توضیحات کاره

  • شما متن پژوهش یا مقاله یا توضیحات پروژه‌ی خود را در قالب یک فایل ورد، یک صفحه‌ی وب یا هر فایل یا اطلاعات متنی قابل کپی‌شدن تحویل می‌دهید.
  • و در مقابل یک پاورپوینت حرفه‌ای، جذاب و زیبا تحویل می‌گیرید.

پاورپوینتی که به شما تحویل خواهم داد:

  1. حرفه‌ای است یعنی: از ابتدا تا انتها، کار و پژوهش شما را دقیق و کامل توضیح می‌دهد.
  2. جذاب است یعنی: با افکت‌های زیبا اما یک‌دست همراه است و مخاطب شما را خسته نمی‌کند.
  3. زیبا است یعنی: از تصویرها و آیکون‌های زیبا در آن استفاده می‌شود.

 

چند نکته:

  • مبلغ درج‌شده برای 10 اسلاید (شامل یک اسلاید عنوان و اسلایدهای توضیحات) در یک پروژه‌ی معمولی است.
  • به ازای هر اسلاید بیش‌تر مبلغ 2000 تا 5000 تومان (بسته به نوع اسلاید) اضافه می‌شود.
  • لطفا حتما پیش از ارائه سفارش، فایل خود را ارسال کنید تا تعداد اسلاید مناسب برای کار شما را خدمت تان ارائه کنم. پس از آن می توانید به ارائه ی سفارش اقدام کنید. این مقدار، تقریبی است و ممکن است تعداد اسلاید نهایی بیش تر شود اما مبلغ دریافتی بر مبنای همان مقدار تقریبی خواهدبود.
  • انواع اسلاید شامل: توضیحات متنی، توضیحات تصویری، سیر زمانی و سیر تغییرات پروژه است.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

1- فایل اجرایی پروژه

  • در پروژه‌های پاورپوینت: 
    • یک فایل قابل ویرایش و قابل اجرای پاورپوینت با فرمت pptx یا ppt (بنا به درخواست مشتری) با حجم کم.
    • یک فایل قابل اجرا (بدون قابلیت ویرایش) با فرمت ppsx یا pps (بنا به درخواست مشتری).
    • (در صورت درخواست مشتری:) یک فایل کامل پاورپوینت (فایلی که تمامی استایل‌ها و فونت‌ها همراه آن است و در همه‌ی کامپیوترها قابلیت اجرا دارد) با فرمت pptx یا ppt (بنا به درخواست مشتری) با حجم زیاد.
    • (در صورت درخواست مشتری:) یک فایل pdf که شامل تمامی اسلایدها بدون افکت است (برای اجرا در حالتی که به هر دلیل، رایانه ی شما نمی تواند فایل پاورپوینت را باز کند). این فایل در دو حالت «هر صفحه یک اسلاید» (برای ارائه و سخنرانی در جمع) و «هر صفحه چهار اسلاید» (برای ارائه به حاضران به صورت پرینت شده) قابل ارائه است.
    • (در صورت درخواست مشتری:) یک فایل zip که شامل همه ی اسلایدها، هر یک به صورت یک عکس با فرمت jpg (برای اجرا در بدترین حالت که رایانه ی شما حتی فایل پی دی اف را هم باز نمی کند) است.

نکته: افکت‌های ppt محدودتر هستند اما در عوض، این فایل در نسخه‌های پایین‌تر پاورپوینت هم قابل اجرا هستند.پ

نکته ی 2: در حالت عادی فقط فایل های pptx و ppsx (یا ppt و pps) به شما تحویل داده می شود. اگر می خواهید «فایل کامل پاورپوینت»، «فایل پی دی اف» و «فایل زیپ (شامل عکس اسلایدها)» را هم داشته باشید، لطفا پیش از پایان کار حتما اطلاع دهید.

  • در پروژه‌های پرزی:
    • یک فایل قابل اجرای پرزی با فرمت exe که در یک فایل zip قرار دارد.
    • (در صورت درخواست مشتری:) یک فایل zip که شامل همه ی اسلایدها، هر یک به صورت یک عکس با فرمت jpg است.

2- فایل توضیح چگونگی اجرا (در صورت درخواست و برای مشتریانی که با پاورپوینت یا پرزی آشنایی ندارند).

توافقنامه:

1- شما (به عنوان مشتری) با سفارش این کاره، می‌پذیرید که من (به عنوان انجام‌دهنده‌ی کاره) بتوانم بخشی از فایل یا تمام فایل پاورپوینتی را که برای شما ارسال کرده‌ام و شما تایید کرده‌اید به صورت غیرقابل ویرایش و غیرقابل تغییر، به عنوان نمونه کار به دیگر افراد ارائه کنم (در فرمت عکس، ویدئو، فایل ppsx یا pps و هر فرمت غیرقابل ویرایش دیگر). بدیهی است که من حق تغییر اطلاعات پاورپوینت ارائه‌شده را ندارم.

2- همچنین شما با سفارش این کاره، می‌پذیرید که من بتوانم همکاری با شما را در سوابق کاری خود ذکر کنم.

3- در صورتی که کاره‌ی شما محرمانه است و نمی‌خواهید من بتوانم به عنوان نمونه کار آن را ارائه کنم (نقض بند 1 توافقنامه) یا همکاری با شما را در سوابق کاری خود ذکر کنم (نقض بند 2 توافقنامه) لطفا در پیام‌های خود صراحتا ذکر کنید. در این صورت ممکن است، هزینه‌ی کاره کمی افزایش یابد.

4- شما با سفارش این کاره می‌پذیرید که قالب‌های استفاده‌شده در فایل‌هایی که در ارتباط با این کاره به شما ارائه می‌شود، مادامی که صراحتا فایل ارائه‌شده به شما را یادآوری نکند، قابل استفاده مجدد هستند. به عبارت دیگر، بنده به عنوان انجام‌دهنده‌ی کاره و یا هرکس دیگری، می‌تواند از شکل ظاهری اسلایدها و یا تصاویر موجود در آنها استفاده کند، به شرطی که کاملا مشابه اسلاید ارائه‌شده به شما نباشد و همچنین جزوی از برند و هویت حقیقی یا حقوقی شما و یا برند و هویت حقیقی یا حقوقی بنده نباشد.

درباره ی جزئیات سفارش:

  1. فیلم ساده از اجرای پاورپوینت: یک فیلم با فرمت wmv یا mp4 (بنا به درخواست مشتری) که در آن اسلایدها به همراه افکت ها نمایش داده می شوند (در حالتی که می خواهید پاورپوینت شما پخش شود و کسی آن را توضیح ندهد). شما می توانید فایل صوتی توضیحات پاورپوینت خود را هم ارسال کنید تا روی فیلم قرار بگیرد.
  2. فلش به صورت کاتالوگ برای سی‌دی تبلیغی: یک فایل zip که با باز کردن آن و رایت کردن آن روی سی دی، سی دی به صورت خودکار (اتوران) اجرا می شود و فیلم فایل پاورپوینت شما را اجرا می کند.
  3. دست‌برگ اجرا برای ارائه به تک‌تک مخاطبان: یک فایل پی دی اف (در یک تا سه صفحه) که توضیحات کلی اجرا در آن آمده است و می توانید آن را پرینت کرده و به مخاطبان ارائه ی خود بدهید. این دست‌برگ همان اطلاعات ارائه است اما با ترکیب‌بندی متفاوت.
  4. آپلود در اینترنت: آپلود فایل پاورپوینت شما در اینترنت (به صورت دائمی و بدون از بین رفتن لینک) برای این که در دسترس همه باشد و بتوانید آدرس کوتاه آن را برای هرکسی ارسال کنید (مناسب برای وقتی که می خواهید پاورپوینت خود را برای افرادی ایمیل کنید).

    انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

    فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

    سایر کاره های amirmojiry