توضیحات کاره

امروزه مدلسازی سه بعدی در رشته های گوناگونی همچون قطعه سازی، معماری، طراحی صنعتی، روباتیک، صنایع هوافضا و...رایج است. این مدلسازیها تا پیش از این به شکل تصاویر دو بعدی روی صفحه های نمایشگر یا روی کاغذ ارائه می شدند تا افراد با دیدن آنها درکی از آنچه طراحان در ذهنشان دارند بدست آورند.

پرینتر های سه بعدی توانایی تولید هر نوع قطعه ای با هر شکل و زاویه ای که باشد، تو پر باشد، یا تو خالی، صاف باشد یا منحنی،… هر قطعه ای با هر طراحی را دارد. این نیاز در همه جا قابل لمس است. صنعت، پزشکی، آموزشی، خودرو سازی، نظامی و هر کاری که نیاز به شبیه سازی ، تولید ماکت و ساخت طرح اولیه دارد،با استفاده از پرینتر سه بعدی، هم می تواند، پروسه  زمانبر شبیه سازی و ساخت ماکت قطعات را تسریع بخشد و تنها با پرینت گرفتن طرح سه بعدی در زمانی بسیار کم، به بررسی قطعه بپردازد.

از طرفی برای بسیاری از طرح های ساده می توان از برش لیزری نیز استفاده کرد. به گونه ای که قطعات را طوری طراحی کرد که پس از برش بتوان آنها را به هم متصل و مونتاژ کرد. در نتیجه پس از مونتاژ صفحات برش خورده یک حجم سه بعدی به وجود می آید.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

معمولا برای پرینترهای سه بعدی فایلی با فرمت STL به کار می رود. علاوه بر آن می توان از GCode نیز استفاده کرد. هر دو مورد قابل تهیه است.

برای برش لیزر همه فایل های قابل استفاده در نرم افزار دستگاه برش قابل تهیه می باشند. (از قبیل XDF , CDR , AI , غیره)

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های CAD-Shop