توضیحات کاره

یا رزاق

سلام عرض ادب خدمت کاربران خوب انجام میدم

با یک خدمت دیگه از تیم کلوب وردپرس در خدمت شما دوستان عزیز هستیم

اول به معرفی کاره میپردازیم و یه سری توضیحات راجب اون

 

بهینـه سـازی سایـت چیسـت؟

بهینه سازی رو میشه در ابعاد مختلف بررسی کرد که هریک از انها میتونه به تنهایی در سئوی سایت شما تاثیر گزار باشه. ما 6 مورد از مواردی که تاثیر به سزایی در بهینه سازی سایت شما داره رو بیان میکنیم.

  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی محتوا سایت
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • بهینه سازی هاست سایت
  • بهینه سازی سئو سایت
  • بهینه سازی وردپرس

سرعـت سایـت چیسـت؟

سرعت سایت رو ما میتونیم به دوقسمت کلی تقسیم کنیم: 1- سرعت بارگزاری صفحات سایت 2- سرعت پاسخگویی سرور ،که ما هرکدام رو بصورت جداگانه تعریف میکنیم.

  1. سرعت بارگزاری صفحات سایت: میزان زمانی که محتوای یک صفحه از سایت به صورت کامل بارگزاری می شود.
  2. سرعت پاسخگویی سرور: میزان زمانی که از درخواست مرورگر تا شروع ارسال دیتا از سمت سرور به طول می انجامد

اگر که اینجا متوجه سرعت سایت نشده اید باید عرض کنم که هر چه سرعت وبسایت کمتر باشد و مانند ورق زدن یک صفحه از کتاب باشد نرخ تبدیل آن به مشتری بیشتر میشود و شاید متوجه شده باشید که سایت هایی که از سرعت سریعتری برخوردارند احتمال گرفتن رتبه در موتورهای جستجو برای آنها بیشتر است.

بر اساس آمار به دست آمده سرعت بارگزاری سایت ها در کشورهای مختلف حدودا 8 ثانیه است. اما شما باید این سرعت رو به زیر 3 ثانیه یا کمتر کاهش دهید تا رتبه بهتری در گوگل کسب کنید.

طبیعی است که وقتی سایت شما در مدت زمان 3 ثانیه و سایت رقبا در مدت زمان 9 ثانیه بارگزاری شود گوگل تصمیم میگیرد که برتری را به شما بدهد و در نتایج شما رو بالاتر از رقبا به نمایش میگذارد.

چـرا بهینـه سـازی سرعـت سایت برای سئـو اهمیـت دارد؟

بهبود سرعت بارگزاری سایت هم بر روی سئو و هم بر روی کاربر تاثیر زیادی دارد. چراکه سایتی که سرعت بارگزاری صفحات اون بیشتر باشد طبعتا تاثیر گزاری بیشتر و عمیق تری روی کاربران میگذارد و همچنین روی نرخ تبدیل که یکی از مباحث سئو نیز تاثیر گزار میباشد.

2 ابـزار برتـر تسـت سرعـت سایـت

تعداد بسیار زیادی ابزار تست سرعت سایت وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. ما در این کاره 2 ابزار برتر را برای شما مشخص کرده ایم که با استفاده از آن ها می توانید سرعت سایت خود را تست کنید. با استفاده از ابزارهای زیر می توانید متوجه شوید که تا چه حدودی در زمینه سئو سایت خود موفق بوده اید.

  1. ابزار GTMetrix که برای شروع میتونید ازش استفاده کنید.

  2. ابزار GooglePageSpeedInsight که حرفه ای تره و مناسب سایتهایی است که میخوان سایت رو بر معیار گوگل بهینه کنن

     چـه مـواردی رو مـا بـرای بهینـه سـازی روی سایـت شمـا پیـاده سـازی میکنیـم؟    

  1. بهینه سازی تصاویر سایت
  2. استفاده از کوچک سازی یا Minification
    Minify CSS
    Minify JavaScript

  3. محدود کردن پلاگین ها

  4. بهینه سازی کدهای CSS

  5. بهینه سازی دیتابیس ها

  6. فشرده سازی

  7. کش

  8. درصورت نیاز استفاده از cdn 

   نکـات مهم و ضـروری قـبل از ثبـت سفـارش  

تضمینی بابت دریافت نمره 100 از هیچ ابزاری داده نمی شود.(زیرا عواملی چون محل و سرعت هاستینگ ، قالب و طراحی وبسایت شما در این امر دخیل بوده که توسط ما قابل تغییر نیستند! ما فقط تضمین میکنیم که کدنویسی و تنظیمات سایت شمارو برای سرعت بهتر بهینه کنیم که صد البته تاثیر تنظیمات کاملا مشهود خواهد بود.

اگر که از آن دسته از مشتریانی هستید که از هاست داخل از ایران استفاده میکنید باید توجه داشته باشید که به دلیل قرار گرفتن سایت GTmetrix در کشور اروپا ، سرعت بارگزاری سایت شما با 5 ثانیه بیشتر نمایش داده خواهد شد.

هیچ تغییری در ظاهر و کارایی سایت شما ایجاد نخواهد شد. درصورتی که پس از بهینه شدن سایت شما از سمت ما با کارنکردن هریک از قسمت های کلیدی سایت یا بهم ریختگی کلی سایت روبرو شدید لطفا سریعا مشکل رو با ما در میان بگذارید تا برای رفع آن اقدام لازم صورت بگیرد.

تنظیمات بهینه سازی تا زمانی که اقدام به تغییرات قالب، افزونه ها، هاستینگ نکنید پایدار خواهد ماند. و درصورت تغییر هر یک از آنها تنظیمات باید مجددا کانفیگ گردد.

شاد و پیروز باشید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

لینک آنالیز سایت شما در GTmetrix حاوی مقایسه قبل وبعد از انجام بهینه سازی سایت

تضمین دریافت رنک A در Page Speed و حداقل رنک B در YSlow ( با شرط ارسال پیام قبل از ثبت سفارش و قبول این تضمین از طرف ما )

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.