توضیحات کاره

من می‌تونم متن شما رو بر اساس آخرین دستورهای فرهنگستان زبان و ادب فارسی ویرایش کنم و یک متن بی‌نقص رو از لحاظ تایپی و نگارشی تحویل‌تون بدم.

 

متن بدون ویرایش:

اثرات سلامتی میزهای sit-stand و مداخلات دیگر به منظور کاهش زمان نشستن در محل کار هنوز ثابت نشده است.

میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان در تمام طول روز پشت میز می نشینند و در سال های اخیر این امر منجر به کاهش فعالیت های فیزیکی در محل کار شده است. کارشناسان بهداشتی هشدار داده اند که دوره های طولانی نشستن می تواند خطر بیماری های قلبی و چاقی را افزایش دهد. روش های مختلفی برای کاهش زمان نشستن در محل کار وجود دارند. یکی از گزینه های مقبول، میز های sit-stand هستند. این میزها به شما این امکان را می دهند تا در هنگام کار بنشینید یا بایستید. 

یک گروه از تیم محققان Cochrane بررسی سیستماتیکی انجام داد که در آن   اثرات استراتژی های مختلف برای تشویق مردم به کاهش زمانی که آنها صرف نشستن در محل کار می کنند،بررسی میکرد.

 آنها 34 مطالعه را در مجموع 3939 شرکت کننده با درامد بالا، بررسی کردند. این افزایشی از 20 مطالعه است ؟؟؟؟. آنها شواهدی از  مطالعات تصادفی و غیر تصادفی را در نظر گرفتند.

اگرچه میزهای sit-stand محبوب هستند، اما مزایای بالقوه سلامتی آنها به میزان قابل توجهی نامعلوم است. محققان دریافتند که شواهد بسیار ضعیفی وجود دارد که افرادی که از این میزها استفاده می کنند، بین ۸۴ تا ۱۱۶ دقیقه کمتر، نسبت به میزهای معمولی ، در طول روز کاری می نشینند. 

هم چنین این میزها زمان کلی نشستن را   ، چه در محل کار و چه خارج از کار  ، و مدت زمان نشستن که 30 دقیقه یا بیشتر است ، کاهش دادند.

مطالعات انجام شده هیچ کدام اثرات زیان آوری را برای ایستادن بیشتر مانند درد اسکلتی عضلانی، ورید های واریسی یا کاهش بهره وری نشان ندادند. 

مداخلات دیگر در جهت کاهش سکون، از قبیل راه رفتن در فواصل کار و استفاده از میز تردمیل، شواهد کافی برای نتیجه گیری نداشت. محققان ، محدودیت هایی در تعدادی از مطالعات کشف کردند که موجب کاهش اعتبار و کاربرد آنها می شود. کیفیت شاهد برای بسیاری از مداخلات در نظر گرفته شده، پایین است که دلیل عمده آن طراحی ضعیف مطالعات و تعداد کم شرکت کنندگان آن ها بود.

 

متن ویرایش‌شده:

اثرات میزهای ایستادنی-نشستنی و مداخلات دیگر بر سلامت به‌منظور کاهش زمان نشستن در محل کار هنوز ثابت نشده است.

میلیون‌ها نفر از مردم سراسر جهان در تمام طول روز پشت میز می‌نشینند و در سال‌های اخیر این مسئله منجر به افزایش بی‌تحرکی در محل کار شده است. متخصصان سلامت هشدار داده‌اند که دوره‌های طولانی نشستن می‌تواند خطر بیماری‌های قلبی و چاقی را افزایش دهد. روش‌های مختلفی برای کاهش زمان نشستن در محل کار وجود دارند. یکی از گزینه‌های با محبوبیت روزافزون میزهای ایستادنی-نشستنی هستند. این میزها به شما این امکان را می‌دهند تا در هنگام کار بنشینید یا بایستید.

یک تیم از محققان گروه کار در کاکرین، مرور ساختارمندی که در آن اثرات راهکارهای مختلف برای تشویق مردم به کاهش زمانی که آن‌ها صرف نشستن در محل کار می‌کنند را به‌روزرسانی کرده است. آن‌ها ۳۴ مطالعه با مجموع ۳۳۹۷ شرکت‌کننده از مطالعات کشورهای با درآمد بالا را بررسی کردند. این تعداد نسبت به آخرین به روزرسانی این مرور در سال ۲۰۱۶ که ۲۰ مطالعه را بررسی کرده، افزایش نشان می‌دهد. آن‌ها شواهد را هم از مطالعات تصادفی و هم غیر تصادفی در نظر گرفتند.

اگرچه میزهای ایستادنی-نشستنی محبوب هستند، اما مزایای بالقوه سلامتی آن‌ها بسیار نامعلوم است. محققان دریافتند که شواهد بسیار ضعیفی وجود دارد که افرادی که از این میزها استفاده می‌کنند، نسبت به میزهای معمولی بین ۸۴ تا ۱۱۶ دقیقه کمتر در طول روز کاری می‌نشینند. هم چنین این میزها زمان کلی نشستن را، چه در محل کار و چه خارج از محل کار و مدت زمان نشستنی که ۳۰ دقیقه یا بیشتر باشد، کاهش داده‌اند. در مطالعات انجام‌شده اثرات زیان‌آوری برای ایستادن بیشتر، مانند درد اسکلتی-عضلانی، وریدهای واریسی یا کاهش بهره‌وری نشان داده نشده است.

مداخلات دیگر در جهت کاهش بی‌تحرکی، از قبیل راه‌رفتن در فواصل کار و استفاده از میز تردمیل، شواهد کافی برای نتیجه‌گیری قطعی نداشت. پژوهشگران محدودیت‌هایی را در تعدادی از مطالعات واردشده یافتند که موجب کاهش اعتبار و کاربرد نتایج آن‌ها می‌شود. کیفیت شواهد برای بیشتر مداخلات در نظر گرفته‌شده پایین بود که دلیل عمده آن طراحی ضعیف مطالعات و تعداد کم شرکت‌کنندگان آن‌ها بود.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

به‌ازای هر صفحه (شامل ۳۰۰ کلمه) مبلغ ۱۰۰۰۰ تومان دریافت می‌شود.

در صورت نیاز به روان‌شدن متن می‌توانید افزونه مورد نظر را به قیمت ۴۰۰۰۰ تومان بخرید.

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های choxos