توضیحات کاره

با سلام خدمت دوستان عزیز

من برای مدتی دیگه سایت طراحی نخواهم کرد و میخوام یه استراحت طولانی داشته باشم ولی کارفرماهای سایت هایی که ساختم اصرار داشتن که من پشتیبانی سایتشون رو برعهده بگیرم و به طور مداوم از سایت پشتیبانی کنم بنابراین این کاره رو ساختم تا بخاطر این موضوع دچار مشکل نشیم.

خوب ؛ میرسیم به کار هایی که من انجام میدم براتون :

1. تمامی افزونه ها و قالب هایی که من تو سایت سازی استفاده کردم نسخه اصلی بوده و احتیاج به آپدیت افزونه ها و قالب داره که من اینکارو انجام میدم.

2. بعد از ساخت سایت ممکنه در اثر آپدیت CMS و یا افزونه ها و قالب و یا در اثر تغییرات کارفرما (مدیر وبسایت) و یا اعضای یک سایت و یا ... بهم ریختگی ، باگ ، دان شدن سایت و یا ... اتفاق بیفته که من این اتفاقات رو کنترل و درست میکنم.

3. امکان داره طبق تغییرات نسخه CMS از بخش مدیریت سایت یسری بخش ها اضافه یا کم بشه که در این صورت من به شما راهنمایی میکنم که دقیقا باید چکار کنید و در صورت نیاز ویدئو آموزشی مخصوص برای کار شما و دقیقا با آدرس شما تهیه میکنم و واستون میفرستم.

4. ممکنه کارفرما از دکوراسیون سایت خسته بشه و بخواد رنگ بندی هدر و فوتر و یا حتی بدنه سایت و یا ... رو تغییر بده و یا بخواد منابع و ... رو تو سایت تغییر مکان بده یا دست کم آدرسشونو عوض کنه. که باز در این صورت من باید اینکار رو به عهده بگیرم.

5. احتمال خیلی خیلی کمی وجود داره که سایت هک بشه ولی در صورت هک شدن سایت پیگیری و بازردانی سایت توسط من انجام میشه.

6. ممکنه در وارد کردن مطالب جدید به وبسایت و یا تغییر اون ها کارفرما دچار مشکل بشه و یا حتی سایت رو به طور کامل حذف کنه که باز این مورد هم جزو خدمات پشتیبانی من هست.

7. ممکنه سایت روند درستی تو جذب مخاطب نداشته باشه و بازدید کنده های زیادی نداشته باشه که در این صورت باز هم قابل پشتیبانیه

8. ممکنه تو روند کارکرد سایت و یا تغییرات و یا کسب کار خودتون به یه مشاور نیاز داشته باشید اینم جزو پشتیبانی منه.

9. ممکنه یسری فایل و مطلب داشته باشید که نمیدونید باید چطور و بر چه اساسی دسته بندیشون کنید و یا میخواید محصولات سایت رو بر اساس رنگ ، جنس ، سایز و ... مرتب و مدیریت کنید که در این صورت باز من میتونم بهتون راهنمایی کنم.

10. ممکنه نتونید تگ گذاری و یا ... رو تو سایتتون انجام بدید که در این صورت من میتونم کمکتون کنم.

تمامی این کار ها نسبت به مقدار هزینه شما و نسبت به در آمد شما و موقعیت و توان شما قابل تغییره و بابت هزینه اینکار هیچ قیمت ثابتی وجود نداره یعنی هزینش واسم مهم نیست

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

بسته به نیازتون و توضیحاتتون چیزایی که احتیاج دارید رو دریافت میکنید.

    مرور جزئیات و ثبت درخواست پروژه اختصاصی

    سفارش گیری این کاره متوقف شده است.
    ثبت سفارش برای این کاره فقط از طریق پروژه اختصاصی ممکن است.

    سایر کاره های Amin Amini