توضیحات کاره

استراتژیک پلن برای دیجیتال مارکتینگ شما با تمرکز بر سئو

 

برای شما یک استراتژیک پلن حرفه ای می نویسیم که شما می توانید آن را بعدا به هر جایی جهت اجرا بسپارید... یعنی یک پروپوزال اجرایی و عملی هست... نه در حد یک حرف تئوری که عملیاتی نتواند بشود... ما سال ها در این زمینه تجربه داریم و و با نوشتن یک برنامه دقیق و اصولی به شما کمک می نماییم تا به اهداف سئو و دیجیتال مارکتینگ خود برسید...

این استراتژیک پلن برای کل دیجیتال مارکتینگ و آنلاین مارکتینگ شما می تواند نکات مفید و کاربردی داشته باشد و فقط در مورد نکات سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو نیست... بلکه به ترتیب اولویت، مواردی که می تواند به کسب و کار شما کمک بیشتری را نماید به شما توضیح خواهیم داد... با تمرکز بر سئو! یعنی نقش سئو را می توان پر رنگ تر کرد و به شما راهنمایی های لازم جهت تولید محتوا و ارتقای رنکینگ در گوگل و ... را نیز داشته باشیم. یعنی حتما شما استراتژی سئو دریافت می کنید در این پلن، ولی فقط سئو نیست بلکه فراتر از سئو خواهد بود!

ما این کار را قبلا با موفقیت انجام داده ایم و تجربه کافی در مورد ارائه چنین پلنی داریم... اگر یک پروپوزال حرفه ای لازم دارید تا در رقابت با سایت ها و کسب و کارهای دیگر پر قدرت و توانمند ظاهر شوید به چنین پلنی در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیاز خواهید داشت... چرا که ما فقط طراح سایت یا سئو کار نیستیم... بلکه در زمینه بیزینس و مارکتینگ هم دانش و تجربه زیادی داریم... برای همین استراتژیک پلن دیجیتال مارکتینگ ما برای کسب و کار شما بسیار با ارزش می تواند باشد!

 

فعلا در حال حاضر، قیمت سطح پایه برای این کار 200 هزار تومان می باشد که مختصر تر می باشد و حداکثر 7 روز زمان خواهد برد،

و برای دریافت پلن اختصاصی کالیفورنیوم که مفصل تر و جامع تر می باشد باید 200 هزار تومان دیگر هم اضافه و پرداخت نمایید (که می شود 400 هزار تومان در کل) و 7 روز دیگر نیز به زمان کار اضافه خواهد شد یعنی حداکثر در مدت 14 روز کار را تحویل خواهید گرفت.

 

هر گونه سوال یا پیشنهادی هم داشتید به راحتی می توانید از قسمت ارسال پیام با ما در تماس باشید و ما در خدمت شما خواهیم بود. با سپاس فراوان

 

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام قبل از ثبت سفارش با من در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

پس از خرید، یک فایل پی دی اف (PDF) دریافت خواهید کرد که همانند یک پروپوزال رسمی و حرفه ای است که شما یا همکاران شما می توانید از آن استفاده نمایید.

البته شما با خرید این فایل اجازه فروش یا کپی برداری از آن را به هیچ نحوی نخواهید داشت! این یک فایلی هست که ما برای پروژه شما آن را نوشته ایم و شما به لحاظ اخلاقی و قانونی اجازه فروش یا کپی برداری از فایل ما را نخواهید داشت.

با پرداخت 200 هزار تومان فایل دریافتی حدود 10 صفحه خواهد بود ولی با پرداخت مبلغ کامل یعنی 400 هزار تومان فایل دریافتی بیش از 40 صفحه خواهد بود

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    پلن اختصاصی کالیفورنیوم +7 روز +200,000 تومان
    برای پلن تقریبا 10 صفحه ای   در 7 روز
    پیشنهاد می‌کنیم قبل از ثبت سفارش، جهت هماهنگی برای انجام کار به این فروشنده پیام دهید.
    اگر پروژه خاص و یا شرایط خاصی را درنظر دارید که در باکس بالا نیامده، پروژه اختصاصی خود را درخواست دهید.