توضیحات کاره

طراحی انواع وبسایت های مختلف، به همراه سئو و دیجیتال مارکتینگ پیشرفته 

 

اگر شما به دنبال ایجاد یک کسب و کار آنلاین هستید یا قصد دارید تا بیزینس فعلی خود را توسعه و گسترش دهید، ما می توانیم وبسایت مورد نیاز شما را برایتان به طور کامل طراحی و پیاده سازی نماییم.

معمولا هنگامیکه به فکر ساخت یا سایت جدید هستید شاید به طور کامل ندانید که چه چیزی می خواهید یا از کجا باید شروع کنید و چه سایتی با هزینه و امکاناتی برای شما بهینه و به صرفه است... به همین دلیل با توجه به نیاز شما، ما ابتدا بر اساس اهداف کوتاه مدت و بلند مدت خود شما، به شما مشاوره رایگان می دهیم تا متوجه شوید که چه چیزی برای کسب و کار مورد نظر شما بهینه تر و به صرفه تر است... سپس با پیشرفته ترین امکانات سایت و کسب و کار آنلاین شما را راه اندازی می کنیم یا توسعه می دهیم...

 

شما هم حتما افراد یا شرکت های زیادی را می شناسید که طراحی وب به صورت حرفه ای انجام می دهند... ولی تفاوت کار تیم کالیفورنیوم با سایرین شاید در این باشد که ما فقط طراح وب یا سئو کار نیستیم... بلکه ما با تجربه زیاد و سوابق طولانی که افراد متخصص در تیم ما دارند، از هر فردی در قسمتی که مهارت و تجربه زیادی داشته باشد استفاده می کنیم... و به فکر ساخت کل کسب و کار شما هستیم... و برای شما مارکتینگ اصولی را لحاظ می کنیم... یعنی فراتر از یک طراحی سایت معمولی!

شما حتی اگر ابتدا از افرادی مشاوره طراحی سایت بگیرید شاید آنها تجربه و دانش کافی در زمینه دیجیتال مارکتینگ نداشته باشند... در حالیکه ما خودمان 11 تا سایت در زمینه دیجیتال مارکتینگ داریم و در این زمینه بسیار فعال و با تجربه هستیم... و برای شما نیز هر نوع سایتی می توانیم با وردپرس بسازیم (شخصی، شرکتی، فروشگاهی و ...) که برای این مسئله می توانید ابتدا به ما پیام ارسال نمایید.

لذا بجای اینکه اینجا وارد جزییات کار شویم و در مورد امکانات پیشرفته ای که می توانیم به شما ارائه کنیم حرف بزنیم... ، در این جا صحبت های اجمالی و مهم تری داشتیم در مورد کسب و کار آنلاین شما و انواع وبسایت های شخصی، شرکتی، فروشگاهی و ... که می توانیم برای شما بسازیم... و برای مذاکره در مورد جزییات می توانید به ما پیام دهید تا بعد از مشاوره رایگان و توافق اولیه، این پروژه اختصاصی را سفارش دهید.

توضیح بیشتر اینکه، ببنید ما اینجا اگر ذکر کنیم که سایت وردپرس می سازیم با پلاگین های افزایش سرعت و امنیت و ... یا برخی امکانات قالب که شما ممکن است فکر کنید چیز عجیب و غریبی است... ، ممکن است که شما اطلاعات فنی یا مارکتینگ کافی در مورد مزایا و معایب هر یک نداشته باشید... یا مثلا فکر کنید که سایت شما اگر بجای 20 تا پلاگین دارای 40 تا پلاگین باشد پس حتما سایت بهتری است... که این فکر اشتباهی است! چون استفاده از پلاگین های زیاد، لود سایت را کند و آهسته می کند و احتمال تداخل فایل های جاوا اسکریپت و ... را زیاد می کند و مشکلات مختلفی ممکن است ایجاد کند که شما از آن آگاهی نداشته باشید!

 

بنابراین شما ابتدا کافیست که به ما اطلاع دهید که چقدر بودجه دارید و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما چیست؟... سپس ما به شما می گوییم که در طی مدت مثلا یک هفته با هزینه مثلا یک میلیون تومان برای شما یک سایت وردپرس با امکانات لازم (+ سئو و دیجیتال مارکتینگ و ...) طراحی و پیاده سازی می نماییم.

 

از بابت هزینه ها هم نگران نباشید... ما چون نمی خواهیم پول اضافی از شما بگیریم، ما به شما به صورت رایگان راهنمایی های لازم را انجام می دهیم که از کجا چه سرور و دامنه ای بخرید، از کجا قالب ها و پلاگین های مورد نیاز را بخرید، و خلاصه تمامی آنچه که شما باید خریداری کنید... و بهتر هم هست که به نام خودتان یا فرد مورد اعتماد شما باشد... و در اینجا فقط هزینه طراحی و پیاده سازی را می گیریم... یعنی مثلا شما از یک هاست ایرانی که به شما پیشنهاد می کنیم هاست وردپرس اجاره می کنید و به ما دسترسی های لازم را می دهید تا بتوانیم وارد پنل مربوطه شویم و سایت شما را طراحی کنیم... همین طور دسترسی برای دانلود قالب و پلاگین و... . بدین ترتیب هم شما پول اضافی بابت دامنه و سرور و قالب و ... نمی دهید، هم تمامی اینها متعلق به خود شما یا فرد مورد اعتماد شما خواهد بود و همیشه دسترسی و کنترل لازم بر روی آن خواهید داشت، از جمله گرفتن درگاه اینترنتی یا نماد اعتماد الکترونیک که باید به خاطر مسائل مالیاتی و .. به نام شما یا فردی باشد که همکار مورد اعتماد شما هست نه به نام ما. بدین طریق، حتی اپلیکیشن وب ویو یا نیتیو هم از روی سایت وردپرس برای دستگاه های اندورید یا آی او اس  می توانیم بسازیم که از همان ابتدا سایت و اپ با هم ساخته شود و با هم رشد و توسعه پیدا کند...

این یعنی مشاوره و راهنمایی رایگان در حین ساخت یک سایت و کسب و کار کامل به شما می دهیم... که ما می توانیم فقط هزینه طراحی و پیاده سازی را بگیریم و برای شما بهینه ترین سایت را با امکانات ویژه و دیجیتال مارکتینگ پیشرفته با هزینه کم ایجاد کنیم.

 

" قیمت پایه این کاره 200 هزار تومان می باشد که به ازای آن یک طراحی سایت کامل دریافت می کنید که در آن نکات سئو و دیجیتال مارکتینگ لحاظ شده است... این قیمت صرفا برای شروع کار یا ثبت سفارش نیست بلکه یک قیمت واقعی است! البته همانطور که ذکر شد ما خدمات اضافی تری می توانیم ارائه نماییم تا تمامی نیاز های کسب و کار شما را بر اساس اهدافی که بیان نموده اید اجرا و پیاده سازی نماییم."


هر گونه سوال یا پیشنهادی هم داشتید به راحتی می توانید از قسمت ارسال پیام با ما در تماس باشید و ما در خدمت شما خواهیم بود. با سپاس فراوان

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

در نهایت شما یک سایت زیبا، حرفه ای به همراه امکانات پیشرفته ای که خواستید مطابق آنچه که شما نیاز داشته اید و در قسمت توضیحات این پروژه اختصاصی بیان نموده اید به شما سریع تحویل داده خواهد شد.

 

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    قیمت پایه  برای  طراحی سایت وردپرسی کامل 7 روز 200,000 تومان
    تولید یک عدد محتوای سئو شده پیشرفته +2 روز +100,000 تومان
    تولید یک عدد صفحه اختصاصی و سفارشی سازی شده پیشرفته +2 روز +100,000 تومان
    سایر خدمات اختصاصی (نیازمند بررسی)   توافقی
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.