توضیحات کاره

این ترفند کاملا تضمینی و موافق با قوانین سوپر سل است

نمونه این ترفند در هیچ جای دیگر پیدا نمیشود و کاملا اختصاصی است

بدون دونات هر روز یک لول در کلش آف کلنز بالاتر بروید و قیمت اکانت خود را چند برابر کنید! کاملا تضمینی
 

میخواهید قیمت اکانت کلش خودتان را بالا ببرید؟ به چه لولی میخواهید برسید؟ 100؟ 150؟ 200؟ ... فکر میکنید رسیدن به چنین مراحلی چقدر زمان میخواهد؟ میتوانید با دونات لول خود را به 200 برسانید؟ وقت ندارید بازی کنید؟ افزایش روزانه 1 لول برایتان کم است خب چطور است هر روز 2 لول بالاتر بروید؟ می خواهید کسی نتواند متوجه روش شما شود؟

 

دیگر به آموزش های تکراری و خسته کننده دیگر برنامه ها نیازی ندارید ما به شما روشی را آموزش میدهیم که کاربردی ترین آموزش شما از کلش خواهد شد افزایش روزانه یک لول و حتی بیشتر!!

 

تمامی مطالب به صورت اختصاصی تهیه شده است و برداشت شده از دیگر سایت ها نمی باشد برای تدوین کامل این برنامه چندین و چند مورد آزمایش صورت گرفت تا به تجربه لازم برای عرضه بی نقص برسد و همه متد ارائه شده عملی و تست شده است .

 

پس دیگه رسیدن به لول های بالا خواب و رویا نیست شما دیگه لازم نیست برای چند XP کم ارزش وقت خودتان را با دونات هدر دهید و از بازی خسته شوید

 

دیگه وقت اون رسیده که راحت بروید به کار های دیگه ی خودتون برسید و لول اکانت کلش شما به صورت کاملا "خودکار" بالا برود!

 

تازه کاملا بدون نشانه و مخفی انجام میشود و طرف مقابلتان امکان ندارد متوجه روش شما بشود! این کار هرگز به عنوان هک یا مخالف قوانین سوپرسل شناخته نمیشود و امکان مسدود شدن اکانت شما صفر است!

 

تعجب میکنید؟ حقم دارید چون برای اولین بار هست که این متد مطرح میشود و شما نخواهید توانست در هیچ برنامه آموزش کلشی به آن برسید  

 

پس از همین الان دیگه با دونات برای افزایش لول خداحافظی کنید چون شما بدون دست زدن به سیاه و سفید میتوانید هر روز 1 و حتی 2 لول بالاتر بروید و دوستان خودتون رو پشت سر بگذارید.
•    بدون هزینه گلد و الکسیر
•    کاملا خودکار
•    مخفی و غیر قابل شناسایی
•    سرعت بالا
•    کاملا موافق قوانین سوپرسل
•    تضمینی و عملی (تست شده)
دیگه لحظه ای رو از دست ندهید ممکن است رقیبان شما زودتر به لول های بالای 200 برسند.
 

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های aryagostar