توضیحات کاره

سلام خدمت شما دوستان عزیز و گرامی:

اگر دارای کسب و کار آنلاین خود هستید و قصد دارید محصولات خود را به عرصه نمایش گذاشته و اقدام به شروع کسب و کار خود کنید، باید بدانید که امروزه تولید محتوا یک اصل بسیار مهم و کاربردی در وب سایت شما است که باید به صورت مرتب، منظم و کاملا سئو شده بر روی وب سایت شما بارگذاری شود. برای توضیح محصولات خود، راه اندازی بلاگ برای وب سایت و... نیاز به فردی دارید تا بر اساس کلمات کلیدی مرتبط و به صورت منظم مطالبی با حوزه کاری شما را دسته بندی کرده و بر روی وب سایت شما قرار دهد. بنده در این کاره قصد دارم تا محتوایی کاملا سئو شده، تضمینی و یونیک رو در اختیار شما قرار بدم تا به واسطه آن بتوانید خدمات وب سایت خود را به مشتریان و کاربرانی که از سایتتان بازدید می کنند، معرفی کنید. در ادامه به برخی از سوالات احتمالی شما پاسخ می دهم، لطفا اگر کسب و کارتان برایتان مهم می باشد، در ادامه با من همراه باشید.

.

محتوای شما به چه صورت است؟ آیا از محتوای کپی نیز استفاده می کنید؟

در پاسخ به این سوال شما باید جواب خیر را بدهم، گوگل به وب سایت هایی که از محتوای کپی استفاده نمی کنند بهترین رتبه را می دهد، از آنجایی که هدف از این کاره افزایش سئو و در نتیجه بالا بردن رنک وب سایت است، به هیچ وجه از مقالات کپی شده استفاده نمی شود.

.

طول محتوای نوشتاری شما چقدر است؟

خب یکی از اصول رتبه بندی وب سایت ها که گوگل نیز به آن اهمیت بسیار زیادی می دهد، تعداد واژه های موجود در مقاله شما است. هر چقدر محتوای شما کامل تر باشد، نزد گوگل ارزش و اعتبار بیشتری خواهید داشت. در این کاره برای هر کلمه، مبلغ 25 تومن دریافت می شود. به عنوان مثال برای هر 1000 کلمه 25 هزار تومن دریافت می شود.

.

آیا تصویر و لینک سازی داخلی نیز انجام میدهید؟ هزینه آن چقدر است؟

بله، لینک سازی داخلی نیز انجام می شود، ضمنا برای هر محتوایی 3 الی 4 عکس مرتبط قرار داده می شود و هزینه اضافی نیز برای شما نخواهد داشت.

.

آیا مطلب را در وردپرس منتشر می کنید و یا اینکه فایل WORD می دهید؟

این موضوع بنا به درخواست شما کارفرمای عزیز صورت می گیرد، بهتر است دسترسی وردپرس داده شود تا تمامی کار ها دقیق و مرتب انجام شود.

.

آیا از افزونه یوآست سئو استفاده می کنید و تمامی چراغ های آن را به رنگ سبز در می آورید؟

بله، یوآست یکی از افزونه های ضروری و لازم وردپرس است و باید بر روی هر وب سایت راه اندازی شود. در محتوای شما تمامی چراغ ها نیز سبز می شوند.

.

خدماتی که بنده در تولید یک محتوای اصولی برای شما در نظر گرفته ام، چیست؟

1- تهیه عنوانی بسیار جذاب و گیرا

2- تولید محتوای اصولی و کاملا سئو شده

3- رعایت نکات مربوط به ALT تصاویر

4- رعایت نکات مربوط به META DESCRIPTION

5- رعایت نکات مربوط به برچسب گذاری

6- سئو کامل مطلب به کمک افزونه یواست و سبز نمودن تمامی چراغ ها

.

-----------------------------------------------------آیا نمونه کاری دارید؟ --------------------------------------------------------

بله نمونه کار های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید در صورت ارسال پیام دریافت کنید. تا به امروز برای وبسایت های میموس، همیار وردپرس، دیجی کالا، آی وحید، گیلی شاپ، کجارو، ایران کوک، غذالند، سئوهاب و... تولید محتوا انجام داده ام.

مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:

 

مشتری پس از ثبت سفارش یک متن کاملا سئو شده، تضمینی و یونیک را در اختیار می گیرد. به طوری که این متن، تمامی فاکتور های رتبه بندی گوگل را در اختیار دارد.

  • روش های تولید محتوا: تولید محتوای اختصاصی

توضیح کارشناس تضمین کیفیت «انجام میدم» :

نمونه ای از محتوا تهیه شده توسط این کاربلد را از اینجا مشاهده و بررسی نمایید

انتخاب جزئیات و ثبت سفارش

فروشنده‌ی این کاره به مرخصی رفته است.

سایر کاره های gry-webmaster