ها، فونت ها، تصاویر و ابعاد اونها و هر قسمتی که شما عین اون ها رو بخواید پیاده سازی بشه، جزییات طرح هستن. البته اگه جایی هم حین نجام پروژه احساس کنیم بهتره که طبق نظر شما باشه و شما از قبل اعلام نکرده باشید یا از قلم افتاده باشه، بهتون یادآوری خواهیم کرد.

هر تعداد صفحه که نیاز داشته باشید، متناسب با ایده و طرحی که در اختیارمون قرار میدید، میتونیم برای شما پیاده سازی کنیم که زمان انجام پروژه رو بسته به پیچیدگی اون صفحات، ممکنه چند ساعت تا چند روز اضافه کنه. هر چند ما تمام تلاشمون رو می کنیم تا علاوه بر انجام کار شما به بهترین شکل، در سریعترین زمان هم بهتون تقدیم کنیم.

آنچه ما ضمانت می کنیم

  • کدنویسی کاملاً اختصاصی و بسیار مرتب
  • تلاش برای انجام دقیق و سریع پروژه
  • کدنویسی بهینه برای موتور های جستجو ( Seo Optimization )
  • کاملاً واکنشگرا ( Responsive )
  • ایجاد رابط کاربری مناسب ( User Interface ) جهت تجربه کاربری بهتر ( User Experience )  و نهایتاً تاثیر مثبت در سئو
  • ارائه پیشنهاد و تبادل نظر با مشتری در بخش های مختلف پروژه

تعهد اخلاقی

ما تخصص و مهارت خودمون رو کاملاً باور داریم و در کاری که می پذیریم، صحت این موضوع رو نشان خواهیم داد. پس همیشه کیفیت و سرعت انجام کار رو امتیازی برای خودمون لحاظ می کنیم و هرگز کم فروشی نخواهیم کرد.

صفحات پایه

تمام صفحات مورد نیاز اصلی شامل صفحات home, category, search, tag, archive, author, about us, contact us, 404 جزو بسته پایه این کاره هستند. در صورت نیاز به صفحات بیشتر، با ثبت از طریق خدمت افزوده شده در همین کاره و یا ثبت درخواست پروژه اختصاصی، به ما اعلام بفرمایید.

زمان تکمیل و تحویل پروژه

تحویل پروژه پس از رسیدن به طرح و جزییات دقیق پروژه، در کمترین زمان ممکن و با نهایت کیفیت انجام خواهد شد.زمان تقریبی تکمیل پروژه 3 تا 5 روز خواهد بود ( یا حتی ممکنه کمتر از این زمان طول بکشه ) و اگر مشتری در پایان کار، به هر دلیل نیاز به تغییرات جزیی دیگری در کار داشت، پس از اعمال تغییرات جدید، پروژه تحویل مشتری خواهد شد.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پروژه بلاگ طبق جزییات مورد توافق با مشتری به صورت Open Source و عدم اعمال محدودیت، تمام و کمال در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

پروژه با رعایت نکات پایه ای سئو و ارائه نکات مهم در ارتباط با سئو، به صورت مشاوره ( یا به صورت فایل متنی یا در قالب گفتگو در پیام ها ) و پس از آزمایش پروژه مشتری روی سرور خودمون ( مختص تست پروژه ها ) به منظور بررسی سرعت لود، عملکرد و پارامتر های سئوی سایت، تقدیم خواهد شد.

    توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

    تصویری از نمونه سایت طراحی شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.

    سایر کاره های کد نویسان