توضیحات کاره

با سلام خدمت شما کاربران گرامی , یکی از مشکلات رایج برای کسانی که در اینستگرام فعالیت میکنند این است که اکانتهایشان به صورت ناگهانی از سمت اینستاگرام غیرفعال شده یا به اصطلاح دیسیبل شده و کاربران با پیام " Your account has been disabled " مواجه میشوند.

البته اگر مقداری از وقت خود را در اینستاگرام سپری کرده باشید با تبلیغات بسیاری مبنی بر بازگردانی پیج های غیرفعال شده روبرو میشوید که در آن فردی به ازای مبلغی مشخص(بستگی به مقدار فالوور شما دارد) که از 30 تا 350 هزار تومان متغیر است پیج شما را بدون هیچ کم و کاستی بازگردانی میکند

حال ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که این افراد از چه روش هایی برای بازگردانی پیج استفاده میکنند ؟

پاسخ و راه حل تمامی این سوالات و مشکلاتی که در زمینه بازیابی پیج اینستاگرام ممکن است با آن روبرو شوید بصورت کامل و دقیق در این پکیج قرار دارد .این آموزش در 3 روش مجزا برای شما به صورت کاملا حرفه ای و قدم به قدم  به همراه تصاویر مربوطه گردآوری شده  و با مطالعه آن براحتی میتوانید شما هم پیج های خود و دیگران را بازیابی کنید و از این طریق درامد خوبی کسب کنید. 

در ابتدای این متن ذکر شد که افرادی در اینستاگرام وجود دارند که آگهی تبلیغاتی منتشر میکنند که قادرند پیج های بسته شده(دیسیبل شده) شمارا بازیابی کنند .البته که این افراد این کار را رایگان انجام نمیدهند  و از صاحبین پیج های مسدود شده مبلغی دریافت میکنند. پس چرا شما از این موقعیت استفاده نکنید و مانند دیگر افراد که تعداد اندکی هستند به درامد ماهانه چند میلیون تومان نپردازیذ؟؟! 

اینستگرام در ایران بیش از 30 میلیون کاربر فعال دارد و مشکلات مربوط به مسدود شدن هم بسیار فراوان است.این یک فرصت عالی برای کسب درآمد بوده و شما با تهیه این پکیج براحتی میتوانید از این فرصت شغلی استفاده کرده و به درامد خوبی دست پیدا کنید.

نکته: آموزش بصورت قدم به قدم و تصویری بوده و تمامی نکات در آن کفته شده است و شما قادر خواهید بود هر پیجی با هر مقدار فالوور را بازگردانی کنید.(تضمینی)

در صورت بروز مشکل تا زمان رفع اشکل  با ما در ارتباط باشید

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

فایل pdf

حجم کل محتوای ارسالی: 0.5mb

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های persian gulf